• 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
Всички имаме коли, нали ?
stivemaster - майстор
Аз мисля че тази сметка е очевидна и това не може да учудва никого.Съвсем друг е въпроса че ефективността е 50% по малка от тази с ел.задвижване.
По интересното е каква трябва да е схемата за задвижване - според мен тя трябва да е като на частичен хибрид- задвижване паралелно на ДВГ-то с въздух или с електроенергия до около 50км/ч след това си кара на основното гориво бензин или газ или нафта.
shotik - майстор
За колегата,направил задвижване с амортисьори ,ще му пиша следното-при парните локомотиви е почти същото ,само че с пара,но тук е по - интересен кривошипния механизъм,щангите ,които са от страни.Щангите са както мотовилките при моторите,но на водещите колооси ,цапфите са изместени на 90 градуса ,а не са на 180 градуса.Буталата в цилиндрите са с двойно действие,вижте Стърлингов двигател и ще разберете какъв е начина на работа.Мощните мотори са дългоходни/с дълги мотовилки и голям ход на буталото/ а маломощните са късоходни/къси мотовилки и малък ход на буталото.
За задвижване на велосипед може би трябва да вземеш плоча за средно движение с малко зъби и малки курбели,но да се въртят с по-високи обороти,защото масата на велосипеда и велосипедиста не е чак толкова голяма .Така хода на буталото ще е малък,ще се ползва малко въздух, а ако го направиш и с двойдействащи бутала КПД ще е по-висок.Също и да помислиш за противотежест която да сложиш на средното движение за омекотяване на хода ,както има противотежести на колелата и кръстоглава на парните локомотиви.
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11

Тема "ЗАДВИЖВАНЕ СЪС СГЪСТЕН ВЪЗДУХ" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: