С летни гуми карах през зимата тази година, понеже взех колата Февруари, четирите гуми бяха леш, нямах втори комплект джанти, взех направо летни. То не, че имаше зима, но все пак две сутрини карах на сняг, като имаш едно наум за града, където се чисти, няма проблем. Не бих си помислил зимата да тръгна по планините с летни гуми.
Капачките ясно, че ще ги откраднат, ама аз ще ги ползвам само да си означа гумите докато са в мазето ;)
Сигурно 15 години метална джанта не съм слагал, на Нисана за зимата имам оригинални лети от 200SX, правени в Япония 1992 година, не са мръднали нито като боя, нито пък някога съм ги кривил. Сега на Форда ще видим оригиналните от Ягуар как ще са. Личното ми мнение е, че оригинални алуминиеви джанти зимата нямат никакъв проблем и не виждам какъв плюс имат пред тях ръждивите железарки с биещи тасове.
В много случаи разликата в цените на ръждиви железарки и читави алуминиеви е такава, че е по-добре да се вземат алуминиевите.
Капачките ясно, че ще ги откраднат, ама аз ще ги ползвам само да си означа гумите докато са в мазето ;)
Сигурно 15 години метална джанта не съм слагал, на Нисана за зимата имам оригинални лети от 200SX, правени в Япония 1992 година, не са мръднали нито като боя, нито пък някога съм ги кривил. Сега на Форда ще видим оригиналните от Ягуар как ще са. Личното ми мнение е, че оригинални алуминиеви джанти зимата нямат никакъв проблем и не виждам какъв плюс имат пред тях ръждивите железарки с биещи тасове.
В много случаи разликата в цените на ръждиви железарки и читави алуминиеви е такава, че е по-добре да се вземат алуминиевите.