• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 11
Всички имаме коли, нали ?
grizan1980 - специалист
Колега , съгласен съм с човека от по предният пост за пасат-а , наистина е голямо комби , все още здраво. С голям багажник. Газ може да се сложи на мястото на рез. гума.Така че площ за товарене бол. Друго което ми хрумва е като Миниван - Мицубиши Спейс Рънър (спейс вагон) - има ги , не са скъпи, като първоначална цена. Частите също са прилични. Успех с покупката.
kuger - майстор
Посипвам си главата с пепел, Лагуната става за сваляне на мацки, не за работа. И за дълъг път. Пътувам Бургас-София-мотане из София-Бургас, и все едно съм ходил на биричка със сафрид на Капаните.
Моята е хеч, без да свалям седалки бере много, ако ги сваля бере до 1,8 м. дълги железа /пробвано/
Chefo77 - майстор
Подкрепям за Пасат 3/4. Да не се бърка с 5! 1.8/90 коня - железния мотор. Обикновена газ и си ти. Части бол, евтини, проблеми малко. Дизела и той не е лош.
Бих ти подхвърлил и нещо като моята (Темпра комби) - има по-голям багажник от Пасат-ора, но много много труден е избора, малко читави са останали. Пасата си е Пасат. И там избора не е гарантирано успешен, но все пак е по-възможно.
Опелчето има една екстра - могат да му се помпят задните амортисьори след някоя година на производство.
Лагуна недей! Комфортна кола, но не е за товарене.
aiako - специалист
Имам клио аз с 1.8 mi, което общо взето е същия двигател като на Vw, Обаче волвото от обявата пък е с газов инжекцион, багажника му у огромен, сичко му бачка (Голям данък, ама като гледам повечето комбита са над 100 коня)... страх ме е само от частите, че като му гледах съединителя че е 400 кинта а другите комбита - немски/френсики са по 200 т.е. новите частити са зор,втора ръка незнам как са. Трябва да си взема кола, а не намирам подходяща. Голям зор.
Chefo77 - майстор
Клио 1.8 и Пасат 1.8 нямат нищо общо. Ама нищо.
Правилно се притесняваш за цените на частите. Но съединителят не е фактор, той не се прави всеки ден. Иначе 850-ката наистина е голяма.
strelec - специалист
Верният отговор на твоя въпрос е - Железния кон! Така е наричан от всички Мерцедес Е124. Вземаш си едно комби - огромен багажник (Мерцедес е с най-големия), равен под - удобен за товарене, нивомат - колкото и да го товариш не кляка. Комфортен обезшумен голям автомобил с перфектна возия и особенно важно с евтини части, не че ще са ти нужни много. За 9 г. и 200 000 км, които съм му навъртял съм сменил водна помпа - 65 лв., помпа на съединителя - 19 лв. и двата шарнира -15 и 18 лв. Това е.
lokes - напреднал
Аз съм с Лагуна 1 фаза 2 2000 г. Явно съм случил на машина ,превърнал съм я в каручка, задните седалки рядко са изправени, събира почти всичко което съм пробвал, а матраци и подматраци отгоре на гредите.
Вътре съм събирал 2 м хладилник със стиропорите и си затворих вратите.
Обичам си много колата и не ми се сменя, но не искам да препоръчвам, че като се купува кола на 15-20 г късмета и предишните Собственици са от значение.
Едно е сигурно и следващата кола ще е комби.
hidrazin - майстор
Нито матраците, нито подматраците, нито пък хладилника е ТЕЖЪК товар. Просто са едрогабаритни като царевични пръчици или тоалетна хартия.
Може да ги прекараш и с колело. :-D А питащия иска да го товари тежко, много тежко, по негови думи.
-10 за френските близалки.
:partyman:
thinkpad - майстор
На старата ми работя се търкаляха Opel Vectra комби, щом стават за работни коли - стават и за целите ти. Не съм видял обаче Рено Лагуни за служебни коли. Сигурно има причина за това. По-скоро бих си взел Опел, отколкото Рено. Лично аз не харесвам комбитата, повечето са като с пришита раница отзаде и естетиката им не ми допада. За жалост, ако ще се товари - това е.
moimoimoi - майстор
имал съм няколко пасата ,здрави коли и лесно се подържат,но са стари и трудно се намира запазен

друг вариант е ауди 80,100,а6 комби до 97 година
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 11

Тема "Избор на комби" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: