Всички имаме коли, нали ?
Chefo77 - майстор
Няма смисъл да чете, защото е записала нещо от типа на "загуба на контакт". Колата може да каже какво е станало, но не и къде точно в случая. Има четец и софтуеър, но след като няма смисъл - защо наистина. Защо да го мързи - да не вземе за 5 минути 20 лева ли?
Не знам дали са добри, но на пикапа преди време за секунди установи това, от което бяха вдигнали рамене в 2 Бош кар сървис-а във Варна (Орехчето и под КАТ) и Най-великия сервиз за дизели - този до завод Метал (който е от Варна, знае за какво говоря). И в трите искаха да сменят помпа, то се оказа ... датчик колянов вал.
Не че не може да си прав, но ме съмнява малко :)
ХУЛИГАНЮ2 - специалист
Мдаа ,тия кьопави Роувъри!
Знаеш ли,че до известна степен съм съгласен,че може да има слаба връзка някъде!?На мен ми се е случвало подобно нещо с 400 и с 240.И макар,че изскубнах и двата компютъра и мерих кабел по кабел,не открих нещо да не е на ред.По-скоро съм склонен да мисля,че в самите компютри става нещо или със стабилизатор на напрежение,или с някой кондензатор.Пробвай следващия път като не ще да запали,да му дадеш ток с кабели от работещ автомобил!Така запалиха и двата.
Chefo77 - майстор
Той си пали и си върви - с кабел между помпата и плюса на акумулатора :)
А засега - и сам.
ХУЛИГАНЮ2 - специалист
Добре,ама нали компютъра управлява горивния клапан!?Като му дадеш директен плюс ще работи,съгласен съм.Обаче компа на колата сумира данни от много места и ако нещо не е наред,няма да дава сигнал към клапана.Утре като отида в сервиза ще отворя датата,за да видя пиновете на компа.
Horhe - напреднал
Имах такъв проблем на моя фрилендър - помпата е същата, а и мотора май? Оказа се кабел, който отваря клапана на помпата - той влиза с други кабели в една букса под помпата - много гадно място, но разглобих буксата, оправих връзките и сега е добре - моя съвет е да огледате буксите и връзките - ел. проблем си е това.
ivanj - специалист
ако има имобилайзер може и от това да е, то си е болка на ровъра
tcerepa - помощник
колега ако е имобито нема да запали хич [-X
ivanj - специалист
От време на време припалва и гасне веднага. В редките случаи когато успее да запали, гасне веднага - все едно изгаря нафтата в цилиндрите и толкова.това е характерно за имо.
tcerepa - помощник
имобито е за това да прекъсне всички тоци към мотора
tcerepa - помощник
tcerepa написа:
имобито е за това да прекъсне всички тоци към мотора
дори на дърпане да не може да се открадне

Тема "Да видим има ли спецове по дизелите - Изи не ще да пали" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: