Всички имаме коли, нали ?
kristi78 - специалист
търсих но не намерих нищо за центровката на електронни запалителни системи всички които намерих са за магнет с чукче за simsoni
piron45 - майстор
По горе ти писах да продухаш цилиндъра - спираш горивото, сваляш свещта и завърташ няколко пъти мотора. подсушаваш свещта и я слагаш на място ако центровката ти е наред ще запали. Друг вариант е да пръснеш малко етер на филтъра за въздух в момента на завъртането на мотора.
kristi78 - специалист
сега пробвах този начин но не става един приятел ме беше посъветвал друго да сложа малко гориво в цилиндъра да дръпна и ако припатка трябва да се регулират жигльрите ако не значи е нещо с центровката пробвах но не припатка значи центровката не е правилна ще пробвам пак да я настроя
staho - напреднал
Така както е сложен резервоара,сигурен ли си че влиза бензин в мотора.Би трябвало да е по високо от двигателя резервоара за да си влиза горивото на "самотек" в карбуратора.
kristi78 - специалист
ами когато беше в корпуса резервоара беше под двигателя но гориво и така влиза
kristi78 - специалист
а някой да знае за центровката на запалването кога трябва да дойде искрата преди,равно или след ГМТ
petkov_75 - специалист
kristi78 написа:
а някой да знае за центровката на запалването кога трябва да дойде искрата преди,равно или след ГМТ
Новградски ти го е казал:
novgradski написа:
.......,но винаги искрата се подава преди ГМТ (примерно 2-3 мм....за различните мотори- различно)....става и с "отверка".....става и с индикатор и резбова втулка (която се завива на мястото свещта)
При мен на трофито е 3 мм,а на Урал-ката на вуйчо ми е между 4 и 5 мм!Трябва да хванеш точния момент! :partyman:
Johny - майстор
Момента на запалване не се регулира. Разстоянието м/у електродите на свещта е 0.5мм
Изтегли си иструкцията за екплоатация от тук/руски/: http://www.motopila.ru/doc/benzo/partner/350/
kristi78 - специалист
регулира се преди имаше стопер но сега е счупен
ozaki - напреднал
kristi78 написа:
регулира се преди имаше стопер но сега е счупен
За какъв стопер става въпрос? Да не би да се е счупила шпонката и ти да тикаш магнета на където ти дойде?Доколкото знам при електронното запалване няма центровка не съм 100% сигурен.Виж ако има чукче там е друга работата.

Тема "проблем с двутактов двигател" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: