• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 11
Всички имаме коли, нали ?
dj_marti79 - специалист
Предлагам като за начало да се прицелим малко по-ниско - 50-60 км
В 4 кислородни бутилки няма ли да се побере доста въздух? Но пак казвам - мисля че ще е трудно в гаражни условия да създадем налягане повече от 40 атмосфери.
pavkatay - майстор
dj_marti79 написа:
Предлагам като за начало да се прицелим малко по-ниско - 50-60 км
В 4 кислородни бутилки няма ли да се побере доста въздух? Но пак казвам - мисля че ще е трудно в гаражни условия да създадем налягане повече от 40 атмосфери.
А аз мисля,че ще е необходимо не толкова високо налягане ,а по-скоро дебит :?
disem - специалист
Високото налягане е с цел да се компресира повече въздух в дадената бутилка. Няма нищо общо с дебита!
Fitibaldi - специалист
мисля, че французите щяха да пускат коли на сгъстен въздух. даже гледах клипчета: http://www.youtube.com/watch?v=uVIwropRMME&feature=fvw
аз също сериозно съм замислял такова средство за придвижване.
ако конструкцията е като на ariel atom може да се получи. слагат се олекотени колела със спици, а за двг може да се мисли компресор за сгъстен въздух, само дето от там, от където излзиа въздуха, да влиза :)
има вече бутилки за метан, които не са от метал и са достатъчно здрави, а теглото им е минимално
dj_marti79 - специалист
Много яко. Ето значи не е невъзможно. От визуализирания принцип в клипчето се вижда че единия цилиндър е за високо а другия за ниско налягане, за да може да се използва двустъпално понижаването на налягането.
maxuel82 - специалист
Много яко да !Незнам метановите бутилки до колко бара издържат :? но кислородните издържат до 200 бара а може и повече ! Проблемът е в изработката на двигателя !А и трансмисията сигурно трябва да е по специална за да е "леко" на двигателя :?
Fitibaldi - специалист
ето един цитата от http://www.atakmim.com/index.php?action ... =28&n=1335
Метанът се пълни в специални бутилки за високо налягане - 160 - 200 атм. Те са подобни на бутилките, в които се съхранява кислород. Тъй като той има много малка енергийна плътност, трябва да бъде компресиран под високо налягане. Не може да се ползва газта, която тече в тръбопроводите за битови цели, тъй като там налягането е не повече от 10 атм.
piron45 - майстор
От няколко години вече са измислени гъвкавите цилиндри. Тяхната конструкция е различна от традиционните. Те нямат бутало, а само гъвкаво тяло което се разтяга или свива в зависимост от подаването на въздушно налягане.
Първият път когато ги видях веднага си помислих, че бих могъл да задвижа един трабант като махна двигателя и закача такива цилиндри директно на коляновия вал. Тези цилиндри имат по високо КПД защото нямат триещи се елементи. Лошото в случая е че трябваха пари за инвестиция, които нямах и така и не направих нищо по въпроса.
Сега си влагам парите в новата къща така че скоро не се очертава да ми се освободят пари за кола задвижвана от въздух или ток.
boltik - специалист
Някой виждал ли е компресор на танк за 200 бара(атмосфери)?Танковият е V образен,със специални бутала,а работата му е следната.Първия цилиндър подава към втория,а втория към бутилките.Първият цилиндър е два пъти по-голям от вторият.Като се има,колко са тежки бутилките за згъстен въздух и колко енергия е нужна да се напълнят,не виждам смисълът?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 11

Тема "ЗАДВИЖВАНЕ СЪС СГЪСТЕН ВЪЗДУХ" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: