• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9
Всички имаме коли, нали ?
maxuel82 - специалист
peikov написа:
Има две места в Пловдив,на които съм
ползвал услугите.Едното е при Чарли
зад РУМ "Родопи"(бившия),а другото
е на Пещерско шосе до Акациева
горичка.Ако ти откажат и от двете
ми пиши и аз ще ти шлайфам лично
във фирмата където работя.
Благодаря за инфото ! :wink:
maxuel82 - специалист
Ето докъде стигнах днес !Остана да сваля само главата но нямах "еврейска"звезда с подходящия размер !Обиколих по големите хипермаркети но неможах да намеря и главата си остана на колата :!: Свалих ГНП-то и всмукателния и изпускателния колектор ,като последния го изкарах заедно с турбото :-D Ето малко снимки от работата до момента :

Прикачен файл

Picture 001.jpg
Picture 001.jpg (36.21 KиБ) Видяна 7146 пъти

Прикачен файл

Picture 003.jpg
Picture 003.jpg (38.09 KиБ) Видяна 7146 пъти

Прикачен файл

Picture 002.jpg
Picture 002.jpg (36.71 KиБ) Видяна 7146 пъти

Прикачен файл

Picture 004.jpg
Picture 004.jpg (36.22 KиБ) Видяна 7146 пъти
leonardo_vd - модератор
Струва ми се че изпускателния колектор е изпускал откъм 1-ви цилиндър. Много е опушено там.
maxuel82 - специалист
leonardo_vd написа:
Струва ми се че изпускателния колектор е изпускал откъм 1-ви цилиндър. Много е опушено там.
Да, ще трябва да сменя гарнитурата ! А някакви идеи относно затягането на главата :? В аутодата пише усилието за стягане но след това се стяга на 90 градуса а незнам как да измеря тези градуси ! :?
сола 180 - специалист
Ти май се бъзикаш?????Колко градуса е окръжноста?Каква част са 90 градуса?
maxuel82 - специалист
сола 180 написа:
Ти май се бъзикаш?????Колко градуса е окръжноста?Каква част са 90 градуса?
Ясно ми е колко са 90 градуса :-D Чудех се дали няма да има разлика в градусите между каря на рамото с което въртя и главата на болта ! Немога да го обясня :-D :arrow: Имаше едно правило за болт на който не се знае с какво усилие трябва да се затегне - колкото е диаметъра на болта с такова усилие се затяга !т.е. ако е 8мм значи 8кг или 80нм. което ми се вижда много :? или бъркам правилото ! Питам, за да знам с какво усилие да затегна "петите" на разпределителния вал !
сола 180 - специалист
Аз лично мисля, че това правило е невярно.А за петите виж кво пише в автодата или някъде другаде и си ги стегни.Ако толкова те е страх си купи един динамометричен ключ.Има евтини, ще ти свърши работа .
stan_slav - специалист
За да развиеш главата си потърси направо вложка RIBE, а най-добре цял комплект защото повечето болтове по двигателя са такива. Това с колко се затягат болтовете и размера на резбата няма нищо общо. В аутодатата има информация на колко се стягат повечето болтове по двигателя и специално за болтовете на петичките е написано 15 Нм. Изтегли си от тук http://download.fiat-bg.org/Books/Bravo ... ce_Manual/ сервизната документация за по сигурно, защото някой път в Аутодата има грешки или непълна информация. Сменяй всички гарнитури,гумичките и семеринга на разпределителния вал за да нямаш ядове след това.
maxuel82 - специалист
Благодаря !!! Би ли ми казал къде ги пише усилията на затягане в аутодатата , там където е информациата за затягане на главата ли :? Утре ще ида да си купя динамометричен ключ и комплект вложки :wink:
stan_slav - специалист
Точно там. Внимавай много с болтовете на петичките , че хем се навиват в алуминии и хем са със ситна резба, много лесно се поврежда резбата. Обърни внимание и на дължината на болтовете, тези които минават през тръбичката за смазване май бяха по-дълги.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9

Тема "Шлайф база в Пловдив - къде ???" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: