8180 написа:Иначе, след като при диагностика ми сложиха парацал!!?? на входа, забравих за майстори.

Причината работата на двигателя да се влияе силно от насрещния въздух е в недостатъчното подналягане в дифузора. Затова много слаби промени на въздушното налягане при въздухозаборника и при мембраната на втората степен, обедняват сместа и двигателят спира. При това обедняване е възможно да се получи взрив във филтърната кутия, заради екстремно бавното изгаряне на горивната смес в цилиндрите. Донякъде кутията може да се предпази, като се монтира "кихалка", но най-добре е просто да се спазват изискванията.
При правилно монтирана АГУ ефектът от насрещния вятър е практически незабележим, защото породените от него промени в налягането са несравнимо по-ниски от подналягането в дифузора.