Извода е, че необслужваемите акумулатори са си обслужваеми отвсякъде, ако не се поглеждат след изтичане на гаранцията много бързо заминават.
Имам акумулатор VeGa уж е корейски с нови технологии с две години гаранция която изтече преди 3 месеца, т.е вече му е трета зима на акумулатора, но вече взе да се предава, особено стартовия му ток сутрин в студеното, въпреки че карам бензинов двигател с масло 15w40.
Зареждам го със зарядно устройство 18 волта 3,5 ампера и въпреки това окото му не се оправя да светне зелено.
Отвих окото има си засек за отверка и топчето което трябва да е долу се оказа сухо. Течността вътре е почти до плочите. Писах мейл на човек от сайт за акумулатори, каза след като съм го отворил да долея дестилирана вода до ниво 15-20мм над плочите и да заредя за 4-5 часа с нисък ток 2-3 ампера. Това е което може да се направи.
Все пак мисля че добре се представи акумулатора особено след като първата му зима на колата беше преди 2 години, когато температурите тук се задържаха 2 и повече седмици под -20 градуса. Сега вече третата му зима изкарва точно една седмица градско каране на къси разстояния и на седмата сутрин се налага да го паля с ръчен стартер
Имам акумулатор VeGa уж е корейски с нови технологии с две години гаранция която изтече преди 3 месеца, т.е вече му е трета зима на акумулатора, но вече взе да се предава, особено стартовия му ток сутрин в студеното, въпреки че карам бензинов двигател с масло 15w40.
Зареждам го със зарядно устройство 18 волта 3,5 ампера и въпреки това окото му не се оправя да светне зелено.
Отвих окото има си засек за отверка и топчето което трябва да е долу се оказа сухо. Течността вътре е почти до плочите. Писах мейл на човек от сайт за акумулатори, каза след като съм го отворил да долея дестилирана вода до ниво 15-20мм над плочите и да заредя за 4-5 часа с нисък ток 2-3 ампера. Това е което може да се направи.
Все пак мисля че добре се представи акумулатора особено след като първата му зима на колата беше преди 2 години, когато температурите тук се задържаха 2 и повече седмици под -20 градуса. Сега вече третата му зима изкарва точно една седмица градско каране на къси разстояния и на седмата сутрин се налага да го паля с ръчен стартер