• 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 24
Всички имаме коли, нали ?
stoianov_n - специалист
toolegittoquit написа:
... Не знаеш колко пари съм налял. Нов акумулатор, дросел клапа, датчици, фланци, масла - пълно обслужване, спирачна система, антифриз, стартер, клапан за маслени пари, кабели, филтри, уплътнения и други неща, които част ги правих аз, друга част в сервиз.
Ъъъ, за кабелите на вратите сигурно говориш....дето си сменял...
Аз не виждам нещо да е сменяно по този двигател..скоро. :-D
toolegittoquit написа:
...И между другото, ремонтите, които съм ги правил аз си ги броя по цена на сервиза - парно 120лв, шибидах 100лв. Защото ако не бях ги правил аз, трябваше да ги дам и тия пари. И станаха близо 1000лв за ремонти.
:lol: :lol:
А пък за 1000 лева ква лачена фиеста можеше да си вземеш... :wink:
toolegittoquit - майстор
stoianov_n написа:
Аз не виждам нещо да е сменяно по този двигател..скоро.
Не, по двигателя не е сменяно. И не гори масло. За това го държа. Пък ако търсих из цяла България, щеше да е друго. Освен ако нямаш идея за газовата графика, да не излизаме в оффтопик. Понеже вече съм дал парите и колата не мога да я продам за близо 2 пъти повече, отколкото купих - ще си я карам.
gogo7777 - майстор
За двигатела следва да има друга тема......тука газаджиите се изчерпаха от към идеи да помогнат. Абе това компютъра е голема работа......и за чат и за диагностика става.
dyaneff - майстор
toolegittoquit написа:
И между другото, ремонтите, които съм ги правил аз си ги броя по цена на сервиза - парно 120лв, шибидах 100лв. Защото ако не бях ги правил аз, трябваше да ги дам и тия пари. И станаха близо 1000лв за ремонти. :)
Много евтино работиш. Ето ти ценоразпис, да си коригираш цените. http://troll.bg/view/14112/tsenorazpis-na-maystora
Kirilpm - специалист
toolegittoquit написа:
kr1100 написа:
не ги слагай в сметката - консуматив са
Имаш крава пиеш мляко- имаш автомобил поддържаш го - т.е. сменяш консумативи.
Не съм съгласен. Ако акумулаторът беше читав, нямаше да се налага да го сменям. Перефразирано - дал съм към 600лв за ремонт и около 150 за консумативи. Колата като я продам, ще купя друга в неизвестно състояние. Ще й купувам пак акумулатор, пак ремонти за 600лв на скрити повреди и още пари за консумативи. Навярно си научил до сега, че обичам да карам, не да ремонтирам. За разлика от колегата в съседната тема за бустер на газовото, на мен разход на газ около 10 ми е угоден. Или поне е по-добре от 17-20лв на бензин. И между другото, ремонтите, които съм ги правил аз си ги броя по цена на сервиза - парно 120лв, шибидах 100лв. Защото ако не бях ги правил аз, трябваше да ги дам и тия пари. И станаха близо 1000лв за ремонти.
Моля те, сега, да прекратим с тоя офф. Има ЛС. :)
Аз ти се чудя,след като си такъв велик електротехник,защо не поработи една две-седмици да ги изкараш тези пари,вместо да се въртиш с месеци покрай колата и да я гледаш като объл камък и да се чудиш как да ги спестиш.Ако си мислиш че 120 лева е много за качествен ремонт на парно и 150 лева за качествен ремонт на стартер на теб ти е нужна каруца,а не кола.Въпреки че напред погледнато във времето с ремонти от този тип колата ще се превърне в каруца и ще ти е тамън.
Chefo77 - майстор
Тинки обаче зъл евреин - налива пари в колата и очаква да си ги възвърне при продажба - е няма как да стане. :lol:
Не се сещам някой да си е купил 20 годишна кола, да я е стегнал и да я е продал на печалба.
Споко, ще мине време, ще ти писне от нея, ще я харижеш на някой твой приятел и ще вземеш друга, за да продължиш да наливаш пари в следващата. Нормален ход на нещата.
Няма да му казвам какви пари съм налял в италианката, че една седмица няма да може да спи. Нали искам да е в кондиция, няма как иначе. Нищо по мотора обаче :wink:
Kirilpm - специалист
Нямало да може да я продаде на двойна цена,той миличкия си мисли че е купил златна мина и сега я разработва :lol:
toolegittoquit - майстор
Kirilpm написа:
.Ако си мислиш че 120 лева е много за качествен ремонт на парно и 150 лева за качествен ремонт на стартер на теб ти е нужна каруца,а не кола..
Кириле, нов стартер от магазина струва 300лв. Кажи ми ти колко ги таксуваш твоите клиенти за услугата и защо леееш такава жлъч? Да не се чувстваш нещо недооценен? Знаеш ли как се взимат "голямото пари" от тоя беден народ? Ако искаш ги прави стартерите по 500лв, нали се сещаш че след това ще те говорят и втори път няма да те потърсят? Аз ако ще давам 500лв, ще си купя 12 стартера от моргата и ще ги карам още 40 години.
А аз не коментирам какъв съм и що съм професионално. Обаче не работя за колата, има сметки за плащане и куп други разходи. Когато спреш да гледаш на клиентите като банкомати, а почнеш да ги гледаш като хора, обади ми се.
И преди следващото "150лв не е качествен ремонт на стартер" отвори VW форума и виж как хората си ги ремонтират за по 80лв и са доволни. :!:
Chefo77 написа:
Тинки обаче зъл евреин
Не съм зъл евреин. Просто съм дал пари, за да карам. Да продам вече стегнат автомобил на някой друг и да взема някой друг с още 20 скрити проблема - не. Ако продавам тоя, ще бъде когато го разсипя или ми писне от него. Направих грешката предният да го дам с нова бензинова помпа, нов съединител, сменени накладки и всичко по ходова част, които заедно бяха на не повече от 10,000км. От сега нататък докато не почне да се разпада - не давам. Защото човекът, на когото го продадох тоя автомобил си го кара без проблеми, а аз през първите 8 месеца само ремонтирах. Сега го направих, остана само газовото. И не го давам.
gogo7777 написа:
За двигатела следва да има друга тема.....
Няма да има. Ремонт на двигателя = пращане за скрап. Защото ако не си го правя сам, ще ми излезе като цена колкото да взема друг Golf3.
Последна промяна от toolegittoquit на пет окт 09, 2015 11:54 am, променено общо 2 пъти.
fbr - майстор
Пренебрегвате идеята на форума, а тя е "Направи си сам" , а за цени, дума не се отваря в заглавието на форума. Техниката отиде на такова ниво, при което без специализирани инструменти е немислимо да се ремонтира, а и компонентите са със сравнително еднакви нива на ресурс, така че да се обезмисли ремонта, но не тръгвайте с рогите срещу този който му се занимава с това. Даже в държавите в които услугите са на високо ниво, а и техниката е по-достъпна, има хора, които си губят времето в ремонт на техника. Не им отнемайте това удоволствие. Няма да е по-добре за останалите в държавата, да си прекарват времето в ядене и пиене, а като се наложи ремонт, да търсят майстор, щото и такива има, и не са малко.
toolegittoquit - майстор
Благодаря ви за съветите до тук. След газ на 1.15 отново ми се струваше, че глъхне. Вдигнах я чак до 1.22. Колата върви, но е нестабилна. В някои случаи при газ на по-висока предавка, където й се налага да дърпа повече като че ли забива, после пък се оправя и тръгва с по-голям ряз. Няма поведението на бензин 100%. Може ли някоя идея? С всяко увеличаване на газта си качвам и разхода.
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 24

Тема "Газово DTGas 704S - малко помощ" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: