Айде да не се обаждам аз,че ще развенчая мита с паленето на форда
До тука две коли си пратил в моргата а пишеш със самочувствие на специалист.Пък за нормите за "духнато" масло и картерна вентилация просто прекрати,не ти е работа.
До колегата stivemaster приеми съвета наготово и смени въпросния клапан,подобрение ще има.Именно от картерната вентилация се получават много странни разходи на масло понякога изгаря 2л за 10000км понякога не го пипа въобще и собственика е в чуденка.Ако разхода се е появил без да е тормозена или прегрявана колата непосредствено преди това няма място за съмнение.Ако ни нямаш доверие провери налягането в цилиндрите.

До колегата stivemaster приеми съвета наготово и смени въпросния клапан,подобрение ще има.Именно от картерната вентилация се получават много странни разходи на масло понякога изгаря 2л за 10000км понякога не го пипа въобще и собственика е в чуденка.Ако разхода се е появил без да е тормозена или прегрявана колата непосредствено преди това няма място за съмнение.Ако ни нямаш доверие провери налягането в цилиндрите.