Всички имаме коли, нали ?
kozl - майстор
Привет,
постнах едно питане в една друга много раздута тема за измами, ама никакъв отговор. Същото питане в пежо форума остана без отговор.
Сега съм с гаранционна кола. Има причукване в съединителя при зацепване, когато оборотите на двигателя и на трансмисията не съвпадат, па я не съм толко добър всеки пат да ги уцелвам. И по странното волана затяга навит в завой при подаване на газ в излизане от завоя и не се връща сам. Обаче отпусна ли газта се връща. И закарвам я в Люлин в СФА. Любезно ме приеха и още по любезно ми обясниха, че няма проблеми и всичко е нормално. Ма аз имам проблем, причукването ме дразни, а с тоя волан мога да си докарам беля, на няколко пъти ме увлича към паркираните коли. Аман от мАстори. Ама кък ся напраи сам, като първо съм платил гаранционна кола и второ не се разбирам с компютрите, а колите вече са бъкани със софтуер.
Kirilpm - специалист
Марка,модел,година,двигател,вин номер,ровил ли си се в чуждите форуми?Какъв е типа на усилвателя хидравличен или електрически?
ivanovbg - майстор
Случва се от доста омекнали или скъсани тампони на носачите. При подаване на газ в завой съответното колело минава по напред и посуква предницата. В двете ли посоки го имаш или ...? Може и да е от лош реглаж - да е затворена предницата.

:partyman:
Последна промяна от ivanovbg на чет окт 08, 2015 8:27 pm, променено общо 2 пъти.
MrMurdjo - майстор
На една Тойота Корола, която имам, хидравличната помпа за серво усилвателя има клапан обратна връзка към дроселното тяло. И в зависимост от разреждането променя силата, с която помага на въртенето.
В конкретния случай трябва да стане ясно първо каква е системата - хидравлична или електрическа, хидравлична с електрическа помпа или задвижвана с ремък.
kozl - майстор
Пежо Partner tepee 1,6HDI. С хидравлика е, предполагам помпата се задвижва от ремъка към генератора. Колата е на 5 месеца и на 8000 км. Това го прави откакто я изтеглих от СФА на 6 км беше и е с 5 год.гаранция. Значи заводски е така. Пробвах друго tepee и не усетих затягане, но съединителя и на него чаткаше при зацепване, което ме :cry: че трябва да привиквам към този звук, а вероятно така ще стане и със затягането.
В други форуми не съм се пробвал - разчитах на гаранция ама далече ми е Франция.
Kirilpm - специалист
Натискай ги в СФА,няма начин да ти откажат,особено ако подкрепиш проблема си писмено.
Chefo77 - майстор
Kirilpm написа:
Натискай ги в СФА,няма начин да ти откажат,особено ако подкрепиш проблема си писмено.
Подкрепям.
Ако решат да се правят на интересни - лицензиран преводач и на пичовете във Франция.
nikolovvd - майстор
Направо да пише на производителя.
На нашите дилъри само като им скръцнат със зъби от вън им се променя отношението.
А може да се окаже някакъв производствен дефект и от производителя да ти благодарят с чисто нов автомобил, но от Франция. :? :)
profesionalist_wood - майстор
Имам едно на ум... дали е възможно да се сложи съвременна хидравлика на социалистическите автомобили да си въртя леко волана? Възможно ли е?
шоп - майстор
kozl, истината е, че докато не започнеш със заплахите никой не ти обръща внимание. Пиши всеки ден писма до СФА копирани до централата във Франция. Така писах за един ситроен до АМК и до централата във Франция. Направих дори лична среща до генералният директор на АМК и поне индивидиуално с подпис и печат ми удължиха гаранцията със 6 месеца. Ситроена си бе проблемен и си даваше ядове дори и след изтичане на удължената гаранция, но поне останах удоволетворен.

Понеже твоят проблем с кормилното управление касае пряко безопасността и застрахователите, съветвам те да пишеш и на застрахователите. Бог да пази, но да не се налага да ползваш това писми пред някой съд!

Тема "Волана затяга в завой при подаване на газ" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: