vanko68 е много прав!Измери напрежението на самите крушки.Трябва да е колкото това на акумулатора.Ако разликата е над 0,2-0,5V-търси проблема във връзките-щепсели и т.н. от предпазителите до фаровете.Само искам да кажа,че при по-новите коли-след ерата на Москвич и Жигули обикновено напрежението на заряд върху акумулатора не се влияе драстично при промяна на оборотите на мотора.Т.н. електронни релета за зареждане би трябвало да поддържат напрежението еднакво при ниски и високи обороти,с или без фарове.Ако има отклонение 0,5V или нагоре-има проблем и трябва да се търси.Обикновено причините са три-акумулатор,генератор или реле-регулатор.За мен нормата е 14,0-14,4V на клемите на акумулатора при запален двигател.
