Всички имаме коли, нали ?
tysonlkr - специалист
2betrendy написа:

Като пусна мигача и не работи, даже и на арматурното табло не ми показва че "свети" мигача - все едно не си натиснал лостчето за мигач.
Тези проблеми ти ги прави и при ляв и при десен мигач, така ли?
Тогава ще е от релето за мигачите. Не съм запознат с конкретния модел автомобил но мигачите не се ли управляват от реле :?

По отношение на термостата не е много лесна подмяната му особено през зимата в студа. Попринцип е на доста неудобно място разположен :evil:
Най лесно ще е да го побългариш, като сложиш един картон отпред на радиатора. Картона не трябва да е през целият радиатор Да е на половината някаде, за да не загрее :wink:
Това е разбира се временно решение до по хубави и топли дни :roll:
stefan_gb - специалист
2betrendy написа:
Тук говорим за обикновенно парно , да не се окаже че си с климатроник
до къде съм я докарала :)
Ама казваи че си женско де :razz: за да сме в час какъв съвет да ти дадем :cool:
mitko414 - специалист
Питай тук, има голяма вероятност да получиш конкретен отговор, само спомени модела на автомобила.
2betrendy - специалист
Тези проблеми ти ги прави и при ляв и при десен мигач, така ли?
Тогава ще е от релето за мигачите. Не съм запознат с конкретния модел автомобил но мигачите не се ли управляват от реле
да, и при ляв и при десен, няма значение. Просто пускам мигач и виждам, че нито на арматурното табло мига лампата за мигача, нито имам пуснат мигач (ако погледнеш от вън колата). Като натисна копчето за аварийните, 2-3 пъти влючвам и изключвам аварийните, и после пак давам мигач и хоп мигача тръгва. Това нещо дразни (особено като карам градско), защото губя време докато натисна аварийните и т.н. ... Колко шофьори са ми са ядосвали, защото мислят че съм от тия дето ги мързи да пуснат мигач като сменят платната на движение или завиват. Добре, че не карам тази кола в България, щото там можеше и някой друг шамар да изям. :? :)
Тогава ще е от релето за мигачите
къде да го търся това реле, знаеш ли? Ходих на един майстор миналата година и му се появиха доларчета в очичките като му обясних ... трябвало било да разглоби всичко и да прегледа всичко - на час работа 30 евро. И мин. два дни му трябвали и не било сигурно дали ще намери проблема, щото стара кола и бла бла..... :evil: :evil:

Най лесно ще е да го побългариш, като сложиш един картон отпред на радиатора. Картона не трябва да е през целият радиатор Да е на половината някаде, за да не загрее
Това е разбира се временно решение до по хубави и топли дни
аааа, ами ако се запали ??? страх ме е ... май ще чакам да се затопли времето и тогава ще сменям :sad:
Ама казваи че си женско де за да сме в час какъв съвет да ти дадем
Женско и блондинка по душа :-D Ама обичам да човъркам по "мъжки" задачи, за сметка на това не мога да готвя :-D
stefan_gb - специалист
2betrendy написа:
tysonlkr мерси и на теб :)

и си седи все на 50 градуса (на минимума) - не съм виждала да се качва май.
Чел недочел :lol: аз де ..... сменяи термостата мадам
tysonlkr - специалист
2betrendy написа:
аааа, ами ако се запали ??? страх ме е ... май ще чакам да се затопли времето и тогава ще сменям :sad:
Не се безпокой чак пък да се запали, няма какво да се запали. Аз цяла зима карам така и досега не съм имал проблеми :roll:
Просто не трябва да сложиш пред целият радиатор а само на половината като за начало :wink:
А за релето на различните коли са на различни места. Най лесно можеш да се ориентираш като слушаш от каде "цъка" когато работи мигача :) Или пък си намери от онези книжки за експлоатация за твоя автомобил :wink:
todortv - майстор
Проблема смигачите е в самия ключ за аварийни.Напръскай го
вътре с контактен спрей или нов.
2betrendy - специалист
мерси на всички за съветите. :2thumbs:

Значи ... снощи карах колата и проверих някои неща както казахте. Проблема с парното наистина е в термостата. Така че .... нов термостат. Ще я мисля сега дали да я давам на майстор или да чакам да се постопли и сами да си ремонтираме.

За мигача също трябва да изчакам - тука са минус градуси, а нали и парното не работи, нещо не е кеф да човъркам сега. :sad: Иска ми се да разглобя арматурното табло нацяло - хем ще проверя и духалките на парното, хем ще разгледам и за кабелите за мигача.
stefan_gb - специалист
2betrendy написа:
мерси на всички за съветите. :2thumbs:

Значи ... снощи карах колата и проверих някои неща както казахте. Проблема с парното наистина е в термостата. Така че .... нов термостат. Ще я мисля сега дали да я давам на майстор или да чакам да се постопли и сами да си ремонтираме.

За мигача също трябва да изчакам - тука са минус градуси, а нали и парното не работи, нещо не е кеф да човъркам сега. :sad: Иска ми се да разглобя арматурното табло нацяло - хем ще проверя и духалките на парното, хем ще разгледам и за кабелите за мигача.
Ти ще излезеш сериозна мадама при това руса :-D
Но за смяната на термостата ти препоръчвам да искаш помощ от мъж, има си тънкости при смяната а и обезвъздошаването на системата не е шега работа :roll:
2betrendy - специалист
Ти ще излезеш сериозна мадама при това руса
аааааа, не съм руса. :-D Казах само че съм блондинка по душа! :razz:

Тема "два проблема с колата (мигач и парното)" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: