Сега слушай човек ремонтирал поне 15-20 моторчета.НИКОГА не върти на ръка отпред палеца "металното" защото отчупва двата пластмасови зъба и не става повече.Щом няма връзка между другите две значи е прекъснало.Как да го пробваш.Слагаш го на кабелите на колата и даваш контакт трябва да премести напред ако е здраво.Откачаш го от кабелите и махаш контакта.Слагаш го на кабелите и даваш контакт мърда напред и пак го откачаш и тогава махаш контакта.Така се разглобява най лесно почистваш слагаш на винта малко скъпа грес и сглобяваш по обратния начин.Нали се сети че за това упражнение трябват двама.
koveslav написа:.....и ако после падат до нормални стойности оборотите,а и имаш стабилна работа на свободен ход след като позагрее двигателя,то моторчето наистина работи коректно.То си работи но избирателно...чета по форуми и това което се е случвало на други пора на мен се случва на един път
Един път оборотите са високи....друг път пък ниски.
Един път за малко да изгасне двигателя (на свободен ход) като дадох газ и се оправи.Имаше и случай който 30 км около 20мин оборотите си бяха 1300-1400.


kabel96
НИКОГА не върти на ръка отпред палеца "металното" защото отчупва двата пластмасови зъба и не става повече.това го четох на много места и ми е ясно.

Слагаш го на кабелите на колата и даваш контакт трябва да премести напред ако е здраво.Откачаш го от кабелите и махаш контакта.Слагаш го на кабелите и даваш контакт мърда напред и пак го откачаш и тогава махаш контакта.Така се разглобява най лесно почистваш слагаш на винта малко скъпа грес и сглобяваш по обратния начин.Нали се сети че за това упражнение трябват двама.За двамата няма проблем.Утре ще кажа как е минало.
ей това четох обаче е сложно...най вече там където се разпояват и т.н.
http://www.opelclub.bg/index.php?showtopic=48319&st=0
ППivanovbg
Колата е пежо 806 ван 1996г Бензин не съм сигурен но 1.8
Забележката ти е на място.