• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 17
Всички имаме коли, нали ?
lov - майстор
Ти си голям шегаджия май :?
thinkpad - майстор
hidrazin написа:
Споко. И това ще стане. Ама тогава ще е голям рев. За Корса-та данъка ти в Германия ще е около 250 €.
В Германия средната заплата не е 350EUR. Ирелевантен ти е коментара с данъка за Корса-та. Ама много на място ще бъде човек, който кара стар автомобил с по-ниска данъчна оценка да плаща по-висок данък от човек с нов такъв с многократно по-висока данъчна оценка? Тогава теб ще те пратим да се движиш със скутер във виелицата през зимата, между София и Бургас, да си избиеш умнотиите от главата. Че като нищо може някой кретен в НС да ги вземе на сериозно.
lov написа:
И другото е че никъде не ти търсят номер на двигателя и да ти го описват защото той е подменяем възел тоест резервна част.
Автомобилът е имущество. А двигателят е "възел", който в много редки случаи се подменя из основи. Обикновено ако се правят някакви "тунинг" истории като двигател от Порше Карера в Москвич или когато двигателят на автомобила е тотална щета.
sstefanov - майстор
Разбира се, че на новите автомобили трябва да е по-нисък данъка! Старите трошки замърсяват в пъти повече.
hidrazin - майстор
thinkpad написа:
...В Германия средната заплата не е 350EUR. ....да си избиеш умнотиите от главата...
Ми хайде като си толкова "напръщял" от знания да вземеш да ни осветлиш какви са заплатите в Германия, колко е данъка там например за твоята кочина (може и за двете кочини), какъв е данъка на една сравнително нова кола и какъв е процента на данъка спрямо германската заплата.
Ако искаш може да ни го представиш и за например Гърция. Дали ще видя някакви обосновани отговори от теб?
А дано ама надали. :lol:
Kfz-Steuerrechner - ДАНЪЧЕН КАЛКУЛАТОР
:partyman:
P.S. Пак си вдигаш кракът да го подковават като жабата.
Chefo77 - майстор
Тинкито обаче не пропуска възможност да пусне нова тема, за да оплаче жалкото си положение ... завалийката.
Няма отстъпка, приятелю, за колите с АГУ, защото са преценили, че са направили достатъчно когато изобщо ти позволяват да си караш кочината на незнайни километри, в неизвестно състояние, с монтирана от незнаен гаражен "майстор" газова система. Ето затова. Защото, както казаха по-горе, нашите коли трябва да има многократно по-висок данък от този на новите автомобили, защото освен че трябва да се мисли за екологията, трябва да се стимулира закупуването на по-нови такива. Явно ти е пряко сили да го разбереш, но в нашата мила страна колата все още се възприема като лукс - имаш нова, плащаш МНОГО, имаш кочина, не плащаш почти нищо. В една Германия освен че ще ти събуят гащите през раменете, няма да можеш ИЗОБЩО да минеш преглед с твоите коли. Ако ще и 350 евро на ден да вземаш.
Интересува ли те как се третира в развитите страни автомобил с ГУ, около който се носи воня на газ? Без значение дали е "роден" 1990 или 2014?
Абе Тинки, защо така тенденциозно сочиш примерите? Доскоро беше Швеция, сега стана Германия. Отдавам го на някакви любовни трепети. Дано не са силно мъжки само ...
galin56 - специалист
sstefanov написа:
Разбира се, че на новите автомобили трябва да е по-нисък данъка! Старите трошки замърсяват в пъти повече.
:lol: :lol: :lol:
Страшна логика. Данъците не се плащат на база екология. Това е все едно да искат да им платя по-голям данък за мойта панелка от на Наско Сираков палата примерно или за някоя вила на плажа. Старите трошки могат да ги забранят. Примерно отиваш на технически преглед мерят емисиите и казват: спираме я от движение защото е вредна над нормата. За това съм съгласен. Ама да ми направят данъка на Пасата от 88г' примерно по-голям от за на кмета Х6-цата .... ами не съм съгласен че е правилно.
sstefanov - майстор
Не сравнявай различни коли. Данъкът за пасата от 88-а би трябвало да е по-голям от за пасата от 2008-а, защото старият замърсява и докато го караш, някой трябва да похарчи едни пари, за да чисти замърсяванията от колата. Е, най-логично е да си ги платиш ти и това става чрез данъка.
А в годишният преглед би трябвало да те спират от движение, докато не си ремонтираш каляската така, че да не пречи на останалите.
ditronix - специалист
Mного съм проЗД бе! :shock: Как не се сетих???? Ами да, колата е нова и мноооого коне пърхат под капака- цели 105! И понеже съм "много богат", ще плащам и заради трошките, които пушат като парни локомотиви и се влачат по пътищата на патерици! Някой мислил ли е за какво аджеба се плаща пътен данък? Дали заради екологията или заради самите пътища? И в двата случая аз съм ( а и много други колеги като мен) извън всяка логика! Защото данъка на един товарен бус е 20-30 лева. Хич не става така, ама хич! Аз не съм съгласен. Знам че темата ще отиде в много крива посока, ама тя така и е започната. Да, и да уточня- данъкът, който плащам е 360! лева. Плащам го до 30 април и ползвам 5% отстъпка- 18 лева. Е това е. Мен ако питат, в сегашното състояние на доходи и държава и данъка за автомобилите трябва да е плосък- еди колко си лева за конска сила. Без отстъпки, но и без утежнения. Така ще се постигне някаква справедливост поне при масовите автомобили, които са 90% от всичките.
inspo - майстор
Е какво толкова не разбрахте. Данък МПС не е такса замърсяване и подобни. Данъчната оценка се прави на база стойноста на притежаваното имущество, било то кола, апартамент или друго.
Така, че в данъка няма нищо нередно.
Chefo77 - майстор
Еее, трябва да има отстъпки, дори и да е плосък. Еко категоризацията трябва да в основата на тази отстъпка. База да са дъртите, за всяко Евро 1-2-3-4-5-6 - различна отстъпка. И без никакво касателство от коя страна на 74-те киловата си. Иначе пак товарните бусове ще плащат малко, по-малко от теб. И твоята по-висока ставка ще е заради лукса.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 17

Тема "Защо няма отстъпка от данък за автомобили с АГУ?" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: