има ли ЕКУ автомобила никакво сваляне на акумолатора при работещ двигател.зарядния ток на алтернатора ''скача'' над нормата с доста, мисля че стига около 20в ,релето на същия не може да го вкара в нормите ,пробвано е пред очите ми на пасат 1.8 моно 91г.,опита доведе до изгаряне на ЕКУ-то.така че колега не прави експерименти.
Всички имаме коли, нали ?
kendal
- специалист
78 мнения в "Смяна на акумулатор при работещ мотор , може ли ?"
MamaMy
- майстор
- Мнения: 7076
Не е само за коли с ЕКУ. За всички е така. Тези които нямат компютър пък имат крушки, музика, бобини и т.н. Все "евтини" неща. Ремонта на реле регулатора когато е вграден почти винаги минава 50 лв. При високото напрежение често пробива и самия генератор и/или диодите. Въобще цялата картинка е розова. Има някой коли със защита от такива глупости в реле регулатора, но не си заслужава да пробвате вашата дали е от тях. Пробата в повечето случаи е много скъпа.
didoni_
- специалист
- Мнения: 432
MamaMy написа:Така е колега,виждал сам но незнам как е точноДа не би на дизела релето за зареждане да следи напрежението от друго място? Или тя и инсталацията на колата не е на ток а на нафта? Или може би има някаква тайна която аз не знам, а ти знаеш колега и ще ни я разкажеш?
M(art)o
- специалист
- Мнения: 49
Предлагам на модераторите да се намесят, докато е време, че току виж някой се е подвел по акълите на всички тук и тръгнал да прави експерименти по колата си...!
Нека се отсее Темата, да се оставят само най-важните, както и най-конкретните мнения, а не - като на "Опитното поле", да провеждаме обучения...
Понеже тук в темата има много верни, но и много НЕверни неща. Така че...

Нека се отсее Темата, да се оставят само най-важните, както и най-конкретните мнения, а не - като на "Опитното поле", да провеждаме обучения...

MamaMy
- майстор
- Мнения: 7076
Може. На някой трактор, да. Това обаче не поставя всички дизели в тая графа. Моля да се въздържате от съвети когато не разбирате. Ще се заблуди някой и ще изгори с много пари, а вие ще си спите спокойно с мисълта, че сте дали полезен съвет. Има заблуди и вярвания които е време да бъдат изкоренени от българите и най-вече от българските шофьори. Още повече, че техниката е много далеко от онова ниво когато са се появили тези схващания.
onkelabg
- специалист
- Мнения: 232
onkelabg написа:бьзикаш/компа/ и не да си боже


ТИ за опити ли ползваш колата си, то тя си е твоя и ти си знаеш, не се сьрди и не пипаи дявола за опашката . ПОЗДРАВИ

montoya
- майстор
- Мнения: 1118
Проблема на колегата е най - вероятно такъв какъвто ми се случи на мен вчера. Излизам навън, разривам колата от снега, сядам да паля обаче колата не запали от зъб както всяка сутрин и това беше фатално. Акумулатора ми е от не обслужваемите и окото си светеше зелено, но... няма сила да завърти. Пробвахме с кабели, но нямаше хубави такива и не успях да запаля. Свалих акумулатора и сложих другия, завъртях и запалих. Сега вече идва дилемата която е в темата а и комшията ми предложи, дай да сменим акумулатора докато работи двигателя.
Викам, на москвича някога го сменях без проблем, но тая кола колкото и да е негов съвременник е инжекцион с управление от ЕКУ и най - малкото ше изгориме нещо дето няма ремонтиране. Изгасих колата и си свалих акумулатора, сложих си моя и бях убеден на 99% че вече развъртян двигателя няма да има проблем. Запалих от раз и цял ден си карам с умрелия акумулатор. Въпроса е че след малко излизам и не съм убеден че ще запали въпреки че го държах на заряд нощес, а трябва да запали за да отида да си купя нов. Та извода от толкова писане е че козата си сака пръч
Не бих рискувал смяна обаче при работещ мотор, освен ако не е москвич жигула или варбург примерно


Не бих рискувал смяна обаче при работещ мотор, освен ако не е москвич жигула или варбург примерно
Тема "Смяна на акумулатор при работещ мотор , може ли ?" | Включи се в дискусията:
Сподели форума:
Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:
Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook:
Имаш нужда от подходящ професионалист за дома?
- Преустройство, ремонт и реновиране
- ↳ Вашите ремонти
- ↳ Кухня
- ↳ Баня
- ↳ Дневна
- ↳ Спалня
- ↳ Детска
- ↳ Градина
- ↳ Коридор
- ↳ Тераса и балкон
- Направи сам
- ↳ Направи сам
- ↳ Ремонтирай сам
- ↳ Къде е по-евтино?
- ↳ Дърводелство
- ↳ Ел. инструменти
- ↳ Металообработване
- ↳ Конкурс "Направи сам 2012"
- Строителство
- ↳ Всичко за вилата
- ↳ Къщи
- ↳ Саниране
- ↳ Хидроизолация
- ↳ Пасивни и нискоенергийни сгради
- Сухо строителство
- ↳ Окачени тавани
- ↳ Преградни стени и предстенни обшивки
- ↳ Сухи и повдигнати подове
- ↳ Декоративни елементи - колони, трегери, сводове и др.
- ↳ Всичко за гипскартона и гипсфазера
- Въпроси и Отговори
- ↳ Полезни съвети
- ↳ Автомобили
- ↳ Партньори
- ↳ Боядисване и Декориране
- ↳ Вентилация, климатици и термопомпи
- ↳ Водоснабдяване и канализация.
- ↳ Всичко за ремонта
- ↳ Електротехника
- ↳ Отопление
- ↳ Газификация
- ↳ Електроника и Схеми
- ↳ Газобетон
- ↳ От всичко по малко
- ↳ Компютри и периферия
- ↳ Уеб дизайн, PHP, MySQL, JavaScript, HTML..
- ↳ Мобилни устройства, GSM-и
- ↳ Нека се запознаем
- ↳ Recycle Bin
- Статии
- ↳ Практични решения
- ↳ Качване на снимки
- ↳ Какви статии искате?
- ↳ Готварство, туршии и зимнина
- ↳ Отмора и шеги
- ↳ От нищо нещо
- ↳ Не е за вярване
- ↳ Литература
- ↳ Връзки към Интересни сайтове
- Магазин
- ↳ Препоръки и Мнения за он-лайн магазина
- ↳ Крадeни инструменти !!!