• 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 24
Всички имаме коли, нали ?
ivanovbg - майстор
Ми аз като ти казвах какво трябва да се направи ти не слушаше, а философстваше. Направи каквото ти казах.
toolegittoquit - майстор
ivanovbg написа:
Ми аз като ти казвах какво трябва да се направи ти не слушаше, а философстваше.
Каза ми да пускам маркучи от места, където ги няма.. :?
ivanovbg - майстор
Снимай изпарителя. Нали така ти бях писал - как да го няма? Коша на колата с двигателя също ли го няма? Бях ти казал да го снимаш общо за да ти нарисувам кое как да свържеш, ама като си "учен"....

И си ревизирай малко мнението за майсторите. Уж знаеш какво е ТПС, а едно просто газово ти се опъва. СРАМОТА!!! :lol: :lol: :lol: :lol:

Даже и потенциал нямаш да се учиш, защото добрия ученик слуша и изпълнява каквото му каже учителя.
toolegittoquit - майстор
Нещо излишни тръби няма. Има входяща, изходяща за антифриза, електромагнитен клапан, входяща медна за газта и изходяща тръба към газовата рейка.
Изображение Изображение
п.п Газовото не е просто. Ако имаше 2 крачета е едно, тук има компютър. И без правилната магия нищо не върви.
п.п2 Пък да ти кажа, не се престаравай с тия ученици. Учи се с разбиране, не с повтаряне.
п.п3 Да не би просто изпарителят да е фалшив и да има нужда от нови мембрани?
Gadnyara - специалист
Виж схемата на свързване в опътването. На изпарителя има щуцер, срещу който пише manifold. Там трябва да им маркуч, свързан към колектора. Целта на тези снимки е първо да се установи дали маркучът изобщо е там или не.

Преди много мнения помолих за видео клип на работата на софтуера. Ако вакуумът не е свързан, още тогава щеше да види някой.
Chefo77 - майстор
Ха сега кажи, че не си чел какъв акумулатор съм си взел ...
toolegittoquit - майстор
Gadnyara написа:
Виж схемата на свързване в опътването. На изпарителя има щуцер, срещу който пише manifold.
Голяма съм блейка. Да, има маркуч от щуцер на изпарителя до входящият колектор, но е изваден на щуцер от другата страна. Мислех, че ако са го извели е някъде малко след дросел клапа. Да, ама е от другата страна далече от нея. Има тройник сложен, отива към изпарителя и помпа за хидравлика на спирачките. Маркучето е тънко и навряно отдолу, трудно се вижда. На снимките пък хич.
Chefo77 написа:
Ха сега кажи, че не си чел какъв акумулатор съм си взел ...
Какъв акумулатор? Тоя акумулатор си го поръчах от Интернет преди 3-4 месеца.
ivanovbg - майстор
ivanovbg написа:
Не слагай тройник, а пробий и сложи щуцер по далеч от дросела. Също така трябва да отива този вакум и до изпарителя....
ivanovbg написа:
В изпарителя трябва да влиза едно тънко около 4мм маркуче към смукателния колектор. То се реже и се слага тройник за към мапа. Ако го нямаш трябва да се сложи.
Ако не се философстваше, а четеше какво ти пише учителя... отдавна ...
Като ти четох после писанията изгубих желание да те уча.

:partyman:
Последна промяна от ivanovbg на пон окт 12, 2015 12:01 am, променено общо 4 пъти.
toolegittoquit - майстор
ivanovbg написа:
Ако не се философстваше, а четеше какво ти пише учителя... отдавна ...
То си има вакуум от изпарителя до входящият колектор, вързан на тройник, така че да бъде закачен и някакъв на помпата на спирачките. Просто е бил така сложен, че не съм го видял.
ivanovbg - майстор
Ми като вместо да гледаш - философстваш, какво да се очаква :wink:
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 24

Тема "Газово DTGas 704S - малко помощ" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: