• 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
Всички имаме коли, нали ?
todortv - майстор
jekasus написа:
Това е по-добро.......
Веригите са си вериги, става въпрос за моментна ситуация.
И стелките съм подлагал и метлата, но ми показаха едни метални, леки, руски.
Това с дървените трупчета е за сняг, където и добрите гуми ще се справят, въпроса е за лед, моментно за няколко метра, та рекох си ако някой е виждал. :partyman:
hidrazin - майстор
За лед - само гуми с шипове. :-D Другото е торба с пясък. То в Търново е неспасяемо. Гледам зимата да не ходя да си наглеждам жилището там. :shock:
:partyman:
thinkpad - майстор
Една торба с пясък оправя проблема с леда.
alsted - майстор
Пясъкът е тежък. Както казах, моята практика е пепел от печка при спиране на лед. Каква полза иначе - тъкмо си отлепил и трябва да спираш, да си прибираш атрибутите. Дъските подлагам при затъване в сняг.
hidrazin - майстор
Е колко тежък? Няма да го носиш на гръб! А фашините са за сняг, киша и кал. Всичките тези работи са за моментно измъкване. След като се измъкнеш и спреш да си прибереш атрибутите и пак не можеш да тръгнеш, по-добре се прибирай в къщи.
:partyman:
alsted - майстор
На гръб няма да го носиш, но цяла зима в багажника, може би ще ти отиде малко гориво ей-така ... Естествено - не е фатално (даже тежестта може да е и полезна ...) Тези другите са за измъкване при затъване - това според мен е различно от принудително спиране на заледен баир.

П.П. Не по темата: отивам днес да ми сменят гумите. Майсторите нещо "са заети". Оставям им ключовете и хващам по задачи. След час отивам за колата. В този момент един ме пита третата гума (беше отделно изпълнение) "- В багажника ли?" "-Да". Прибирам се, след час отварям багажника, вътре само "третата" гума. Връщам се веднага. Майстора казва: "-Ами ти не каза, че си искаш старите!" :shock: Скочи в колата, след малко се връща, сваля някакви с джанти, сваля им гумите и ми ги дава. И пак казава: "-Ама аз си помислих, че старите ги не искаш". Да речем, че неса били нови. Факта, че си ги е лепнал веднага на джанти ... Дали ме е взел за "куку", дали за голям паралия (едва ли по визията ми и тази на колата), дали рутинно се пробват :? Определено имам и аз вина, че не съм проверил за старите, но все пак не е ли по-"по европески" просто да си ми слижи летните гуми в багажника (при положение, че от там е извадил новите)? Как ще коментирате ситуацията?
hidrazin - майстор
:lol: Просто пичовете щяха да изкарат едни стотина лева или повече от старите ти гуми, като го продадат като втора употреба, внос примерно от Германия. :lol: Явно е имало и останал грайфер по тях. Другия вариант е някой от тях да е решил да се "обуе" за лятото без пари.
Две от тези тези дето свалих не ставаха и за летни. Другите две бяха с приличен грайфер. Всичките ми ги натъпкаха в багажника. Когато попитах какво да правя с тези дето за нищо не стават, ми казаха да си ги взимам всичките и да ги правя каквото искам. Явно си имат проблеми за изхвърлянето на стари гуми. Точно до гумаджийницата има контейнер ама не видях и една гума вътре.
:partyman:
MamaMy - майстор
От едни гумари, при които ходя редовно разбрах, че старите гуми им ги изкупува някакъв с оранжерии. Топлел зимата оранжериите с тях. Не знам за цена или нещо друго, но е доста интересно при положение, че има места където се търкалят камари със хиляди безплатни. :?
ArturDent - Почти Безобиден
hidrazin написа:
Явно си имат проблеми за изхвърлянето на стари гуми. Точно до гумаджийницата има контейнер ама не видях и една гума вътре.
Има специален режим за изхвърлянето на гуми, не може така да ги ръгнеш в контейнера. Даже през есента някакви държавни чиновници тръгнаха на проверки.
Е сега не ходят за да не им замръзнат чиновническите задници.
bigdragon - майстор
Гумата е продукт на химическата промишленост и след като се износи, става съответно отпадък от химическата промишленост. Точният термин е "Опасен отпадък"
Освобождаването от тези отпадъци е проблем за всички. Не случайно в Европа дават пари за да се освободят от старите си автомобилни гуми. Изгарянето им не е решение, защото при горенето се отделят големи количества серни окиси и особено вулкацити и фурани, които са изключително канцерогенни...
Многоточието е за този, който си е топлил оранжериите с гуми.

Според мен, за сега най-добрата технология за освобождаване от този отпадък е смилането им и влагането в асфалтовото покритие на пътищата. Такъв шредер съм виждал да работи близо до Варна.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=zMxgRGmmpsk[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=ui7IErF2vh4[/youtube]
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12

Тема "зимни гуми M+S" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: