• 1
  • 2
Всички имаме коли, нали ?
Pinto_mm - помощник
Колата ми е стара и няма фабрично централно заключване. В момента има китайска аларма и китайски модул и машинки за централно заключване. След доста години вярна работа напоследък централното почна да прави проблеми - заключва и отключва когато си иска. Смених машинките на вратите с нови, но проблема стои. Не знам, ако сменя само модула за централното дали ще се реши проблема и по-важното дали ще съвпаднат буксите. В смисъл има ли стандартизация на буксите за централното. Другият вариант е да си купя всичко ново, но какво и каква марка не знам.
nikolovvd - майстор
Трябвало е да отидеш при някой алармаджия и да го питаш колко ще ти струва ремонта, защото със сигурност ремонта на модула ще е по-скъп от нов модул. А машинките само ще им се презапоят кабелите да паснат на новия модул.
Ти си започнал отзад-напред.
Ако вратите се отключват и заключват сами, то машинките си работят и логично е проблема да се търси в модула за управление, а не в машинките.
Не мислиш ли? :?
infomar
Мани го това централно, ще ти излезе златно ремонта му. Мини на ръчно управление и си свиркай, а и по-сигурно ще бъде.
nikolovvd - майстор
Ако е от Перник може. Те нали ги хванаха техните специалисти. :lol:
Pinto_mm - помощник
Грешно сте ме разбрали. Алармата работи, машинките работят, окабеляването е о.к. Проблема е в модула, една малка кутийка , която се сменя за нула време, ако буксите са стандартизирани. Иначе става сложно.
Duke_BG - специалист
Pinto_mm написа:
Грешно сте ме разбрали. Алармата работи, машинките работят, окабеляването е о.к. Проблема е в модула, една малка кутийка , която се сменя за нула време, ако буксите са стандартизирани. Иначе става сложно.
имаш аларма и допълнителен модул за централно ??
обикновенно се свързва алармата да управлява директно машинките
Pinto_mm - помощник
При мен не е така. Модула за централно заключване - една малка кутийка с 2 релета и още няколко елемента е свързан с машинките, а получава сигнал от алармата. Като гледам би трябвало да е стандартна буксата. Май ще свалям таблото тъй като алармата и модула са зад него и каквото стане нататък.
Duke_BG - специалист
Pinto_mm написа:
При мен не е така. Модула за централно заключване - една малка кутийка с 2 релета и още няколко елемента е свързан с машинките, а получава сигнал от алармата. Като гледам би трябвало да е стандартна буксата. Май ще свалям таблото тъй като алармата и модула са зад него и каквото стане нататък.
каква е колата ?

и някой който не е знаел какво прави я е слагал и затова е сложил допълнителното управление
няма нужда от него - единствения му плюс е че като заключиш шофьорската врата с ключа заключва всички врати
Pinto_mm - помощник
Предполагам, че си прав. Обаче окабеляването до вратите върви комплект с модула и е на букса. Ако трябва да се преправя ще се сменят всички кабели до вратите и сякаш е по-добре да се кара без централно. Чакам почивните дни да разглобявам и се моля дано съвпадне буксата.
nikolovvd - майстор
Извади модула и го отвори, за да видиш състоянието му. Огледай спойките и ако виждаш съмнителни (матови), ги презапой. По принцип не са много, така че може да повториш всички спойки. После вземи една стара четка за зъби и с медицински спирт почисти платката. Ако искаш да нямаш проблеми в близките 10 години си направи 10% разтвор на колофон със спирт и намажи платката с една четка за рисуване. Остави я да изсъхне няколко часа и сглобявай. Така ще имаш тънак предпазен филм върху платката, който ще я предпазва от влагата и конденза.
  • 1
  • 2

Тема "Автоаларма + централно заключване" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: