• 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Всички имаме коли, нали ?
Не сте прави за екотеците .Не са толкова лоши мотори ,аз имам прекрасно мнение за моята Астра 1.4 ,90 конски сили ,бензин.Вярно ,че са по капризни по отношение на редовна смяна на хубави масла ,филтри ,ангренажен ремък ,ролки .Но иначе е доста икономичен и пъргав двигател.Единствено за 1.6 екотека съм чувал ,че има по голям разход на масло и не се препоръчва за купуване .Затова ако взимате екотеци 1,2 1,4 и 1,8 са добри двигатели ,откъм разход на гориво и здравина,разбира се ако попаднете на запазени двигатели,щото ресурса ако му е изразходван и Ролс ройс да е все тая.Относно купето търсете коли след 1997 г. произведени ,щото другите ръждата яко ги е награбила ,след 97 г. Астрите имат по добра антикорозионна защита на купето.Ако обаче купувате колата с намерение за газификация ,май наистина по добра идея са двигателите на Опел от по старото поколение. Много здрави и неубиваеми мотори ,особено бензинките. Яко, евтино и просто за ремонт окачване.
VLADO66 - майстор
Какви букви ти е двигателя че моя е същия и е с верига.
Моят двигател е X14XE и е с ангренажен ремък ,сменявал съм го веднъж.Твоят сигурно е Z14XEP, те май бяха с верига.
VLADO66 - майстор
tuzharski написа:
Моят двигател е X14XE и е с ангренажен ремък ,сменявал съм го веднъж.Твоят сигурно е Z14XEP, те май бяха с верига.
Да,навъртях му вече 120 хилки и само масълце и филтри :supz:
bobii - специалист
Ако колегата още не си е купил кола, което е малко вероятно, да споделя моето мнение. От 2005-та имаме Вектра А с двигател c16nz. Адски здрав двигател, няма спиране, некапризен, не му пука с какво масло го караш и дали му сменяш ремъка, щото и да го скъса, не среща бутала с клапани. Лесно се газифицира, евтин за обслужване и части. Минусите според мен са, че се е*ава комутатора отвреме навреме, защото е сложен в дистрибуторната капачка и е на горещо.
Не става за състезания мотора, той е за градско каране и за супер евтино придвижване.
Лошото е, че Вектра А не останаха хубави със здрави купета. Окачването е здраво, само купетата са проблема, бомбетата, гредите, прагове, под, всичко е под критика с купето, няма спор.
stiv1961 - майстор
bobii написа:
Минусите според мен са, че се е*ава комутатора отвреме навреме, защото е сложен в дистрибуторната капачка и е на горещо.
Ето как реших проблема с комутатора на моя опелчо
Прикачен файл:
090820142518.jpg
090820142518.jpg (42.63 KиБ) Видяна 3159 пъти
двигателят също беше C16NZ, но вече го няма, минах на дизел.
ESPACE - майстор
Е това се казва "преоразмерено охлаждане" :)
kuger - майстор
Как се получава в действителността? Ами, сина на потърпевшия си купува по-нова, а старата остава за него :) В нашия случай, сега се кара Пежо 306. Нямам какво да добавя па темата.
egomen66 - майстор
Да не отварям нова тема. Имам орел корса 1,4 - 16 вентила пълна инжекция-2003 г. Проблема е следния. Като угася колата от контакта , продължава да работи двигателя. И най интересното е , че като угася фаровете , чак тогава угасва е двигателя. То не знам проблем ли е , поне не забравям фаровете включени но ми е любопитно защо се получава така. Проблема е от скоро , не е заварен така. #-o
Andri01 - майстор
Протечки на гориво в цилиндрите,самовъзпламеняване/ особено при дизелите/.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Тема "Избор на Опел" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: