• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 28
Всички имаме коли, нали ?
thinkpad - майстор
nikolovvd написа:
Та като започнеш да оправяш инсталацията, не се ограничавай само с проблема, а като се стопли свали ел.таблото и го прегледай. Има един препарат, мисля че бе WD-40. Пръсни с него съединенията, за да ги почестиш.
Николов, то таблото има толкова проводници, колкото 4 фиести таблата. Направо щях да се загубя. :-D Но при таблото няма дертове.
Проблемът са тези гъвкави връзки. :) От там ми дойде идеята да ги правя със силиконов проводник, понеже много хубаво се огъва.
На кратко - с ПСКГ и кабелни обувки ке гърмя ли, нема ли да гърмя? :?
Последна промяна от thinkpad на чет яну 08, 2015 9:37 pm, променено общо 1 път.
nikolovvd - майстор
Логично е да имаш проблеми с шофьорската врата и датчиците отпред и отляво. :roll:
thinkpad - майстор
nikolovvd написа:
Логично е да имаш проблеми с шофьорската врата и датчиците отпред и отляво. :roll:
В интерес на истината няма проблеми с шофьорската врата, макар да имаше дертове с вакуумното централно и там кабелите са много по-здрави, отколкото тези в маншоните отзад. Всичко си работи. Освен че плафона не светва когато е отворена врата, но пък копчето е здраво и плафоните останалите работят. Сигурно и там - крушка. Не знам за какви датчици точно говориш в момента.
п.п Проблема с вакуумното централно излезе като застудя. Изглежда някоя гумичка се свива и изпускаше въздух. Оправих го с епоксидно лепило.
nikolovvd - майстор
Ако имаш ABS ще разбереш. Датчиците на предните колела се скапват първи. По-точно свързващият проводник понеже е подложен на огъване и усукване.
thinkpad - майстор
nikolovvd написа:
Ако имаш ABS ще разбереш.
Благодаря за пожеланието! Да карам ли към моргата вече? :? :lol:
nikolovvd - майстор
Не е пожелание, а нормално състояния при старите коли. :roll: Първо се започва с примигване на аварийната лампа на таблото. Ако караш по хубави пътища, ще имаш време да се отървеш от колата. Ако не ти се разделя с VW-то процедурата е същата - поялника и жиците. :wink:
hidrazin - майстор
thinkpad написа:
На кратко - с ПСКГ и кабелни обувки ке гърмя ли, нема ли да гърмя? :?
Ке гърмиш. Малко по-малко ке гърмиш е ПВ-А2 но пак ке гърмиш.
:partyman:
thinkpad - майстор
nikolovvd написа:
Не е пожелание, а нормално състояния при старите коли. Първо се започва с примигване на аварийната лампа на таблото.
Коя от всички лампи? :? :lol: На мен ми мигат всичките! :shock: :lol:
hidrazin написа:
Ке гърмиш. Малко по-малко ке гърмиш е ПВ-А2 но пак ке гърмиш.
Сериозно, ПСКГ-то го считам за сполучливо, а кабелните обувки са за бързина. Имаш ли нещо конкретно да кажеш? Иска се гъвкава връзка и това е най-гъвкавият проводник, който ми дойде на ума. То от оригиналните проводници вече "гърмях".
hidrazin - майстор
Няма значение ти какво считаш. Ама никакво. Има си спецификации.
http://www.cablecommerce.bg/shop/bg/pro ... -1821-0000
Случайно да виждаш думичките " проводници за неподвижен монтаж " ???

Сега за ПВ-А2.
http://www.cablecommerce.bg/bg/productd ... php?id=118
А там случайно да виждаш думичките " -подвижно - от -5 °C до +50 °C "

А да правиш някаква разлика със спецификациите на проводник предназначен специално за влагане в автомобили?
http://www.tme.eu/bg/Document/f93020122 ... A_B_EN.pdf
Там случайно пише " Working temperatures -40 up to 105 "

Върви в някоя морга и да ти отрежат. И няма да ти го повтарям 10 пъти.
Има и още по-хубави проводници за тази цел но ти няма да сложиш от тях.
:partyman:
Chefo77 - майстор
Както ти писах и на лични - смени кабелите с такива, които запазват гъвкавостта си дори и при ниски температури. Иначе наистина ще имаш ядове. И проблеми могат да възникнат не само от ниски температури. Имай предвид, че лятно време металът се нагрява над 50 градуса, а кабелите е твърде възможно да минават толкова близо до купето, че да се разтопят.
За директния плюс на музиката - и Фиатката е така, няма втора позиция само за музиката и стъклата, както Ровъра. И си има отделен предпазител за стереото, който обаче като махна ... изчезват стоповете! Не зная как е свързана, но може и някой да си е играл, знам ли :)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 28

Тема "Побърква ме на VW ел-а!" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: