• 1
  • 2
Всички имаме коли, нали ?
Kirilpm. - специалист
Не знам защо се обиди от горния ми пост,не би трябвало
http://www.praktika-bg.com/index.php?id ... er=product ето ти пример,явно не говорим на един и същ език,аз като отида в подходящия магазин и поискам полиуретанов силикон ми дават това или нещо подобно

понеже си нетърпелив ето с това облепвам клапите,утре ще има и снимки,до сега си мислех,че е сравнително проста работа,но явно и за нея можеш да наспамиш 30-40 страници.
http://vladivan.eu/snimki/251_1.gif
http://img07.staticclassifieds.com/imag ... -varna.jpg т
velinsl - специалист
Duke_BG написа:
Ако не се лъжа голф 2-ка няма дупки на клапите покрити със разпадаща се материя - скапват се уплътненията по периферията на самата клапа.
Антифриза ти кафеникав ли е ?
Когато имах 2-ка 1,6 бензин си промих цялата система с чешмяна вода и мъркуч -
сваляш разширителния съд, свързваш дебелия мъркуч към мъркуч от чешмата а тънкия го пускаш долу ( спрях пред един канал на улицата ) пускаш водата леко да тече и палиш (задължително на студен двигател се прави операцията ).
и така докато не потече бистра водичка. след това източваш системата и наливаш антифриз.

Таблото се маха по следния начин : разкачаш абсолютно всички бутони, махаш волана, лостчетата, таблото с приборите, долните кори под волана и жабката, развиваш болтовете отстрани ( мисля че имаше и други някъде посредата - огледай), отваряш предния капак и под стъклото ще видиш 2 или 3 болта Ф6 - те също държат таблото

Успех
Още един смислен пост.
В момента съм на вода, но му идва времето и на антифриза. Системата съм я промивал миналата есен, за това сега водата не е толкова кафява, ама и за пиене не става ;)
Не съм свалял до сега таблото.
Блаодаря за съветите! Слабости си ми е модела какво да се прави.
За напред ще помоля да се пускат смислени постове като този и какви материали, а не просто "изсрани" едни снимки и самореклама.Всеки СПАМ ще докладвам лично. Искам да си го направя АЗ. Като стане верме да се прави на другият автомобил тогава вече ще друг.

Не искам тема 40 страници и 10 полезни мнения.
Kirilpm. - специалист
Не се вслушвай в глупави съвети,щом го правиш за себе си и не бързаш свали цялото табло,на земята спокойно можеш да почистиш въздуховодите от всички мизерии и да облепиш клапите като бял човек,а не с г*за нагоре,ако споделиш по конкретно модела и двигателя ще е по-лесно.Като за начало отвори капачката на разширителния съд на студен двигател и провери струйката,която излиза от най-горния щуцер,при форсиране трябва да има плътна струйка,която да се удря в насрещната стена на съда,това говори за добър дебит на водната помпа,ако от щуцера едвам сълзи,ще сменяш и водна помпа.Провери за наличието на регулиращи клапанчета в моторния отсек по пътя на парното,ако има такива директно ги изхвърли.
При сваляне и облепяне трябва да се получи това от снимките,не забравяй да облепиш радиаторчето така че да влезе възможно най-плътно в кожуха и не спестявай от радиаторче,понеже ще те е яд след това.Писаниците за това че трябва задължително да облепиш с нещо от алуминиев произход са пълни глупости,свалял съм заради протекли радиаторчета клапи облепени с какво ли не-с парче от дънки,гафер,лекопласт,въпроса е да осигуриш свободно движение на клапите и добро уплътнение по ръбовете.
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
velinsl - специалист
Сът струйката проблем нямам проверено тези дни, радиатора не тече. Водата влиза топла и излиза топла(това резултатите от миналата есен), ама от тогава имам около 1000км(няма грешка в нулите - хиляда) и то лятото за около месец.
Двигател 1,3 карбуратор. 29 години. До година прави 30 :prayer: :partyman: :partyman:
Но едва ли има разлика в това отношение между 1,3 , 1,6 и 1,8. Между бензините и дизелите може да има минимална разлика.
А какви материали са използвани при това "облепяне"?
Kirilpm. - специалист
velinsl написа:
Сът струйката проблем нямам проверено тези дни, радиатора не тече. Водата влиза топла и излиза топла(това резултатите от миналата есен), ама от тогава имам около 1000км(няма грешка в нулите - хиляда) и то лятото за около месец.
Двигател 1,3 карбуратор. 29 години. До година прави 30 :prayer: :partyman: :partyman:
Но едва ли има разлика в това отношение между 1,3 , 1,6 и 1,8. Между бензините и дизелите може да има минимална разлика.
А какви материали са използвани при това "облепяне"?
При моето облепяне е ползвано изолационна хартия за покрив,а дунапренчетата в края си идват на 3-4 ленти с радиаторчето.При Голф2 нямаш имобилайзер и спокойно можеш да си караш без табло и уреди,няколко пъти съм правил проби така само с кожуха на парното,а от свалянето на цялото табло,до свалянето само на парното те делят няколко болта,нищо сложно няма,нито ще изпускаш фреон,нито ще откачаш 1001 букси.Ако оригиналното радиаторче е добре не го закачай,просто го продухай с компресор през ламелите и го промий старателно,ако по някаква причина решиш да го смениш по спомен добрите заместители (Nissens Behr и т.н.) имат около 15 лева разлика с китайските ITN и Topran сам пресметни дали за тези пари си заслужава да сваляш и качваш таблото още веднъж.
velinsl - специалист
Аз нямам претенции да е бегачка тромав си е. Стар карбуратор. За ламя не знам. За всеки това е различно понятие. Това му е разхода на газ.
https://www.spritmonitor.de/en/detail/720441.html.
Тия дни с 20тина лева минах около 130-140км с бензин от VMPetro...(за незапознатите, това е верига, която е по-известна с името на собственика си, а не със собственото) предимно по околовръстното и в ненатоварените с трафик улици.
Има си за правене колицата, ама и това си е тръпка и поне моята има имобилайзер заводския(предполагам) и още си работи.
След някой друг ден ще го правя(парното), че тая и другата седмица малко зор - на работа, на апартамента.
Няма начин просто. Всичко накуп не става.
С 2 леви - специалист
velinsl написа:
...
Тия дни с 20тина лева минах около 130-140км ...
Аз, с ей това:
Изображение
натоварено до горе (тон и нещо), минавам 100 км с нафта за 17лв от чесънойл...
Duke_BG - специалист
http://www.vwgolf-mk2.com/e1107vwgolfmk2_2.html

явно съм се излъгал за клапите
сигурно защото моя беше '85 набор и пак нямах проблеми
velinsl - специалист
Ремонта за момента се отлага. Попритисна ме времето, парите, апартамента, а вече и студът.
Това естествено не пречи да попрехвърлям от някъде някакви тематични материали.
В този ред на мисли попаднах на материал наречен СТП (на български написано.)
Някой сблъскал ли се е с него какво ви е мнението за употреба за този ремонт?

ПС: Не ме интересува шiб@нiте ви бусове колко горят.
Темата е съвсем друга.
montoya - майстор
Не знам какво е СТП, но и с алуминиево самозалепващо тиксо става перфектно да си поправиш клапите, а и е евтино
  • 1
  • 2

Тема "Ревизия на парното" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: