• 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 23
Всички имаме коли, нали ?
Чаро - Акълия
Булхоумс, нямам точно теб предвид. Нещата просто съвпадат...
:)

Торбалан, не съм си и представял, че ще споря по шофьорски въпрос с човек... който няма книжка! :lol:
Тва в кръга на шегата...
По тази логика (и дадените примери за ПТП- аз съм с предимство, а странично ми излиза хулиган и ме отнася... и прочие) защо във Финландия или там... дето им е дошла гениалната идея за ДРЛ не се сетят да сложат и странични ламБи и по-силни червени отзад(Фабричните ДРЛ са САМО отпред... )? :? Ей така, автомобилите да светят и да се виждат! :? И в БГ да го въведат целогодишно :lol:


Акумулатора и изобщо цялата инсталация се хаби! Неоспоримо! Крушките не ги броим.

Много се глезите. Система против поднасяне, система против боксуване, завличане, обръщане, ДРЛ, зумери, колани, аирбеци и т.н.
Няма система, която ти гарантира, че като излезеш на улицата с колата ще се прибереш.
Личното ми мнение е, че точно тези системи (за безопасност ) правят шофьорите по-невнимателни, по смели, самонадеяни и по-спокойни, от там и по небрежни! :idea:
bulhomes2 - майстор
:partyman: Но системите за безопасност със сигурност помагат повече, ако изобщо има някакви негативи от успокояване от това, че ги има.
todortv - майстор
torbalan написа:
А при нормално работеща електроинсталация на автомобила - дори на место да седиш, фаровете не черпят и грам ток от акумУлатора...
И си сигурен. И в няколко теми го твърдиш. Докажи го, по-горе писа, че разбираш от електротехника.Научи се как се пише акумУлатор!
Относно генератотрите, варират от 40А до 100А и повече за леките автомобили.Масовите са 40,60,80А.
torbalan - Дървен философ
Откачи си акумулатора, премери му напрежението.... Закачи го, запали автомобила и пак премери напрежението... Отговори си сам...
todortv - майстор
И това какво доказва?
Първо меря напрежението на клемите, без товар примерно 12,5V.
Втория път меря напрежението, с което генератора зарежда акумулатора примерно 13,8V като пусна фаровете
става 13,6. :idea:
Безплатно светене няма. :-D
Относно безопасността, моето мнение, че окото свиква с фаровете и така колите се забелязват по-лесно, но
ефекта е обратен за пешеходците.Освен това от светнатите задни габарити през деня, по-трудно се забелязват стоповете.
Последна промяна от todortv на ср ное 07, 2012 2:57 pm, променено общо 1 път.
torbalan - Дървен философ
Ако откриеш ток дето да тече от по-нисък към по-висок потенциал, ще имаш не само нобелова награда, ами и каквото друго си пожелаеш...

По принцип при добре зареден акумулатор с нормална плътност на електролита, като премериш напрежението без товар - трябва да е 13,2 (ако волтметъра ти е точен де)

При работещ автомобил, ако ел. инсталацията е изправна - напрежението трябва да е в границите от 14 до 14.5 волта.

Този около един волт разлика осигурява две неща:

1. някакво частично дозареждане
и
2. че електроконсуматорите няма да черпят ток от акумулатора по време на движение.

Дано сега ти се е изяснило...
Последна промяна от torbalan на ср ное 07, 2012 2:59 pm, променено общо 1 път.
todortv - майстор
Остани със здраве, явно говорим на различни езици. :partyman:
torbalan - Дървен философ
Да не претендираш, че си изобретил нова електротехника?
inspo - майстор
torbalan написа:
Откачи си акумулатора, премери му напрежението.... Закачи го, запали автомобила и пак премери напрежението... Отговори си сам...
След това си включи фаровете и пак замери. Пък после ако искаш ела пак да се перчиш...
torbalan - Дървен философ
Не съм аз този, дето се перчеше с разряди, дипломи и т.н.

Опитвам се да обясня на възможно най-достъпен език, че при нормално работеща ел. инсталация на автомобила - няма как консуматорите да черпят ток от акумулатора...
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 23

Тема "Дневните светлини?" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: