Рецептата за отвиване на такива болтове е следната. Трвбва да ги стресираш малко с чука. Вземаш желязо ала секач но тъпо. Една дебела арматура примерно. Наместваш "секача" странично на главата на болта и му нанасяш рязък мощен боксов удар с чука. Може в момента на удара да се напъва на отвиване с шестограма ако имаш помощник. После болтовете се отвиват почти на ръка.
Ами тя такава кола не е създавана да се прави от сульо и пульо с едни клещи и комплект звездогаечни от левчето, тя е направена да я пипат грамотни люде с умения, условия и оборудване.
И как очакваш всички да знаят на точно тоя мотор къде са му всичките болтове и как се стига до тях, след като питаш във форум извън фолксвагенския (който има такава кола, знае)???
Турбо, там чук не влиза, Пасатко не се бие с чук и (ООО, БОЖЕ) арматура, а се пипа само със специални инструменти. Какви - не се знае, но трябва да са специални и задължително евтини. И какъв помощник те гони, той тоя не може да намери компания за чипс и бира, ти някой ще излезе да му развива болтовете. Тъкмо ако се скъса нещо, той да излезе виновен ...
Тинки, да, заяждам се в момента. 2 страници заради малоумните ти болтове или по-скоро заради малоумника, който не може да развие 4-6-10 болта на собствената си кола. Добре, че вашите са те научили да използваш тоалетна хартия поне.