• 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 23
Всички имаме коли, нали ?
batkotony - специалист
torbalan написа:
batkotony написа:
Е не звучиш сериозно,само се заяждаш...подкрепи с факти защо е глупост в такъв случай,аз ти казах моите доводи,а не усещам вакуум между ушите си...
За забравянето какви факти ти трябват?
Дали ще ги забравиш през деня или през нощта - каква е разликата?

А за по-натоварения режим, то е такава глупост, че ако поне малко отбираше от електротехника, нямаше никакви факти и доводи да искаш...
Абе ти предизвикваш ли ме,какво ли...какъв е този тон,не го очаквах от теб...Кога е по-лесно да си забравиш светлините-на светло или на тъмно,а?И как реши,че не разбирам от електротехника не ми стана ясно.Не че съм длъжен ,но...ТМЕМ "Н.Й.Вапцаров"(ел.обзавеждане на промишлени предприятия),после няколко години "Кремиковци"(6-ти разряд),задочно Автоматицазия на минното производство в МГУ...Недей така с рогата напред,моля.Тока през един генератор на празен ход и под товар и съответно отделената температура едни и същи ли са,че нещо не се сещам...А механичните натоварвания?Съпротивителния момент при ПХ и под товар пак ли е един и същ?Защо има бум на изгърмели алтернатори по автофорумите,или и това е глупост...Защитавай си ранга "дървен философ",ама не се излагай...
torbalan - Дървен философ
Сега ще ме накараш да си преодолея мързела и да ходя до гаража да гледам колко е мощността на генератора...

Ама да ти кажа - безсмислено е...

И реното ми и ситроена имат сигнализация - ако напрежението падне под една определена стойност - моментално разбираш...
Ако е над тази стойност - акумолатора е в режим на "дозареждане"...

Карали сме с включен нагревател на задното стъкло, на дълги и с работещо дето квото има там електроника пусната - никога не съм виждал сигнализация за ниско напрежение...

Отделно, че на ситроена дори за една милисекунда да падне напрежението под тази стойност, записва се в паметта на компютъра и в последствие може да бъде видяно при посещение в сервиз... Е, нема такъв случай...
torbalan - Дървен философ
batkotony написа:
torbalan написа:
batkotony написа:
Е не звучиш сериозно,само се заяждаш...подкрепи с факти защо е глупост в такъв случай,аз ти казах моите доводи,а не усещам вакуум между ушите си...
За забравянето какви факти ти трябват?
Дали ще ги забравиш през деня или през нощта - каква е разликата?

А за по-натоварения режим, то е такава глупост, че ако поне малко отбираше от електротехника, нямаше никакви факти и доводи да искаш...
Абе ти предизвикваш ли ме,какво ли...какъв е този тон,не го очаквах от теб...Кога е по-лесно да си забравиш светлините-на светло или на тъмно,а?И как реши,че не разбирам от електротехника не ми стана ясно.Не че съм длъжен ,но...ТМЕМ "Н.Й.Вапцаров"(ел.обзавеждане на промишлени предприятия),после няколко години "Кремиковци"(6-ти разряд),задочно Автоматицазия на минното производство в МГУ...Недей така с рогата напред,моля.Тока през един генератор на празен ход и под товар и съответно отделената температура едни и същи ли са,че нещо не се сещам...А механичните натоварвания?Съпротивителния момент при ПХ и под товар пак ли е един и същ?Защо има бум на изгърмели алтернатори по автофорумите,или и това е глупост...Защитавай си ранга "дървен философ",ама не се излагай...
Единствено мога да се съглася, че когато фаровете са включени, е необходима малко повече енергия за да светят - тоест малко по-висок разход...
Всичко останало са откровенни глупости... На генератора му е абсолютно все тая дали ти светят късите или не... Проектиран е да отдава много по-голяма мощност, така че няма да го претовариш с едни къси...

А безсмисленото развяване на разряди и дипломи нещо не го схващам... Ако наистина си грамотен в областта, нямаше да пишеш глупости...

А за забравени фарове - аз кола без зумер до сега не съм видял, като изключа москвича и заз-а на баща ми...
MamaMy - майстор
Я кажи какъв е тоя извънземен Ситроен! Имам регистрация във форума и ще потърся вместо теб какъв му е генератора. Аз по принцип не карам френски, но по немските и по японските не съм забелязал някакви извънземни генератори. Има разни екзотики с водно охлаждане, но те са по-скоро изключение отколкото правило.

ПП и доста коли произведени след 90' има които нямат зумер за фаровете. То даже има такива които нямат лампа на резервата. Явно ти караш само най-модели със всички екстри. :?
torbalan - Дървен философ
Аз не карам... Никъде не съм писал, че карам :)

Возя се само ;)

Иначе - може да провериш за кой да е ситроен... Мощността на алтернатора е достатъчна за да поддържа ВСИЧКИ електрически консуматори пуснати едновременно плюс дозареждане на акумолатора...

Нима искаш да кажеш, че ако карам нощно време на дълги с включен климатик и надуто до дупка радио - след време колата ми ще угасне поради липса на ток?

Без майтап - кола без зумер на фаровете съм виждал... Сещам се за фиата на един колега, нямаше зумер, но за сметка на това сам си гасеше фаровете... Там хептен няма как да ги забравиш...
Последна промяна от torbalan на вт ное 06, 2012 11:40 pm, променено общо 1 път.
batkotony - специалист
Не е лошо да разгледаш малко повече коли в такъв случай.Чефо каза от 20 години че имат зумери,аз не бих се съгласил,от доста по-малко са.Да не говорим за тези,които преминават на габарити при изключване от контакт...Както и да е.Не виждам защо многократно повтаряш,че това или онова било глупости без оглед на това към кого се обръщаш.Стоя зад думите си и съм достатъчно грамотен в областта ,не се притеснявай.А ти ако искаш да водиш полемика не е лошо да уважаваш опонента,в противен случай заприличва на развален телефон цялата сценка...Хайде бягай да си светиш на къси на някоя друга улица...
torbalan - Дървен философ
Ами аз достатъчно ясно казах, кое според мен е глупост, и продължавам да твърдя, че е така...
Chefo77 - майстор
MamaMy написа:
ПП и доста коли произведени след 90' има които нямат зумер за фаровете. То даже има такива които нямат лампа на резервата. Явно ти караш само най-модели със всички екстри. :?
Я раздуй кои са тези коли, че аз не се сещам. Всичко италианско гаранция гаси фаровете автоматично от втората световна насам (матафора). Всичко немско, английско и японско пищи като ненормално. Французите не ги помня как бяха, честно.
Лампата за резервата е съвсем друго нещо - хората очакват че след като влезеш в червеното ще ти дойде на акъла да минеш да заредиш. Да не говорим, че колите не са конструирани за аборигени като нас, които слагат за 10 лева бензин, а за нормални хора :)
Всички Ситроен-и са така - имат изключително чувствителна елсистема, най-малкия пад веднага води до светване на лампи. Особено пък тези с хидравличните системи...
Между другото, алтернаторите са предвидени да могат да осигурят цялата система на автомобила + заряд на акумулатора. Както и стартерите са различни за много от модификациите. В противен случай всички щяха да правят с 1 вид алтернатор и 1 вид стартер - колкото може. Не звучи сериозно.
Булхомес, да не бъркаш оставането на габарит когати си пуснал мигача преди да изгасиш колата - системата на Голф, Поло и компания от началото на 90-те?
Пак натъртвам - как излизат от завода! Ако на някой му е изгорял зумера или има проблеми със зареждането, не се брои!
ArturDent - Почти Безобиден
Chefo77 написа:
bulhomes2, има 101 доказателства (тестове, статистики и т.н.), според които ако не си на сняг, от зимните гуми няма абсолютно никакъв смисъл пред летните.
К'во рече?!
Я гледай малко моторни спортове и разбери защо хората слагат меки и твърди гуми. Става въпрос за материала, а не напомпването.
bulhomes2 - майстор
Chefo77 написа:
...Булхомес, да не бъркаш оставането на габарит когати си пуснал мигача преди да изгасиш колата - системата на Голф, Поло и компания от началото на 90-те?...
Обърка ме с някой.
За гумите няма как да се съглася, но не искам да наливам масло в огъня. Поне по 1000 км минавам на седмица и чудесно знам с кои гуми как съм закрепен на пътя. Разликата се усеща веднага след смяната.
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 23

Тема "Дневните светлини?" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: