jekasus написа:...Двигателя на колата е малък, а зимата е студено. Лятото отива най-много го 1/3 от работната зона. Зимата едвам стига до работната зона. Вярвам на стрелката. Никога не е прегрявала колата, колкото и да я карам. Не знам дали някой друг е имал такава, но аз на моята съм го приел като за нормална странност вече. А и щом дори парното не се подгрява достатъчно, значи действително не вдига температура. Бях че някъде, че някои направо слагали найлон или картон на радиатора отпред, за да може да стопли парното.
Всички имаме коли, нали ?
thinkpad
- майстор
29 мнения в "Чистене на дебел лед - малко помощ"
nikolson
- майстор
- Мнения: 6333
stiv1961 написа:Уплътненията се мажат с течен парафин. Продава се по аптеките и струва стотинки.
П.П. Аз всяка есен мажа уплътненията на вратите със свинска маси нямам проблеми с отварянето на вратите
Когато искам да размразя нещо бързо, ползвам сешоара на булката, колкото да подкарам. След това на автомивката за пълно сваляне. Ама това е, когато времето ме "изненада". Иначе, както каза колега по горе - предохранителни мерки, а след това парното върши останалото. Все пак колите имат аспирация през вратите и топлият въздух размразява навсякъде.
hidrazin
- майстор
- Мнения: 25944
thinkpad
- майстор
- Мнения: 2401
hidrazin написа:Освен това зимата в студовете най-глупавото е да тръгваш веднага и да не оставиш колата малко да стопли матора.Оставям я. Но не десетки минути. Минутка-две, докато се наглася, пусна радиото и прочие.
inspo написа:В твоя случай най-вероятно е блокирал в отворено положение термостат. Аааа забравих- щом ти върви колата това не е проблем...Добре, нима ми казваш, че парното като го пусна и трябва да не мога да си държа ръката отгоре? Тя колата както казах зимата след 10-тина километра стига малко над долната граница на работната зона и след това малко се покачва, лятото стига докъм 1/3 от работната зона и си стои кротко там. Парното загрява за 10-тина изминати километра, което сигурно ще рече около 6-7 минутки. Имам и познати, на които автомобилите са маломощни и е сходно поведение. Мислех, че е нормално за малки двигатели.
Chefo77
- майстор
- Мнения: 11320
Вероятно е нормално. Ама надали. Замисли се за нещо друго ... колата е проектирана от немци, за експлоатация И в доста по-тежки от нашите климатични условия. Та - как мислиш, дали Ханс Курт, който живее в северна Германия при среднозимна температура -10 градуса, ще си купи втори път Форд, ако в хладилника му е по-топло? Надали.
Имали сме Корса А 1000 кубика, има страхотно парно. Не е от обема на мотора. Имам приятел, който имаше Фиеста като твоята. Същото - баня.
И да, при загрял мотор, не би трябвало да можеш да си държиш ръката отгоре. Или поне не много дълго. При загрял мотор обаче!!!
Това с найлоните е несериозно
И стрелката на температурата невинаги е критерий за истинската температура. На толкова стари коли е съвсем нормално датчиците да не дават коректна информация.
Имали сме Корса А 1000 кубика, има страхотно парно. Не е от обема на мотора. Имам приятел, който имаше Фиеста като твоята. Същото - баня.
И да, при загрял мотор, не би трябвало да можеш да си държиш ръката отгоре. Или поне не много дълго. При загрял мотор обаче!!!
Това с найлоните е несериозно
И стрелката на температурата невинаги е критерий за истинската температура. На толкова стари коли е съвсем нормално датчиците да не дават коректна информация.
thinkpad
- майстор
- Мнения: 2401
Chefo77 написа:Вероятно е нормално. Ама надали.Все намирате кусури, ей.
novgradski
- специалист
- Мнения: 455
thinkpad написа:Най-вероятно термостата не затваря добре (или е блокирал ,или има частици мръсотия....смени си термостата).Иначе ако "палиш и тръгваш"...докато загрее-може и 10км да минеш.Chefo77 написа:Между другото, парното на автомобила е брутално мощно. Особено на бензинките. Не мисля, че духалката може да му се мери по топлоотдаванеПри мен дори лятото стрелката за температурата едвам влиза в работната зона, а зимата едвам стига до началото й. За 15 минути вътре не е баня, а едвам се стопля. Никога не съм успявал да стигна положение "като баня". Парното загрява много бавно, трябва да мина над 10-20км, докато почне да духа топло.
Тема "Чистене на дебел лед - малко помощ" | Включи се в дискусията:
Сподели форума:
Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:
Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook:
Имаш нужда от подходящ професионалист за дома?
- Преустройство, ремонт и реновиране
- ↳ Вашите ремонти
- ↳ Кухня
- ↳ Баня
- ↳ Дневна
- ↳ Спалня
- ↳ Детска
- ↳ Градина
- ↳ Коридор
- ↳ Тераса и балкон
- Направи сам
- ↳ Направи сам
- ↳ Ремонтирай сам
- ↳ Къде е по-евтино?
- ↳ Дърводелство
- ↳ Ел. инструменти
- ↳ Металообработване
- ↳ Конкурс "Направи сам 2012"
- Строителство
- ↳ Всичко за вилата
- ↳ Къщи
- ↳ Саниране
- ↳ Хидроизолация
- ↳ Пасивни и нискоенергийни сгради
- Сухо строителство
- ↳ Окачени тавани
- ↳ Преградни стени и предстенни обшивки
- ↳ Сухи и повдигнати подове
- ↳ Декоративни елементи - колони, трегери, сводове и др.
- ↳ Всичко за гипскартона и гипсфазера
- Въпроси и Отговори
- ↳ Полезни съвети
- ↳ Автомобили
- ↳ Партньори
- ↳ Боядисване и Декориране
- ↳ Вентилация, климатици и термопомпи
- ↳ Водоснабдяване и канализация.
- ↳ Всичко за ремонта
- ↳ Електротехника
- ↳ Отопление
- ↳ Газификация
- ↳ Електроника и Схеми
- ↳ Газобетон
- ↳ От всичко по малко
- ↳ Компютри и периферия
- ↳ Уеб дизайн, PHP, MySQL, JavaScript, HTML..
- ↳ Мобилни устройства, GSM-и
- ↳ Нека се запознаем
- ↳ Recycle Bin
- Статии
- ↳ Практични решения
- ↳ Качване на снимки
- ↳ Какви статии искате?
- ↳ Готварство, туршии и зимнина
- ↳ Отмора и шеги
- ↳ От нищо нещо
- ↳ Не е за вярване
- ↳ Литература
- ↳ Връзки към Интересни сайтове
- Магазин
- ↳ Препоръки и Мнения за он-лайн магазина
- ↳ Крадeни инструменти !!!


