Kozl, от проектирането и раждането на 305-ицата ти до ден днешен се смениха доста неща. Между вихров дизел, такъв с директно впръскване и комънрейл разликата е огромна. Нормално е и управлението на свещите да по-така
Първо да отговоря на автора на темата, че повишеният разход на гориво надали се дължи на изгоряла подгревна свещ, това че все още пали колата не е аргумент да не се сменят всички подгревни свещи. Има редица причини, поради които бих му препоръчал да си смени възможно най-бързо свещите, "твърдата" работа на цилиндъра с изгоряла свещ, интензивното закоксуване на неработещата свещ и т.н. и т.н.
На човека мислещ за децата и внуците си ще кажа, че адмирирам мисленето в посока, че след нас идват други, на които не трябва да оставяме "пустиня" - важното обаче е да се информираме правилно и да не заклеймяваме само защото това е модата в момента. Не е много далеч времето, в което ще разберем, че електромобилите не са по-малък замърсител или както е модерно да се казва сега, техният "въглероден отпечатък" върху планетата съвсем не е нулев.
Колкото до подгревните свещи и управляващите ги блокове, може до утре да си говорим и пак да не сме изброили всичките им вариации, за някой може да звучи невероятно, но е факт, че има системи, в които температурата на подгревната свещ се регулира с импулсно подаване на захранване, свещите работят почти до пълното подгряване на двигателя, всяка свещ е със собствено "реле" и т.н.