• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8
Всички имаме коли, нали ?
kendal - специалист
има ли ЕКУ автомобила никакво сваляне на акумолатора при работещ двигател.зарядния ток на алтернатора ''скача'' над нормата с доста, мисля че стига около 20в ,релето на същия не може да го вкара в нормите ,пробвано е пред очите ми на пасат 1.8 моно 91г.,опита доведе до изгаряне на ЕКУ-то.така че колега не прави експерименти.
MamaMy - майстор
Не е само за коли с ЕКУ. За всички е така. Тези които нямат компютър пък имат крушки, музика, бобини и т.н. Все "евтини" неща. Ремонта на реле регулатора когато е вграден почти винаги минава 50 лв. При високото напрежение често пробива и самия генератор и/или диодите. Въобще цялата картинка е розова. Има някой коли със защита от такива глупости в реле регулатора, но не си заслужава да пробвате вашата дали е от тях. Пробата в повечето случаи е много скъпа.
didoni_ - специалист
На дизела може спокойно да го махнеш, дори и да караш,само да не включваш фаровете
MamaMy - майстор
:shock: Да не би на дизела релето за зареждане да следи напрежението от друго място? Или тя и инсталацията на колата не е на ток а на нафта? Или може би има някаква тайна която аз не знам, а ти знаеш колега и ще ни я разкажеш?
didoni_ - специалист
MamaMy написа:
:shock: Да не би на дизела релето за зареждане да следи напрежението от друго място? Или тя и инсталацията на колата не е на ток а на нафта? Или може би има някаква тайна която аз не знам, а ти знаеш колега и ще ни я разкажеш?
Така е колега,виждал сам но незнам как е точно
M(art)o - специалист
Предлагам на модераторите да се намесят, докато е време, че току виж някой се е подвел по акълите на всички тук и тръгнал да прави експерименти по колата си...! :oops:
Нека се отсее Темата, да се оставят само най-важните, както и най-конкретните мнения, а не - като на "Опитното поле", да провеждаме обучения...:lol: Понеже тук в темата има много верни, но и много НЕверни неща. Така че...
MamaMy - майстор
Може. На някой трактор, да. Това обаче не поставя всички дизели в тая графа. Моля да се въздържате от съвети когато не разбирате. Ще се заблуди някой и ще изгори с много пари, а вие ще си спите спокойно с мисълта, че сте дали полезен съвет. Има заблуди и вярвания които е време да бъдат изкоренени от българите и най-вече от българските шофьори. Още повече, че техниката е много далеко от онова ниво когато са се появили тези схващания.
onkelabg - специалист
onkelabg написа:
бьзикаш/компа/ и не да си боже :wallbash:
:?: Както казах и се цитирам ,бьзикаш там дето не ти е работа и след това главоболя ще имаш.Лично преди време мои приятел направи този/експеримент :snakeman: / и след това мина само с 280лв за ремонт но не си спомням за какви части.
ТИ за опити ли ползваш колата си, то тя си е твоя и ти си знаеш, не се сьрди и не пипаи дявола за опашката . ПОЗДРАВИ :angel:
kuger - майстор
Абсолютно грешна процедура. При разкачане на акумулатора винаги се получават пренапрежения. Колкото до стар автомобил, то и на Москвич 412 има електроника, стига да не се смятат диодите от изправителния блок на алтернатора за болтове!
montoya - майстор
Проблема на колегата е най - вероятно такъв какъвто ми се случи на мен вчера. Излизам навън, разривам колата от снега, сядам да паля обаче колата не запали от зъб както всяка сутрин и това беше фатално. Акумулатора ми е от не обслужваемите и окото си светеше зелено, но... няма сила да завърти. Пробвахме с кабели, но нямаше хубави такива и не успях да запаля. Свалих акумулатора и сложих другия, завъртях и запалих. Сега вече идва дилемата която е в темата а и комшията ми предложи, дай да сменим акумулатора докато работи двигателя. :? Викам, на москвича някога го сменях без проблем, но тая кола колкото и да е негов съвременник е инжекцион с управление от ЕКУ и най - малкото ше изгориме нещо дето няма ремонтиране. Изгасих колата и си свалих акумулатора, сложих си моя и бях убеден на 99% че вече развъртян двигателя няма да има проблем. Запалих от раз и цял ден си карам с умрелия акумулатор. Въпроса е че след малко излизам и не съм убеден че ще запали въпреки че го държах на заряд нощес, а трябва да запали за да отида да си купя нов. Та извода от толкова писане е че козата си сака пръч :-D
Не бих рискувал смяна обаче при работещ мотор, освен ако не е москвич жигула или варбург примерно
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8

Тема "Смяна на акумулатор при работещ мотор , може ли ?" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: