Всички имаме коли, нали ?
fox_vt - майстор
Kirilpm написа:
....
Явно стартера дори не може да му достигне пиковия ток.Чудно кутийката която прилича на кутийка за предпазител как събира 400А предпазител ...:
Колко мислиш че е голям предпазител за 400А на 12 волта :-D този на обявата е даже голям.

400А12V
toolegittoquit - майстор
fox_vt написа:
Защо си мислите за измама?
Клетка(пакет) която може да предостави подобен ток(от порядъка на 150А е стартов ток на бензинов автомобил) не е с големината на мобилен телефон. Също така силно не е препоръчително подобни елементи да се натоварват с пиков ток. Посоченото нещо е безполезно и измамно. Пък ако решиш да пробваш пиковият ток, вържи плюса и минуса на пакета заедно и бягай надалече, ако ти се живее. За това хората са измислили схеми за контрол на заряда и употребата.
И така, приятелю, за мен това е измама. Пък за 150лв, като добави една идея още може човек да си купи вместо такова менте-измама един акумулатор Varta. И 4 щипки и дебел кабел за подаване на ток. Още повече, че баирът е безплатен, кракомобилът също. Бутнеш и ще запали.
ky-kyy - майстор
toolegittoquit написа:
Бутнеш и ще запали.
А ако е с автоматични скорости :?
toolegittoquit - майстор
ky-kyy написа:
А ако е с автоматични скорости
Тогава не съм ти виновен аз, приятелю. :lol:
ESPACE - майстор
toolegittoquit написа:
Пък ако решиш да пробваш пиковият ток, вържи плюса и минуса на пакета заедно и бягай надалече, ако ти се живее.
Хубаво е когато човек не е работил с подобни батерии да не ръси подобни глупости. Какво мислиш се случва когато окъсиш терминалите?
toolegittoquit - майстор
ESPACE написа:
Хубаво е когато човек не е работил с подобни батерии да не ръси подобни глупости. Какво мислиш се случва когато окъсиш терминалите?
Хубави работи. Имаш една хубаво загряла се, опечена и гръмнала батерия. Няма по-голям ток от този на късо съединение, приятелю. Пък устройството вече казахме, че е чиста измама. Доста солиден е пакетът, който ще даде 150А ток, без това да му навреди. Да, прав си. С ЛиПо не работя, с ЛиЙон работя. И тук-таме с НиМх.
ESPACE - майстор
Като не си работил не ръси глупости. Като окъсиш терминалите се чува един хубав гръм и вътре в пакета на някой от елементите му се изпарява пластината на някой от полюсите. Два пъти съм го правил по невнимание. Това при нова заредена батерия. Ако е стара или полуизтощена тогава може и да се запали, без да прекъсне терминал.

Ей ти едно клипче да видиш тези как издевателстват над една батерия и после ми разправяй за жирафа и Искъро и колко солиден трябва да е пакета.
https://www.youtube.com/watch?v=WkKRqaNPIBE
toolegittoquit - майстор
ESPACE написа:
Като не си работил не ръси глупости.
Приятелю, да изясним - смяташ, че нещо с големината на цигарена кутия е пакет, който може да отдаде пиков ток 150А при стабилно напрежение? Смяташ, че ще караш колата на стартер с батерия с размера на цигарена кутия, която ме съмнява, че има както капацитета, така и напрежението, което е дадено? Значи за електрически велосипед пакета батерии тежи 1.5кг. Автомобилен LiPoFe4 акумулатор тежи 10.5кг с капацитет 60Ah.
LiPo и LiIon идват от една рода - на гърмящите батерии. Така че - нищо, че не съм работил с LiPo батерии, знам как от тока на късо на LiIon елемент 1 квадрат жица се превърна в реотан. Дори и със съвременните технологии просто в габаритите на цигарена кутия не можеш да събереш нещото, за което се претендира в линка, даден от автора на темата. Аз лично и се съмнявам и че е полезно за една батерия дълго време да бъде държана в режим на пикова консумация, както и че такава с малък капацитет би издържала дълго.
hidrazin - майстор
Показаното "устройство" е пълна измама и това трябва да е ясно на всички.
Няма да засягам въпроса дали такива джиджавки има и са работещи. Говоря за конкретното.
Там е написано че се зарежда за 4 часа при входно 12V 1A. Значи вътре има в най-добрия случай акумулатор 12V 4Аh.
Та това няма как да стане:
Това обезпечава над 30 нормални стартирания на автомобилен двигател с едно зареждане,
Честито на балъците дето са си го купили. За толкова пари щяха да си вземат читав акумулатор и с гаранция.
За разлика от това недоразумение.
И друго - вижте кабелите. За предпазител 200А се използва плътна мед с диаметър 1,84мм.
За 400А отива към 3мм, а не смешните кабелчета от линка.
Да не говоря за измислената синя буксичка, дето щяла да издържи пиков ток 400А. :lol:
Иначе да - да помогне на топъл, бензинов, изправен, с не напълно заминал акумулатор ... може и да помогне. Евентуално. :-D
:partyman:
Kirilpm - специалист
toolegittoquit написа:
Пък за 150лв, като добави една идея още може човек да си купи вместо такова менте-измама един акумулатор Varta. И 4 щипки и дебел кабел за подаване на ток.
Ето човека познал верният отговор.Хубави кабели,някакъв акумулатор със сходен капацитет и някакво зарядно,което да го храни от време на време.Гаранция за стабилно напрежение,напълно безопасно,ако някой не обърка кабелите,и повече от просто и евтино за изпълнение.През тея мижави кабели първо ток дори 100А не може да протече,както и през китайските кабели за подаване на ток,изолация дебела като за 25кв дебел многожилен кабел,а вътре проводник колкото за моторче на чистачки.Поне служи като предпазител проводника ако нещо се обърка и не се палят.Мисля че само по описанието и снимките може да се прецени,че има по-добри варианти за палене с умиращ акумулатор,то според продавача само мусака дето не може да прави.А дори и да работи не знам кой ще даде тези пари,като със същата сума може да си вземе читав акумулатор и да си пали без да мръзне покрай колата зимата.

Тема "Какво е това чудо ?" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: