profesionalist_wood написа:Три пъти и все свиреше ремъка и ролкитеЕм, тогава проблема е в теб/вас......![]()
А пък за съединителя,в сервизите искат цени от 400 до 800 лв.
педераси

А съединител не сменяш всеки ден.

profesionalist_wood написа:Три пъти и все свиреше ремъка и ролкитеЕм, тогава проблема е в теб/вас......![]()
А пък за съединителя,в сервизите искат цени от 400 до 800 лв.
педераси
stoianov_n написа:Няма да е Mercedes в никакъв случай.profesionalist_wood написа:Три пъти и все свиреше ремъка и ролкитеЕм, тогава проблема е в теб/вас......![]()
А пък за съединителя,в сервизите искат цени от 400 до 800 лв.
педераси
![]()
А съединител не сменяш всеки ден.
medel76 написа:Преди дни бях в сервиз да закараме едни неща...виждам един от работниците разглобяваше мотор Екотек на старо Шевролет Авео и псуваше и дори изхвърли на пода чарколяк от ядstoianov_n написа:Няма да е Mercedes в никакъв случай.profesionalist_wood написа:Три пъти и все свиреше ремъка и ролкитеЕм, тогава проблема е в теб/вас......![]()
А пък за съединителя,в сервизите искат цени от 400 до 800 лв.
педераси
![]()
А съединител не сменяш всеки ден.
Кажете ми нещо за моторите на корсата ''Ecotec''?Проблемни ли са?
medel76 написа:Кажете ми нещо за моторите на корсата ''Ecotec''?Проблемни ли са?Да ти кажем, ама за коя корса питаш?
MamaMy написа:На по-старата корса дизела 1,5 е на Исузу. Много удачен мотор. На това купенце е безсмъртен.... и абсолютно неудачен. Трака, хлопа, не е чудо на икономията в града. Голяма турбодупка и малък полезен работен диапазон на турбината. Корсите са много зле обезшумени и този дизел се чува и усеща за световно.
Сподели форума:
Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:
Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: