... написа: В никакъв случай само тръба..Миналата година сменях задно гърне заради конденза от газовото. Средното не беше мръднало. Сменяни 2007. Колата я купих я с тръба на мястото на катализатора.

... написа: В никакъв случай само тръба..Миналата година сменях задно гърне заради конденза от газовото. Средното не беше мръднало. Сменяни 2007. Колата я купих я с тръба на мястото на катализатора.
lov написа:Почти на всички може да се провери състоянието като се свали и се погледне през него. Може да се рециклира и да работи почти като нов. Само проблема е ако дъргела е със капан мотор и харчи масло и господ няма да му помогне. И с него и без него пак че е скопено магаре.Чувал съм че тъмнозелените купували от железарските магазини евтини диамантени въженца за рязане и лягали под колата
Иначе катализаторите са проектирани да изкарат ресурса на мотора. Проблема е че при нас те почват да боледуват доста по рано заради калпави горива и масла първо моторите после катализатора и те така верижна реакция. Но дори и със запушване на 30% практически не би трябвало да е проблем.
Иначе с такива клещи дето е показал Хидразин се режат тръбите ама тъмнозелените пердашат с листа от ножовка. Щото усталъчето струва пара. А недобросъвестните майстори на гърнета често правят номера да ти строшат катализатора за да изкарат някой лев. Скоро един на колега му се наложи да раздава правосъдие щото решили че е бунак и нищо не разбира и си го резнали без да питат нищо че си е оставил колата за смяната само на задното гърне.
Сподели форума:
Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:
Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: