• 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 59
Всички имаме коли, нали ?
Kirilpm - специалист
Абе и аз като сменях разпръсквачите на Болгара бяха евтини,ама при съвременните дизели не важи тази оферта.Та пишеш работи за коли които бяха актуални преди 10 години.
hidrazin - майстор
Щом една кола ти върши работа, не се троши всеки ден и има евтина и лесна поддръжка ... значи е актуална.
С новите таралясници само проблеми, скъпи проблеми.
:partyman:
Kirilpm - специалист
Ами тя и моята "градска" кола е с дюзи със сменяем разпръсквач,ама това по никакъв начин не го топли колегата,при него този фокус не важи.С нова кола ако искаш да ти е евтино бензин+газ,особено ако се кара предимно в града.С дизел каран повече в града,особено ако се кара кротко се почват проблеми с турбината,проблеми с катализатор,филтри,егр и прочие,та икономията е само въображаема.
hidrazin - майстор
Kirilpm написа:
...С дизел каран повече в града,особено ако се кара кротко се почват проблеми с турбината,проблеми с катализатор,филтри,егр и прочие,....
Това пък от къде ти хрумна? Я сега да ни обясниш за проблемите с турбината, катализатора и филтрите при дизела в градски условия.
И без прочее. :-D
:partyman:
nv952 - майстор
hidrazin написа:
Kirilpm написа:
...С дизел каран повече в града,особено ако се кара кротко се почват проблеми с турбината,проблеми с катализатор,филтри,егр и прочие,....
Това пък от къде ти хрумна? Я сега да ни обясниш за проблемите с турбината, катализатора и филтрите при дизела в градски условия.
И без прочее. :-D
:partyman:
Шест страници тема и си се включи чак след като купих колата :lol:
Снимки утре щот нямам батерия на телефона.
Иначе си я харесвам :)
Има разни козметични дефекти но няма как...Все пак е втора употреба.
Дай Боже втората да бъде чисто нова :-D :shock: (А дано ама на дали :finga: )
toolegittoquit - майстор
nv952 написа:
Шест страници тема и си се включи чак след като купих колата
Не си я купил ти, приятелю, а вашите. Чии са парите, да припомним? Не че нещо, но на мое дете не знам дали някога бих му купил кола. Като иска - да работи и да си купува. Такива неща наготово водят после до никакво уважение към парите и респект към труда. И това, което ти се дава на готово, често не го оценяваш и пазиш.
Кики - специалист
hidrazin написа:
Kirilpm написа:
...С дизел каран повече в града,особено ако се кара кротко се почват проблеми с турбината,проблеми с катализатор,филтри,егр и прочие,....
Това пък от къде ти хрумна? Я сега да ни обясниш за проблемите с турбината, катализатора и филтрите при дизела в градски условия.
И без прочее. :-D
:partyman:
Това си е всеизвестно и доказано, при турбина с променлива геометрия (каквито са вече всички нови) при кротко каране (в ниски обороти) което може и да не е само градско, лопатките регулиращи стъпката се движат в съвсем малък диапазон и поради жегата и кофти масла пък и не само, спичат или остават да се движат само в диапазона в който са "свикнали". При старите турбини този проблем го няма защото липсва механиката създаваща проблема.
Та карайте си печките от време на време с повече ръчкане за да не вадите турбини или търсите чорбаля наричащи се добавки.
Kirilpm - специалист
hidrazin написа:
Kirilpm написа:
...С дизел каран повече в града,особено ако се кара кротко се почват проблеми с турбината,проблеми с катализатор,филтри,егр и прочие,....
Това пък от къде ти хрумна? Я сега да ни обясниш за проблемите с турбината, катализатора и филтрите при дизела в градски условия.
И без прочее. :-D
:partyman:
Ами колега,освен ако не караш чист дизел от 80-те или ако не правиш по 2000км на година би трябвало да те е сполетял този проблем до сега.Нещата почват от един зацапан дебитомер или леко "пикаещи" дюзи,неща на които никой нормален шофьор не обръща внимание.И се стига до там че да се затлачи всмукателния колектор с сажди,да се задръсти катализатора до там че да не пали колата,да блокира механиката на турбината независимо дали с променлива геометрия или с уейстгейт,да блокира ЕГР клапана и прочие хубавини.Повечето пъти нещата се оправят с профилактика,но просто ако колата се кара на 80% в градски условия не е удачен избор,като разбира се не е казано че ще те остави на пътя,нито един от изброените от мен проблеми не е фатален,хората си карат колите по този начин с години,просто след едно добро затлачване не могат да използват и 50% от мощността на колата,която са купили.А за да не съм голословен прилагам това клипче https://www.youtube.com/watch?v=xIijYgvxW0g ако си люботиен мога да приложа и снимки.
hidrazin - майстор
Уууу... слава богу. Не карам нито нов таралясник, нито кола от 80-те а кола от 90-те. :-D
Карам я предимно (95%) на разстояния до 15 км и в чисто градски условия (до 1-2 км).
Годишно правя 15-тина хиляди и не ме е сполетял нито един от посочените проблеми.
Относно загубата на 50% - ми още си покрива максималната скорост по каталог.
Пу, да не му е уроки на моя таралясник.
Я дай сега да чуем за филтрите.
:partyman:
Kirilpm - специалист
Ами колега то с такъв пробег,нищо чудно че не те е сполетял този проблем.А да вземеш да споделиш каква е тази уникална кола от 90тте че и аз да си купя от доста време си търся нещо с евтин ремонт,което не се чупи и гори малко.А колкото до филтрите имам чуство че направо се заяждаш с мен,има предостатъчно информация.Първо катализатора също е филтър,като всички други в колата,макар и с различно устройство и макар в България практиката да е демонтиране и нека да си диша свободно,не съм видял повече от 2-3 коли със сменен катализатор за толкова време,а и цената на новите до някъде обяснява това.Та катализатора се води филтър за твърди частици(в него се очаква да доизгорят твърдите частици).С неговото остаряване и това на мотора,вътре започват да се събират и частици които не може да изгори,напълва се със сажди,къде от кофти гориво,къде от кофти дюзи или двигател прогорил масло и продължава да се пълни до един момент,в който колата е буквално спъната,после процедурата предполагам ти е ясна или при твоя автомобил и катализатора не се е повреждал?А при по новите коли има филтри от типа DPF и FAP с които дори в ръководството за автомобила пише че е нужна регенерация от време на време,продухване извън града и прочие.Предполагам че още не съм успял да те убедя че въпросните филтри се запушват,та прилагам една снимка от нета на филтър от новите модели и няколко от моята кола,мисля че са достатъчно красноречиви
http://www.peugeotforums.com/forums/att ... 011104.jpg
http://kirilpm.snimka.bg/photos-from-gs ... 4.35595939
Катализатора не съм го снимал защото при свалянето бях доволно омазан,че да вадя и телефон,но интернета е богат на снимки.Та ако все още не вярваш че въпросните филтри или катализатори не се запушват при следващата такава операция най-любезно те каня да присъстваш.И държа да подчертая че това за мен не означава че дизеловите коли са боклуци или че всички нови коли са боклуци,всяко нещо си има нужда от правилна експлоатация,та обощиш че всички нови коли са боклуци е меко казано несериозно.Като ми трябва кола с евтин и прост ремонт си карам ладата,но никъде не твърдя че е върха на сладоледа или че всички стари коли са добри,а новите боклуци,нито я предлагам на колегата,понеже като всеки нормален човек иска кола изглеждаща малко от малко актуална.А към избиращия колега честито за новата кола и имай впредвид,че абсолютно всяка кола си има косури и детски болести,просто по форумите е събрано всчико на куп и ако четеш всичко ще останеш да караш колело.Закарай я на читава диагностика,и оглед и ако всичко е наред карай смело без да я жалиш,колата е за да ти служи,а не обратното.
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 59

Тема "Събирам мнения за първа лично моя кола." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: