• 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 42
Всички имаме коли, нали ?
montoya - майстор
Извода е, че необслужваемите акумулатори са си обслужваеми отвсякъде, ако не се поглеждат след изтичане на гаранцията много бързо заминават.
Имам акумулатор VeGa уж е корейски с нови технологии с две години гаранция която изтече преди 3 месеца, т.е вече му е трета зима на акумулатора, но вече взе да се предава, особено стартовия му ток сутрин в студеното, въпреки че карам бензинов двигател с масло 15w40.
Зареждам го със зарядно устройство 18 волта 3,5 ампера и въпреки това окото му не се оправя да светне зелено.
Отвих окото има си засек за отверка и топчето което трябва да е долу се оказа сухо. Течността вътре е почти до плочите. Писах мейл на човек от сайт за акумулатори, каза след като съм го отворил да долея дестилирана вода до ниво 15-20мм над плочите и да заредя за 4-5 часа с нисък ток 2-3 ампера. Това е което може да се направи.
Все пак мисля че добре се представи акумулатора особено след като първата му зима на колата беше преди 2 години, когато температурите тук се задържаха 2 и повече седмици под -20 градуса. Сега вече третата му зима изкарва точно една седмица градско каране на къси разстояния и на седмата сутрин се налага да го паля с ръчен стартер :mrgreen:
DundyTheCroc - майстор
Колега montoya, може би част от проблема ти е маслото 15w40, което на -20 си става направо на грес, да не си имал предвид 5W40? Иначе и аз съм на мнението, че независимо какво пише на акумулатора трябва да се отваря и да се проверява нивото, стига да не е гелов акумулатор де. Повечето "необслужваеми" макар и трудно се отварят, но има и запечатани, такъв не бих си взел.
nikolaytatarov - специалист
Купих си отново необслужваем - наистина необслужваем като стария , втора марка на тудор. стария изкара почти 7 години дано и този да живее толкова :prayer: :mrgreen:
професионал - специалист
Айде да се разпиша и аз тука - онзи ден акуто сдаде багажа от раз, след като до последно си работеше отлично - даже лампата продължаваше да си "свети" зелено! Умря веднагически след 3 години работа - една повече от гаранцията, марката е "Шнайдер". Сега взех "Варта-силвър), да го видя той колко ще изкара! :?
И аз да си кажа мнението.Имам необслуживаем с гел БОШ S6 много скъп имам дизел пише че бил супер ново поколение и т.н.гаранция 3г. вече започна четвъртата досега беше добре не съм имал проблеми но вече го чуствам че е готов да свърши.Като не карам колата 5-6 дни и върти по-слабо.Цената е като два по-евтини.Ако пак купувам ще бъде не толкова хвален и евтин да не ме е яд после.
Бат Иво - специалист
Ако вярваме на приказките за конспирацията ,то са верни приказките , че всички възли ,части и др. които се монтират в заводите още при производството са много по качествени от в последствие закупените и монтирани такива!
Ако въобще е вярно! На тая Варта де то говорим и изкара 8 и .....год. и свети окото но прави проблем. Необслужваема е но аз и отвих тапите и долях дест. вода ( питите се виждаха) ! И след 6 м. и 10 000км. започна да прави проблеми!
Незнам дали има връзка с доливането ? Колкото до марково или не ? В Испания ако знаеш къде да пазаруваш разликата е -
Марков с 2год. гаранция 720а. 90 до 100евро
Не марков 1год. гаранция 80 до 90 евро
Е за 10 -15 евро не си заслужава риска и гимнастиката.
peps - напреднал
Какво означава "Необслужваем акумулатор" ? Това е акумулатор, на който пише, че уж е необслужваем :D
Та, преди около 4 години и половина си купих по спешност. Нямаше голям избор, затова Монбат, за цели 135 лв. ;)

Изображение

Издържа си порядъчно гаранцията, но с моя помощ естествено, иначе едва ли ;) Намерих начин да го отворя, то сърце ми не даде да дам пари за нещо и да не го отворя :D
На първата година след покупката му долях около литър вода. Следващите години същия номер, та се пита колко ли ще издържи, ако беше необслужваем :?:

Изображение

Подкара пета година, не очаквам много от него, но до сега си върши работата, затова и есента го "необслужих" :D

Изображение

Преди време имах дизелова кола, оттогава ми остана и едно евтино зарядно. За 40-тте си лв. преди повече от десетина години върши перфектна работа, а водата се оказва, че при "необслужваемите" се лее в големи бутилки :D

Изображение

Затова си мисля, че "необслужваемите" акумулатори са направени да се "необслужват", иначе ще издържат само рамките на гаранцията си. Или е до марка :?: Истината е някъде там :!:
nikolaytatarov - специалист
Да кажа и аз въз основа на моя опит ,досега съм карал все с необслужваеми и наистина не сим ги подържал ,стоят си на колата и се зареждат от каране :-D ,един така изкара 5 години ,сега последния 7 ,а наскоро купения ще видим :) ,според мен този тип акумулатори си заслужават името и спокоино си надхвърлят гаранционния срок без никакво обслужване.
hidrazin - майстор
nikolaytatarov написа:
... този тип акумулатори си заслужават името и спокоино си надхвърлят гаранционния срок без никакво обслужване.
Да, ама не. Поне не и у нас.
:partyman:
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 42

Тема "Обслужва ли се "необслужваемия" акумулатор" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: