• 1
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 60
Всички имаме коли, нали ?
Chefo77 - майстор
ivanovbg написа:
П.П. Забравих да ти отговоря:
По дефиниция - Ос е конструктивен неподвижен елемент, който служи като опора на въртящи се части.
Та имаше една стара приказка: Когато си в лодката движат се бреговете,а когато си на брега се движи лодката. Сещаш ли се? Колата се движи на лагерите около оста. И понеже са две са разделени наполовина. Понеже не седиш на оста, а в колата - върти се оста :wink:
:partyman:
По дефиниция, конструктивен подвижен елемент, който предава въртящ момент от една въртяща се част към друга, се нарича вал :) Ама на - полуоска та полуоска :lol:
Нали се движи, защо неподвижен?
ivanovbg - майстор
ivanovbg написа:
Когато си в лодката движат се бреговете,а когато си на брега се движи лодката.
В природата няма нищо неподвижно. Неподвижността е въпрос на гледна точка. Ако не вярваш на мен прочети Айнщайн.

Технически език не е само един. Има Строителен, Автомобилен, ... Понятията са аксиоматични и вървят с речници. Ей ти да четеш: http://w3.bg.volkswagen.at/vw_world/inn ... achse.html
Искаш да те уча ли? Частни уроци само вторник и четвъртък. На лични за тарифата :wink:

:partyman:
infomar
ivanovbg написа:
Ако колегата не си купи каквото и да е скоро, темата ще бие Тинкината по дължина и казани глупости :lol:
:partyman:
Споко бе хора, нали казах, че утре е великият ден и отивам. В петък живот и здраве, след като я регистрирам ще си отдъхна.

Не знам защо се казва нещо "полу", щом не е цяло, но в мен остана някаква горчивина относно, дали са ме заблудили, че този модел Форд/фокус или С-макс, имат по-евтина поддръжка спрямо реципрочната Тойота. Нека запознатите вземат отношение дали е истина по-евтината поддръжка и наличие на части на Форда спрямо Тойотата. Относно, коя кола в България се разваля повече е безсмислено да се спори, защото това зависи основно от човека който я кара по нашите пътища. По тях и най-здравата кола при неразумно каране ще се скапе, затова субективизмът ще е доста голям.

От друга страна, гледайки Версите в немските сайтове стигам до убеждение, че кола 110 к.с. бензинова, до 200К километри, 8 годишна, е практически много трудно да се намери на цена под 4000 евро. В момента дори няма подобна да се предлага. (Има три дизела на по 177 к.с.)
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/searc ... AsArray=KW
Ако сложим 250/500 Е. докарване, 1000 Е. печалба на кола, кажете ми на каква цена се купува от "някъде" кола, която тук се продава за 3500-4000Е клиентска. Мислите ли, че Версо внесено от там, на цена 1000-2000-2500 евро ще бъде добро от където и да го погледнеш. Мисля си, че подобна кола ще е издухана и на границите на възможностите и, закърпена, добре измита, напудрена и подготвена за продаване. Не споря, че Тойота не са хубави коли - ХУБАВИ СА, качествени са, но свестните коли са по джоба на този, който има достатъчно средства да си позволи подобна кола.
ivanovbg - майстор
infomar написа:
Не знам защо се казва нещо "полу", щом не е цяло, но в мен остана някаква горчивина относно, дали са ме заблудили....
Винаги се казва полу, когато не е цяло. Въпрос на нагласа и гледна точка е дали ще е "полу" пълно или "полу" празно, "полу" горчиво или "полу" сладко, .... Та полу-та много, но важното е да се "полу"чи нещо хубаво накрая :wink:

:partyman:
GalinBelos - специалист
Колега не ги слушай тия форумни многознайковци . Много добър избор си направил . Аз карам Форд от 2007 до сега и съм много доволен от колата . Много правилен избор си направил .
Chefo77 - майстор
ivanovbg написа:
ivanovbg написа:
Когато си в лодката движат се бреговете,а когато си на брега се движи лодката.
В природата няма нищо неподвижно. Неподвижността е въпрос на гледна точка. Ако не вярваш на мен прочети Айнщайн.

Технически език не е само един. Има Строителен, Автомобилен, ... Понятията са аксиоматични и вървят с речници. Ей ти да четеш: http://w3.bg.volkswagen.at/vw_world/inn ... achse.html
Искаш да те уча ли? Частни уроци само вторник и четвъртък. На лични за тарифата :wink:

:partyman:
Не знаех, автомобилният технически е по-близо до строителния технически или до абстрактния нетехнически, отколкото до машинния технически...
Виж кой е писал за неподвижното.
Добре, как наричаш свързващото звено между вътрешно и външно каре?
И в този речник си посочил окачването, не задвижването, част от което е "полуоската".
SEV - специалист
GalinBelos написа:
Колега не ги слушай тия форумни многознайковци . Много добър избор си направил . Аз карам Форд от 2007 до сега и съм много доволен от колата . Много правилен избор си направил .
Затова,че ти караш Форд,не го прави автоматично правилния автомобил,нали.Всеки си има гледна точка,вкус,предпочитания и т.н.Затова е неправилно да правиш квалификации,на хората,само заради това,че не споделят твоето мнение.Ясно е,че няма как всички да харесваме едно и също,само в моето семейство има 6 автомобила,кой от кой по-различни.Родителите ми харесват едно,жена ми второ,аз трето.Важното е да ти харесва и малката финансова разлика от искания автомобил и този на който отговаря бюджета,според мен трябва да се преглътне.Аз примерно преди година и нещо взех едно Пежо 508 SW,по принцип исках да е "хибрид" 4х4,обаче реших да спестя-умирах си от яд,всеки път като се качвах в колата.Смятах дори да я върна,да доплатя за исканата от мен.Добре едни мои познати решиха да си купуват същата кола,купиха моята на 6 месеца и на 12-13 хиляди километра.Доплатих,купих си сегашната с всички възможни глезотии и си я карам с кеф.Защо препоръчах Тойота,имам един Авенсис 2009 година (пак комби) на 280 000 км.,досега не съм и правил абсолютно нищо,затова и ги похвалих.Защо не харесвам Форд,от 2005 в службата се карат фордове,всякакви,от там са ми наблюденията.
Към автора,карай си колата със здраве и :drinkers:
nikolovvd - майстор
Нов Мерцедес купен от Германия. Зарадва се собственика и реши да отиде до Гърция с новата кола на море. Мина през Видин - София - Кулата преди да направят магистралата. Като пристигнал в Гърция вкарал колата в сервиза, защото на 1500-2000 км се ходи на сервиз за преглед на нова кола. Гърците като видели колата от долу се хванали за главата, как е успял да стигне до сервиза.
Та ако ще и БТР да караш по нашите пътища нищо добро няма да видиш, особено от Видин до Монтана. Който е минавал от там знае за какво става дума.
Видин - София се пътува 3 часа и половина до 3 часа и 45 минути при разстояние 200-210 км.
София - Ямбол се пътува за по-малко от 3 часа, а пътят е към 350 км.
Затова се казва СевероЗАПАДНАла България.
LyuboS - напреднал
nikolovvd написа:
.Видин - София се пътува 3 часа и половина до 3 часа и 45 минути при разстояние 200-210 км.
София - Ямбол се пътува за по-малко от 3 часа, а пътят е към 350 км.
Затова се казва СевероЗАПАДНАла България.
Не че толкова има значение, ама по кой път са 350 км., то преди пътя си беще към 315 км. , а след като удължиха магистралата пътя е малко под 300 км.
montoya - майстор
Добре, че не си купи корола версо, че гледай какво става
Здравейте, не знам как да започна, така че ме извинете ако не съм обяснил добре.
Живея в Австрия и с жената и бебето отидохме на гости в Италия при майка ми и баща ми. Пътувахме до Мюнхен с колата и от там самолет до Италия. Автомобила на платен паркинг на летището. Но лошия момен идва кохато ни откраднаха раницата в Италия и ключа на колата беше там. Слава бога без документи. И сега според нас най добре е ще да се закара колата в сервиз на Тойота в Мюнхен за нов ключ, понеже резервен нямаме. Питах в Тойота БГ за груба цена и те казаха около 2000лв. Това включва Трансмитер(ключ за запалване), стратерна ключалка, компютър имобилайзер и метална част на която да се направят резки за аварийно отваряне на автомобила тя се намира в трансмитера.
.
Imalo 2 varianta - immo da ti e otdelno ili v EEcu.to.Vtoria variant e pi-skypia i tam otivash na 2500 ewro. Tochna zena i info dali e nalichen hardware.a samo s VIN nomer.

Ako islash mi go pusni na lichno.

Ne mogat da dignat kolata, tova shte e tvoia griza.
  • 1
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 60

Тема "Избор на "пенсионерска" кола." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: