• 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 72
Всички имаме коли, нали ?
DundyTheCroc - майстор
Някой му се е видял скъп истински горивен филтър и е сложил това пластмасовото, което нито филтрира, нито може да се обезвъздуши, нито утаява парафина, нито може да се източи утайката, с една дума прави само проблеми.
toolegittoquit - майстор
Chefo77 написа:
Може ли наистина да са му махнали горивния филтър и да са го заменили с този малкия?
Наистина. Аз си мислех, че това е втори филтър, а първият е като на бендзинките - някъде отдолу. :?
kuger - майстор
Изчетох цялата одисея, toolegittoquit, имам горивен филтър от КИА дизел. Всъщност е цял корпус, с ръчна подкачваща помпа. Лошото е, че е на село, а не знам кога ще ходя до там.
Ако си мераклия, е твой, като подарък. Малко закъснял от Дядо Коледа. :-D
ArturDent - Почти Безобиден
velsi написа:
Сменял съм свещи навън при минус 12 градуса, не е приятно но резултатът идва веднага. За да не пали най-верочтно имаш две изгорели свещи. Така се оказа при мене. При една трябва да пали макар и по-трудно.
За да не пали проблема е най-вече компресията, а не подгревните свещи.
Печка с що-годе прилична компресия пали и на 2 свещи.
Ето моята кошница е със 3 изгорели свещи + 1 съмнителна (проверявана миналата година) и си пали на -12 градуса от 2~3 оборот. На -5 пали на първия оборот.

П.П. А свещите не съм сменил щото са запекли и поне 1 ще се скъса...
stoianov_n - специалист
toolegittoquit написа:
stoianov_n написа:
След като видим снимките, пак ще говорим. :wink:
Защо ръпаш за снимки? И не съм ги купил от Еврото частите. Купих ги от друг магазин, а после като погледнах етикета - вносител Евро07. Е? :?
:? Тая дума ръпаш, не я знам....ама ако е няква заядлива.. :axe:
Искам снимки защото:
1.Да видя дали тоя гении, който е махнал филтъра, не го е преместил другаде/което ме съмнява ама../
2.Да видим евентуални други свободни съчинения.....
3.Сам видя, че за 5 страници, колегите ти изброиха всички възможни проблеми, с които един дизел да не пали и върви, а само една снимка "показа" всичко. :wink:
Та, чакам да пуснеш снимки/пак казвам хубави/, и да обясниш какво означава ръпаш, и да видим на къде ще тръгне темата... :roll:
Kirilpm - специалист
Аз не знам за какво се хабите и да се открие по снимка кусура или ще е скъпо за отстраняване,или няма да става на улицата или тинки ще го мързи.Абе като цяло само отлагате повторението на историята с вентото :lol:
kozl - майстор
А къде се подгрява нафтата на тоя Фрод :? На Пежо 405 филтъра е подобен Изображение
нафтата се подгрява в топлообменник до водната помпа и после влазя във филтеро. Много важно е зимаска да се подгрява нафтата преди да влезе във филтъра.
Филтъра е донякъде бариера за водата към ГНП. Да ама аз имах случай с нафта във водата и влезна вода в ГНП и цилиндрите и о Ужас :shock: .
А имобилайзер Фрода има ли. Най-вероятно е изкормен.
И кой ли е бил предния собственик дето е направил рац и вместо да дава към 20 лв. за горивен филтър е минал с 2 лева. А дали причината за трудното палене е в този бензинов филтър. Може ако е спукан или запушен. Ако не друго ще да е :? И кога се филтеро запуши двигателя губи високи обороти.
DundyTheCroc - майстор
На този Форд нафтата не се подгрява просто. Навремето с бащата сами направихме и сложихме топлообменник, резултата беше много добър и към вървеж, и към икономия. Допълнително сложихме и ел. подгряване на нафтата преди помпата, ама със скапана нафта пак не палеше.
toolegittoquit - майстор
stoianov_n написа:
Та, чакам да пуснеш снимки/пак казвам хубави/, и да обясниш какво означава ръпаш, и да видим на къде ще тръгне темата... :roll:
Ръпам означава "настоявам горещо, разпалено", "припирам". Просто някои други хора искаха снимки, понеже не ми вярват, че съм бил си купил такава кола. Ето една по-долу на целият двигателен отсек. Хубави снимки, колко да са хубави - снимани с телефона с 2 мегапиксела камера и в сумрака.
Изображение
Kirilpm написа:
... тинки ще го мързи....
Не ме мързи. Щом днеска пак свалях стартер и кво да видя - пружината на включвателя някак изскочила. :? Така ли съм я сложил, какво ли е станало? :?
Kirilpm - специалист
Ами да ти го кажа директно пак си се нахендрил.Това като заключение по снимка
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 72

Тема "Дизел Ford 1.8D пали само на бутане, когато е студен." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: