• 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 46
Всички имаме коли, нали ?
jorkataG - специалист
Хидразинчо не се занимавай с глупости да ти го отварят и да то оправят прекъснала връзка. За мен това е пари и време на вятъра. И за да не кажеш "ама той така каза че може" само да кажа. Отчети факта за остаряване на материала от който, е направен акумулатора.
hidrazin - майстор
Сори ама въобще не си наясно. Акумулатора е 74Ah и прекъсна малко след изтичане на гаранцията. Колко ще е остаряването на матриала при условие че последното му палене беше като за световно на дизелака? :shock: И да, може да се оправи. Просто на мен не ми се занимава с цапаницата. Предпочитам да дам тези 20-тина лева дето взема човека. Малка подробност - няма да го ползвам в кола. Ще отиде да захранва други неща.
Така че съветите ги запази за себе си.
:partyman:
jorkataG - специалист
hidrazin написа:
Сори ама въобще не си наясно. Акумулатора е 74Ah и прекъсна малко след изтичане на гаранцията. Колко ще е остаряването на матриала при условие че последното му палене беше като за световно на дизелака? :shock: И да, може да се оправи. Просто на мен не ми се занимава с цапаницата. Предпочитам да дам тези 20-тина лева дето взема човека. Малка подробност - няма да го ползвам в кола. Ще отиде да захранва други неща.
Така че съветите ги запази за себе си.
:partyman:
Ок ще ги пазя за себе си но, да ти кажа че съм наясно и то много по простата причина че съм работил в магазин САМО за продажба и сервиз на акумулатори.
Работил съм с хора, които се занимаваха да отварят подобни акумулатори и от тях съм се научил и да отливам клеми на акумулатори. Така че за да давам такова крайно мнение знам какво говоря. И да има остаряване на материала защо според теб се е случило това щото оловото в акумулатора е като ново ли?
Не искам да споря само казвам това което знам от практиката си като сервизен работник.
ESPACE - майстор
jorkataG написа:
И да има остаряване на материала защо според теб се е случило това щото оловото в акумулатора е като ново ли?
Не искам да споря само казвам това което знам от практиката си като сервизен работник.
Майстори са Johnson controls в скапването на акумулаторите веднага след изтичане на гаранцията, не ще и дума.Крайслер съдят Джонсън контролс
fox_vt - майстор
Даа казват че това което сам си направиш и господ не може да го направи :oops: Тая сутрин смъквам акумулатора и го слагам на работа на зарядното.Отначало нищо но след малко започна да се зарежда като постепенно стигна 16-17А.Малко множко но нали уж е аут.След 2 часа паднал на към 10А а след 4 часа на 5 ампера заряден ток,с две думи зарежда се перфектно досущ като изтощен акумулатор.Следобяд по едно време го откачих и го мернахме с една китайска вилка-държи се.Слагам го аз на колата като преди това меря съпротивление на клемите на колата 70 ома.Закачам акумулатора и като допра клемата преискрява и запушва чак.Закачам амперклещите и уреда изписка че е извън обхват :shock: на обхват 60А,слагам на 600А и консумацията е 68 А #-o Викам бах мааму нещо е дало на късо какви яки консуматори имам с такъв апетит-и погледа ми пада на подгревните свещи.Поразбутах тук там и ми идва на акъла че имам копче до копчето на фаровете което включва принудително подгряващите свещи :axe: :axe: Без да искам съм го бутнал когато съм гасил фаровете и съм съборил акумулатора за час със ток 70А -абсолютен идиот точно за темата-как мо'е съм толкос прост #-o Сега акумулатора е добре но съм му съкратил живота доста :goodman:
hidrazin - майстор
fox_vt написа:
...Сега акумулатора е добре но съм му съкратил живота доста :goodman:
Точно. По подобен начин си уморих един. Беше залепнало релето за подгряващите свещи. След заряд изкара към половин година. Задължително провери дали не му липсва вода.
:partyman:
Junak - майстор
fox_vt написа:
Даа казват че това което сам си направиш и господ не може да го направи
Свещите как са оцелели, те по ме впечатляват... :?
hidrazin - майстор
То за тях още не е ясно. Когато ми залепна релето - и аз така не ги извадих да ги видя. Само ги проверих на ток. После зимата го ядох големия. :-D
:partyman:
kozl - майстор
Последните подгревни свещи, които купух на промоция от СФА 4х15=60 лв. Последния акумулатор миналата година, полски 100Ачаса = 186 лв. като върнах стария Монбат 94Ачаса
Като се :? май по-ме впечетлява акумулатора................ Де бе тоя още не съм го огледал маха ли му се капака или нема да го човъркам :lol:
fox_vt - майстор
Аз имам намерение тая кола да я сменям наесен така че свещите може и да не ми трябват.Няма как да проверя нивото тъй като капака не се маха от баш неотваряемите е.Колкото изкара изкара след месец ще ходя в гърция дано не стане гаф точно тогава :? Иначе свещите са на 7+ години минимум преди мен нз от кога са,бош стабилни излязоха.Обаче не мога да се начудя едно нещо-тъй като едно 12 волтово реле би трябвало да откаже да работи може би някъде към 5-6-7 волта нз къде точно то акумулатора би трябвало да е изтощен до тази стойност.Докато беше закачен към инсталацията на колата нямаше напрежение,като го смъкнах обаче първо мерих съпротивление към клемите на колата и като реших да измеря има ли някой в акумулатора се оказа че има 7,20 волта и леко се покачваха.Но защо като беше закачен е на нула :?
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 46

Тема "Обслужва ли се "необслужваемия" акумулатор" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: