• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8
Всички имаме коли, нали ?
BlackBox - специалист
montoya написа:
Просто не е толкова лесно като с работещи системи, но ако се напъне човек става.
Градско без работещи системи е ужас. Всичко може, но когато изведнъж ти изчезне нещо, на което си разчитал докато реагираш и вече край, събуждаш се в болницата. Като на единият Форд. Едното каре заяде, докато завивах. Аз обаче не знаех, че има проблем и си карах нормално завой с нормална скорост. Да, ама много по-трудно се завива с прецакано каре и със сила. Аз не знаех, че е прецакано и че ще ми трябва още сила. Докато се усети човек и белята е готова.
preslav написа:
защо не четеш какво са писали другите,
Не аз питах какъв е проблема да се кара с изключен двигател по нанадолнището. От там тръгна работата.
Критична температура на ДВГ няма, ако спреш преди да отиде в червената зона. Когато виждаш, че нещо не е наред да продължаваш и да си пробваш късмета не е най-умното, което можеш да направиш.
Сервото на спирачките при изгасен двигател може и да го отпишеш. Сервото на волана - зависи. По нанадолнището на скорост с ППХ или изключено от скорост, но задължително на празен ход двигател. Това е моят съвет.
Няма двигател, нищо не работи и не знаеш кое как ще реагира.
preslav - майстор
BlackBox написа:
montoya написа:
Просто не е толкова лесно като с работещи системи, но ако се напъне човек става.
Градско без работещи системи е ужас. Всичко може, но когато изведнъж ти изчезне нещо, на което си разчитал докато реагираш и вече край, събуждаш се в болницата. Като на единият Форд. Едното каре заяде, докато завивах. Аз обаче не знаех, че има проблем и си карах нормално завой с нормална скорост. Да, ама много по-трудно се завива с прецакано каре и със сила. Аз не знаех, че е прецакано и че ще ми трябва още сила. Докато се усети човек и белята е готова.
И аз така съм чувал, че като ти прегрее двигателя ти се прецакват каретата.
Хайде и тази тема падна в канала!
BlackBox - специалист
preslav написа:
И аз така съм чувал, че като ти прегрее двигателя ти се прецакват каретата.
Аз писах как се реагира и как да не се стигне до прегряване на двигателя. 20 годишни гарнитури на главата и чаркове не се знае кое как колко ще им хареса. Дадох пример с карето просто ей така, да обясня защо не е добре да се спускаш на изгасен двигател, защото нищо не работи и не знаеш какво да очакваш.
Ако модератор прецени, просто ще отцепи, ако действително е оффтопик. Ти самият подхрани оффтопика с мнението си, че спирачки и хидравлика работели. Мога да те кача в моята кола да видиш колко й работят спирачките на изгасен двигател. Твоите "съвети" могат да убият някой!
А това разклонение на темата тръгна от това мнение:
montoya написа:
Какъв е проблемът да се изгаси двигателя при спускане, ако се спуска на предавка?
Между другото, мнението за тухла върху тенджера има много общо с двигател! Айде, остани си със здраве!
preslav - майстор
BlackBox написа:
preslav написа:
И аз така съм чувал, че като ти прегрее двигателя ти се прецакват каретата.
Аз писах как се реагира и как да не се стигне до прегряване на двигателя. 20 годишни гарнитури на главата и чаркове не се знае кое как колко ще им хареса. Дадох пример с карето просто ей така, да обясня защо не е добре да се спускаш на изгасен двигател, защото нищо не работи и не знаеш какво да очакваш.
Ако модератор прецени, просто ще отцепи, ако действително е оффтопик. Ти самият подхрани оффтопика с мнението си, че спирачки и хидравлика работели. Мога да те кача в моята кола да видиш колко й работят спирачките на изгасен двигател. Твоите "съвети" могат да убият някой!
А това разклонение на темата тръгна от това мнение:
montoya написа:
Какъв е проблемът да се изгаси двигателя при спускане, ако се спуска на предавка?
Между другото, мнението за тухла върху тенджера има много общо с двигател! Айде, остани си със здраве!
Момченце, научи се да четеш - двигател на предавка означава, че всичко се върти, помпи, хидравлики, клапаните тракат, вакуум в смукателния колектор има независимо от изключения ключ на запалването. Колкото до модераторите не искам да им се меся в работата, но аз не съм си сменял нито веднъж профила, а ти си с пореден - очевидно се опитват да те отцепят, ама ти продължаваш да се натискаш да се излагаш.
Погледни още веднъж хронологията и виж кой се изказа неподготвен, че като се изключи мотора, но си на предавка спират да работят серво системите.
Като цяло си един неприятен и досаден дърдорко (щях да пиша събеседник, но се въздържах защото с теб не може и да се събеседва). Имам в къщата си един такъв всезнайко, все другите му виновни, все космите му пречат, а като му видиш работата и се хващаш за главата - доколкото те усещам сте набори и за никакъв ч.п не ставате!
Virtex - майстор
Обсъждайте по темата без заяждания, специално към тинки, който може да не проворика другите.
Съответно останалите участници може да не му се връзват директно с обиди, може тактично да се обясни какво не разбира :)
stoianov_n - специалист
preslav написа:
двигател на предавка означава, че всичко се върти, помпи, хидравлики, клапаните тракат, вакуум в смукателния колектор има независимо от изключения ключ на запалването.
Аз имам 3 коли.И трите са с електрическа хидравлика и ABS система.
Не разбрах, да гася ли двигателя по нанадолнището или не.... :?
:-D
preslav - майстор
stoianov_n написа:
preslav написа:
двигател на предавка означава, че всичко се върти, помпи, хидравлики, клапаните тракат, вакуум в смукателния колектор има независимо от изключения ключ на запалването.
Аз имам 3 коли.И трите са с електрическа хидравлика и ABS система.
Не разбрах, да гася ли двигателя по нанадолнището или не.... :?
:-D
Ако отидеш в другата тема ще видиш, че съм писал, че е безсмислено да се гаси двигателя при движеие по надолнище. Както обикновено обаче, във въпросната тема "Критична температура на ДВГ" се появи един индивид, който с изказванията си я разводни, което е вкарало в заблуда не само теб.
Конкретно по въпросите ти не съм много сигурен какво ще се случи ако си изгасил двигателя и усилвателя на волана ти е електрически - вероятно ще усещаш по-голямо, но не и непреодолимо усилие. По повод на ABS съм сигурен, че ще загубиш ефекта му, но не и спирачките си. Принципно всички системи в съвременните автомобили са разработени така, че да можеш (в авариен режим) да се добереш до най-близкия сервиз - закачливия въпрос дали да гасиш двигателя го задай на онези, които ти го препоръчват, аз не съм от тях.
radius - майстор
BlackBox = тинки ?
офф/он топик
Моля да направите една тема с родословното дърво на Тинки, че вече му изгубих дирята. Ако някой изобщо има толкова дълга памет де...
Junak - майстор
Не виждам какъв е проблема да е на "контакт" и всичко да си работи. А не се препоръчва, защото ще има много с заключени волани.

P.S. Тинки е "безсмъртен", ако не спрем да му отговаряме на постовете.
profesionalist_wood - майстор
radius написа:
BlackBox = тинки ?
офф/он топик
Моля да направите една тема с родословното дърво на Тинки, че вече му изгубих дирята. Ако някой изобщо има толкова дълга памет де...
Той има много дълго родословно дърво :-D Първо Инжекторпляктор-Linux Code-Thinkpad-sinfon-toolegittoquit-малък на 17-Грездей за папкане-trollmaster-BlackBox....


По темата:

Иначе при дизелите и бензиновите двигатели кои граници на прегряване на двигателя изисква да спра да го карам на сервиз?
При мен беше със стрелка,нямаше изписано температура на таблото :?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8

Тема "Шофиране на автомобил без хидравлика" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: