• 1
  • 55
  • 56
  • 57
  • 58
  • 59
  • 60
Всички имаме коли, нали ?
mitko414 - специалист
ivanovbg,
А какво е мнението ти за заряд без разкачане?
Аз имам известни съмнения, защото зарядно ми "от едно време" към края на процеса по заряд вдига до 16 волта.
DundyTheCroc - майстор
Мондеото съм го закачал на читаво автоматично зарядно, няма проблем. При разкачане на акумулатора освен другото и радиото иска код.
kuger - майстор
Признавам си честно, не смея да включвам зарядно без да откача поне минусовата клема от акумулатора.
Предпочитам да мина през всички процедури после, но да нямам изненади.
Оказа се, че моята не иска код за радиото, не иска "учене" на стъклата, само губя дневния километраж и моментните, като разход на 100км.
ivanovbg - майстор
mitko414 написа:
ivanovbg,
А какво е мнението ти за заряд без разкачане?
Аз имам известни съмнения, защото зарядно ми "от едно време" към края на процеса по заряд вдига до 16 волта.
Ми зависи. Принципно издържат на повишеното напрежение. Все пак алтернатора да презарежда не е рядка повреда и после не сменяш компютри, нали? :wink: Много по опасно е бавното падане на напрежението съчетано с ниска температура. Особено отчетлив е този проблем при мерцедес. Зимно време най много ми идват със забравени ключове. В повечето коли си забравят основни настройки на дроселови клапи, кодировки на някои блокове, настройки на ЕСП и електрически усилватели на волана... абе доста неща са възможни да се случат. Иначе принципно аз разкачам. Имам си техника да обуча всичко и не ме притеснява като забрави нещо.

Има и някои които като сменят акумулатора закачат допълнителен с кабели ... Дойде ми една такава, изпуснали кабела докато сменяли акумулатора и като поизкрил тук там беше гръмнал 2 компа в бързината.

:partyman:
p.v.x - майстор
ivanovbg написа:
Особено отчетлив е този проблем при мерцедес. Зимно време най много ми идват със забравени ключове.

:partyman:
И каква е процедурата , ако се стигне до тази ситуация. Във смисъл , как се обучават.

При мерцедес има изведено гнездо на плюсовия кабел , в случай , че искаш да подадеш ток или да си заредиш акумулатора , без да го разскачаш. :rock:
ivanovbg - майстор
Елементарно с подходящата техника.Просто отново се жени имобилайзера с компа на мотора :-D
p.v.x написа:
При мерцедес има изведено гнездо на плюсовия кабел , в случай , че искаш да подадеш ток или да си заредиш акумулатора , без да го разскачаш. :rock:
:lol: Точно така бяха опукали блока за интелигентно зареждане на акумулатора. Това е само за подаване на ток от друга кола за да запали.
:partyman:
p.v.x - майстор
ivanovbg написа:
Елементарно с подходящата техника.Просто отново се жени имобилайзера с компа на мотора :-D
p.v.x написа:
При мерцедес има изведено гнездо на плюсовия кабел , в случай , че искаш да подадеш ток или да си заредиш акумулатора , без да го разскачаш. :rock:
:lol: Точно така бяха опукали блока за интелигентно зареждане на акумулатора. Това е само за подаване на ток от друга кола за да запали.
:partyman:
Добре , че не ни се е налагало , да правим нито една от тези операции....да подаваме или да дозареждаме.. :-D

С червения текст какво правим....Това означава ли задължителен(доктор)сервиз.Към комплекта с ключове , има един тънък прозрачен ключ. Той за какво е. :rock:
ivanovbg - майстор
Да задължително сервиз. Тънкия прозрачен ключ вероятно е сервизен и еднократен. Трябва да го погледна на снимка поне за да ти кажа със сигурност, че така трябва да гадая, както и да гадая какъв е Мерцедеса :)
p.v.x - майстор
ivanovbg написа:
Да задължително сервиз. Тънкия прозрачен ключ вероятно е сервизен и еднократен. Трябва да го погледна на снимка поне за да ти кажа със сигурност, че така трябва да гадая, както и да гадая какъв е Мерцедеса :)
Ще снимам и ще пиша...ако не тук , на лични. :rock:
badves - специалист
p.v.x написа:
ivanovbg написа:
Особено отчетлив е този проблем при мерцедес. Зимно време най много ми идват със забравени ключове.

:partyman:
И каква е процедурата , ако се стигне до тази ситуация. Във смисъл , как се обучават.

При мерцедес има изведено гнездо на плюсовия кабел , в случай , че искаш да подадеш ток или да си заредиш акумулатора , без да го разскачаш. :rock:
Каде мога да те намеря да ти оправя аз колата?
Последна промяна от badves на пон апр 25, 2016 8:09 pm, променено общо 1 път.
  • 1
  • 55
  • 56
  • 57
  • 58
  • 59
  • 60

Тема "Избор на "пенсионерска" кола." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: