Всички имаме коли, нали ?
shotik - майстор
Винаги съм бил доволен от боядисване със сребърен феролит , преди с четка, от няколко години с бояджийски пистолет.
toolegittoquit - майстор
stoianov_n написа:
Така че, не се напъвай пак да даваш акъл, като не са ти ясни работите. :wink:
Да се люпи боята имам предвид, че дори при завършено покритие, тя си остава относително мека и лесно се уврежда. Когато се увреди на едно място, вече има основа за работа на външните въздействия и рано или късно почва да се люпи. Дори оригиналната боя на колата при определени условия може да се люпи, но се уврежда много по-трудно от това гадното спрейче Космос.
Ти имаш автосервиз? Ама да не се преквалифицира на автобояджия? Кетап и за това ли имаш? Ще ме извиняваш, Стоянов, професионално се занимаваш с боядисване, попрището ти в друга тема каза че е в друга насока?
crez - майстор
shotik написа:
Винаги съм бил доволен от боядисване със сребърен феролит , преди с четка, от няколко години с бояджийски пистолет.
Тоше, сребърния феролит е добра боя,нооооо с годините ръждата избива под нея.
shotik - майстор
crez написа:
shotik написа:
Винаги съм бил доволен от боядисване със сребърен феролит , преди с четка, от няколко години с бояджийски пистолет.
Тоше, сребърния феролит е добра боя,нооооо с годините ръждата избива под нея.
Така е , ама не знам боя под която не избива ръжда след години, а като ми изкарат 5 години ,после пак ги боядисам и пак са добри на вид
stoianov_n - специалист
toolegittoquit написа:
Ама да не се преквалифицира на автобояджия? Кетап и за това ли имаш? Ще ме извиняваш, Стоянов, професионално се занимаваш с боядисване, попрището ти в друга тема каза че е в друга насока?
Винаги съм бил автобояджия. :wink: Кетап имам разбира се, но го извадих доста по късно.
Сега работя само когато се натрупа работа, или за кеф.Не ми спори сега с теб за боите и спрейчетата....довечера може. :-D
Pinto_mm - помощник
Стоманените джанти ги боядисвам с боя "Протекта". Изкарват няколко зими и после пак.
kozl - майстор
Не мое да бъде.
А от какво са джантите - стомана или алуминий?
И с 3 в 1 съм пробвал -нетрайно.
Най-добрите попадения за стоманени джанти - първо с преобразувател, подобен на WURT и после с авто боя, двукомпонентна.
И взех, че боядисах целите джанти. 1 от 4 даде проблеми, там де ляга гумата, пускаше мехурчета. А да в гумаджийницата направиха забележка, че не се боядисва цялата джанта.
Боядисвал съм и с Цинга и върху нея с боя, но не издържа цингата се отлюпи. Ако няма боя в-у нея държи.
kartechar - специалист
crez написа:
+1 чистене с пясъкоструй и прахово. Това е, всичко друго е компромис :)
Мисля, че този пост изчерпва дискусията =D> !
SEV - специалист
Не знам къде отиде поста с мнението ми.
Праховото боядисване е доста трайно,но го няма гланца,цветовете са доста по малко.Аз лично доста пъти съм боядисвал джанти.Жена ми кара "джип",въпреки всичко редовно джантите са ожулени.Аз ходя за риба от време на време и аз правя поразии,затова на годината поне един два пъти боядисвам джантите.Ето какво правя.

1 Шкуря джантите,ако има нужда от кит-китосвам,ако са големи деруги се ползва алуминиев.За алуминиеви джанти става въпрос.
2 Пръска се шприц кит,шкури се 600-800 на вода.Ако се протърка и се покаже алуминия пак се пръска шприц.Важно е да не се вижда метал.защото после ще се олюпи.
3 Пръска се избрания цвят(база),минимум две ръце.
4 Пръска се лак,първата ръка да е като мъгла,втора и трета ръка до мокро.Между ръцете се изчаква 15-20 минути.

Тук е момента да спомена,че има няколко вида лак,твърд,по мек,еластичен.Всеки с неговите плюсове и минуси.Всяко боядисване със спрейчета и разни други неподходящи бои е пародия.
kartechar - специалист
Е, не е като автомобилната боя + лак. Липсата на блясък се дължи на финото матиране в следствие на пясокоструя, но пък върху тази леко грапава повърхност боята прилепва много по-лесно и доста по-дълготрайно.Изображение

Тема "Боя за джанти?" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: