Всички имаме коли, нали ?
25th Hour - специалист
Пичове ако беше акумулатора чистачките нямаше да могат да отлепят...
Чаро - Акълия
Първичен тест (и първобитен) даваш на късо двете шпилки на шалтера...
Може и той да е. Щом има ток може да е шалтер, слаба връзка на някоя клема, четки, "хвърлен калай" на ротор, клеми на ключа(както каза 25-ия час)...
sian - специалист
ако стартера не върти а всичко др си работи,пори опит за завъртане най вероятно са четки на стартера,намотката на шалтера е от две секции на едната масата минава през четките,при този проблем стартера завъта,но не всеки път,опитай да почукаш с чук по корпуса на стартера като едновременно с това някой да държи клююча на старт ако започне да върти е най вероятно заседнала или износена четка (четки)
тонито - специалист
sian написа:
опитай да почукаш с чук по корпуса на стартера )
това трябва да се направи внимателно а не ахмашката защото се чупет магнитите вътре!
sian - специалист
Сигурен ли сте за магнитите?Аз мисля че статора е с 4-ири полюсна намотка.
тонито - специалист
sian написа:
Сигурен ли сте за магнитите?Аз мисля че статора е с 4-ири полюсна намотка.
а статора?затото по него се удря а не ротора.целта на упражнението е да се наместят четките и леко да се завърти ротора.затова се чука,но аз лично не го препоръчвам.
25th Hour - специалист
Само че аз разбрах че като завърти и няма никой в тоците. Което изключва стартера. Тма дори да са застанали една срещу друга четките или квото и да е все пак се чува цъкане. Май изобщо не стига ток дотам.

Аз бих си проверил розетката или клеморед във волана. Дали минава ток правилно там. След това бих проверил бубината и комутатора ако има а той май има на всички. След това бих си проверил кабелите, масата на алтернатора, масата на акумулатора и масата на стартера.

Щом на контакт има тоци и работят уреди значи проблема е или стартовия ток го няма или не стига ток до бубината. Ако не е акумулатора / аз мисля, че не е/ значи тока се губи до бубината.....

Някъде точно преди паленето всичко свършва преди да е започнало :)
bobykafe - специалист
Точно статора е с намотки.
Я си провери клемите на акумулатора за клеясване- уж голям разбирач го раздавам, пък така се изложих и аз преди време. Премери си и тока на утечка- дали има някаква консумация при изключени уреди.
aztek - напреднал
Видях темата и искам да кажа че аз имам същият проблем.При мен обаче се получава при загрят двигател,не иска да завърти.Когато е студен пали.Колата е форд ескорт,бензин,1.4.Може ли да е от ключа при мен,икаде да я потарся тази клема която се износва?Акумулаторът си държи 12 волта.
25th Hour - специалист
CVH ли ти е мотора? Те май са с електронно запалване и имат един комутатор вътре има една би-метална пластина, която зеленясва и го прави този номер. Говоря малко на изуст защото моя форд беше 1.3 но симптома е същия.

Тема "Проблеми с тоци или ...?" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: