• 1
  • 52
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • 60
Всички имаме коли, нали ?
шоп - майстор
Не съм карал с иридиеви свещи. Колата ми засега е на 80 хил км и е с оригиналните свещи. Няма никакви проблеми. Когато забележа такива ще се обърна към Стар Моторс за да си закупя пак оригиналните и ще си ги сменя сам :-)

П.П Много пъти хората са в заблуда, че официялните вносители продават консумативите и резервните части на космически цени. Обикновенно цените там са със супер съотношение цена-качество.

Истината според мен е, че те взимат висока цена за вложените човекочаса труд, но тук говорим за цена консумативи и части. Никой не е задължен ремонта или прегледа да е при официалният вносител:-)
Не визирам гаранционните автомобили.
infomar
Мога ли да поставя метални джанта 16' с офсет вместо 52мм. - с 50мм. Разликата е 2 мм. Всички други данни са еднакви.
Т.е. На Форд С-Мах, да поставя джанти от Форд Мондео?




п.с.
До колко е допустимата разлика?
kozl - майстор
Залагам на ДА. По малкия офсет при всички еднакви други размери означава че джантата ще се отдалечи от главината, все едно си сложил фланец 2 мм м-у старата джанта и главината. И така джантата ще се отдалечи от спирачния апарат и ще се доближи към калника. И приемам, че 2 мм доближаване към калника няма да са фатални.
Пробвал съм на пежо 306 джанти с ЕТ 20 и 24 и не съм усетил проблеми да опира нейде. Но пък и гумите са с различни размери (зимни/летни).
Последна промяна от kozl на чет апр 21, 2016 8:34 am, променено общо 1 път.
mitko414 - специалист
kozl написа:
Залагам на ДА. По малкия офсет при фсички еднакви други размери означава че джантата ще се отдалечи от главината, все едно си сложил фланец 2 мм м-у старата джанта и главината.
Не е ли точно обратно, да се приближи? :?
infomar
Дали се приближава или отдалечава - все пак са само 2 мм. Ако се приближава дали ще е от значение :?
crez - майстор
Проба-грешка, слагаш и гледаш опира ли някъде. Според мен Е-то трябва да е такова каквото е предписано. :partyman:
radius - майстор
infomar написа:
Мога ли да поставя метални джанти
Силно препоръчително е, дървените не изкарват дълго :lol: Майтапче, да не се обидиш.

По-малкия офсет означава по-навън. Няма да има никакъв проблем с тези 2 мм.
DundyTheCroc - майстор
Никакъв проблем няма да имаш, а защо реши стоманени, а не лети джанти?
infomar
DundyTheCroc написа:
Никакъв проблем няма да имаш, а защо реши стоманени, а не лети джанти?
Щото такива намерих и не са много скъпи. Двете са нови/от резервни гуми и двете ползвани. Сегашните ми са метални.... до сега съм карал само метални.... Алуминиевите са по-красиви, леки, но казват чупливи.
Последна промяна от infomar на чет апр 21, 2016 9:55 am, променено общо 1 път.
nikolovvd - майстор
Обикновено алуминиевите джанти се ползват Лятото, а железните Зимата.
Веднъж да сложиш вериги на алуминиева джанта и ще я сасипеш - става ЦДТ.
  • 1
  • 52
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • 60

Тема "Избор на "пенсионерска" кола." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: