Всички имаме коли, нали ?
comunikator - специалист
Благодяря много за отговорите днес взех мотора маслото е на отделен резервоар,но както казах нямам представа колко масло има,няма видимост ,лампата на таблото не свети засега :-D .
Върви много добре засега.
Няма го въздушния филтър (тая големата черна кутия),собственика каза,че е купил,но не го е сложил защото няма някакъв фланец - демек имам нов въздушен филтър ,но нямам фланеца,а трябва да го сложа ,че ще набие много прах така!
На таблото не ми работи стрелката за бензина,тя предполагам е на жичка като на колите?
Като запаля държи малко по големи обороти за няколко секунди това нормално ли е ?
maroka - специалист
По-високите обороти при палене са нормални - имаш автоматичен смукач.
Недей кара преди да си сложиш филтъра.

За стрелката - не знам как стои.
Най-добре мини през сервиз да ти оправят всичко наведнъж.
comunikator - специалист
Смукача май е ръчен?
ferrari4456 - специалист
Щом държи за няколко секунди и после се нормализира е автоматичен.На мен на Хондата си ми е ръчен смукач и докато не го махна си държи и не падат оборотите.
maroka - специалист
ferrari4456 написа:
На мен на Хондата си ми е ръчен смукач и докато не го махна си държи и не падат оборотите.
Aко си с CBR може и така да е ;)
Да ти кажа и на мен на KAWASAKI-то ми е ръчен, и трябва сам да го върна ;)
Предполагам си имал DIO, ама дайте все пак да уточняваме :)))
Смукача май е ръчен?
Е как МАЙ бре Колега ?!
Предполагам кола караш и трябва да ги разпознаваш тия неща.
Поне лостче за смукач имаш ли ?

Или ми послушай съвета за посещение в сервиз, където ще ти обяснят всичко... или си избери някой от нас, които сме имали скутери, вземи 2 бири и да ти се изясни ситуацията.
Тъкмо ще се нахвалиш с новата покупка...пък и по някое кръгче ще дадеш :D
comunikator - специалист
Има лостче за смукача затова останах с впечатлението,че е ръчен!? :lol:
Понеже неможах да намеря фланец за оригиналния филтър,комшията до нас ми даде чисто нов "спортен филтър" засега сложих него.
С риск да си искарам някоя ....... пак да попитам за маслото (оказа се че предишния собственик няма идея какво масло е сипвал,но каза 2Т нещо евтино) сега май ще е по добре да го сменя цялото и да си взема примерно на Кастрол 2Т пълна синтетика - мислълта ми беше не може да се мешат минерално и пълна синтетика нали????
И ако сменявам цялото масло колко трябва да взема каква е вместимостта на резервоарчето за масло?
ferrari4456 - специалист
Двете масла не трябва да се смесват, принципно като се смесват дори синтетични със синтетични пак се губят неща.
Като имаш кеф сменяй ,би трябвало да вземе 1литър.Никъде ли не пише?
Колегата отгоре ме ръчна ,че не съм се уточнил ,мотора ми е Honda CRF(това относно смукача).
Последна промяна от ferrari4456 на вт сеп 10, 2013 7:57 pm, променено общо 1 път.
maroka - специалист
Така, сега поред на номерата :)

Карай си с маслото в резервоара, докато ти светне лампата на таблото.
След това си си сипи читаво 2Т, не се притеснявай няма да стане беля. Това не ти е автомобил...тука се гори :D
Освен ако не искаш да разглобяваш бая чарколяк. Няма никакъв смисъл :)

PS. Сега с Колегата ще влезем в спор относно смесването на маслата:D
Да уточня: говоря за 2Т ;) Да не се бърка с четиритактов :)

Пусто с тоя CRF...няма как да покараме заедно :D
comunikator - специалист
Някой може ли да каже как да си закача датчика на таблото за горивото?
Предполагам е на жица,но не съм сигурен!?
comunikator - специалист
Oказа се че отдолу има вде пробки за маслото,едната е пластмасова винтова капачка на която пише "масло"тя се пада по нависоко от другата ,която е метален болт 17 или 19.
И двете ли са за едно и също масло!?

Тема "Скутер YAMAHA MBK Booster" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: