Така е,има автомобили с по два акумулатора,като вторият се ползва само при палене като помощен.Затова и е разделен с реле от общата система.Но в този случай алтернаторът е предвиден да може да зарежда и двата акумулатора,за разлика от колите,които си имат само по един.Да не забравяме,че самият алтернатор,дори и ненатоварен напълно си е един товар вързан към двигателя на колата.Затова той се пресмята така,че да може да зарежда предвиденият акумулатор без излишно да товари мотора.Ако се сложи втори акумулатор,съвсем реална е възможността защитата на алтернатора да сработи и зареждането да е непълноценно,а вечер през зимата,когато обикновено всички консуматори са включени и да прекрати зареждането.
Колкото до прекъсването на касетофона по време на палене те съветвам да го оставиш така,даже и ако сложиш не един,а два допълнителни акумулатора!Това ненапразно е направено от конструкторите по този начин-когато стартерът върти се получават такива пикове и отскоци в захранването,че просто не е здравословно някои аксесоари в автомобила да работят през това време!
Колкото до прекъсването на касетофона по време на палене те съветвам да го оставиш така,даже и ако сложиш не един,а два допълнителни акумулатора!Това ненапразно е направено от конструкторите по този начин-когато стартерът върти се получават такива пикове и отскоци в захранването,че просто не е здравословно някои аксесоари в автомобила да работят през това време!