Всички имаме коли, нали ?
MamaMy - майстор
Не се занимавай! Ще изхвърлиш и един кат дрехи. Отделно, че с ъглошлайфа и със запояване няма да направиш нищо. Въобще не е така както си го представяш.
Налей клетките с вода до горе за да тежи и го карай на вторични. 1лв е килограма. Ще ти вземат предварително данъка и искат лична карта. По важно е да си намериш нов и от читава марка акумулатор.
Chefo77 - майстор
maxx271 написа:
Зарядното си е добре има си и защита доста е старо доста акумулатори е заредило зарежда около 10.5v
Не би ли трябвало да зарежда на малко по-висок волтаж, например около 14 волта? :?
gogo7777 - майстор
Искаше да каше от 10,5 волта на акумулатора. Колко ли ток е текло тогава през защитата ....... :)
maxx271 - специалист
Зарядното си пуска 10,5 волта преди малко карах колата пали си без проблем луда работа проблема е тази кола я карам на месеца веднъж имам 2 тази я ползвам за риболов утре ще отида да проверя за някой до 100 лева има и втора ръка дават около 5-6 месеца гаранция но мисля че по на сметка ще съм ако дам малко повече поне ще имам 2 години гаранция зависи от марката едно време се поправеха тези запечатаните с асфалт а сега ако Господ е с теб може и да изкара няколко години аз лично съм връщал 2 пъти акумулатор в гаранция всичко е на късмет
Chefo77 - майстор
Пич, не се занимавай с акумулатори втора ръка! Особено за автомобил, който се използва рядко. Най-вероятно ще дадеш едни пари и пак няма да има ток, когато ти потрябва. И ще подкрепя тезата си с пример - на работната кола бях с нов акумулатор, на семейната - вече на 4 години. Карам семейната веднъж на 1-2 седмици, понякога и по-рядко. И на няколко пъти като реша да я ползвам - греда, не иска да запали, акумулатора каталясал. Преди да го изхвърля, реших да ги разменя с на работната. Резултатът - 9 месеца паля и карам работната с акумулатора "за изхвърляне" (това го каза И човека, който ги зарежда), а семейнтаа с новия няма грижи.
Защо си мислиш, че няма да имаш грижи с акумулатор, който някой е решил да изхвърли, вместо да продаде?
gogo7777 - майстор
Зарядното си пуска 10,5
Офффф......... :shock: :?
kuger - майстор
Това, което си писал в първия пост ми мирише хем на изтощен, хем с мъртва клетка акумулатор. Мъртва, която е укъсила. Моят съвет е, не дръж този акумулатор на колата, ще ти скапе регулатора на генератора.
Това зарядно, дето дава 10,5V, при включен този акумулатор ли го дава това напрежение? Ако да, това се дължи на укъсилата клетка. Ако си дава това напрежение при отворена верига, ми е много интересно как ти е зареждало до сега.
Извода е, нов акумулатор, за жалост си е доста скъп консуматив.
kozl - майстор
Както беше споменато има зарядни със защита и по ток и по напрежение. При акумулатор с окъсила клетка най - вероятно ще се задействат и двете защити. Същото се получава при опит за зареждане на напълно разреден, читав акумулатор, примерно свален от кола със забравени фарове. Зарядното ти явно има защита, но генератора ще го зарежда с максималния работен ток докато кипне електролита. Последното зависи от продължителността на пътуването.
И явно колата ти е от старата генерация, щото новите нЕма да запалят с такъв акумулатор и не само това ами се шашкат.
А и от старите коли не всички палят от акумулатор с 5 работещи и една окъсила клетка.
maxx271 - специалист
Както споменах по горе колата я ползвам за риболов голф 3 с двигател 1.4 93 г мерил съм и на други автомобили по нови на някои показва под 9 волта и си палят без проблем и то нови но колите се карат от време на време зависи и от двигателя колкото повече електроника има в една кола толкова по сложно става като светнат лампите на таблото като коледна елха и се чудиш за какво става въпрос
hidrazin - майстор
maxx271 написа:
...мерил съм и на други автомобили по нови на някои показва под 9 волта и си палят без проблем...
Изхвърли това с което измерваш в най-близката кофа за боклук.
:partyman:

Тема "Проблем с акумулатора" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: