• 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 22
Всички имаме коли, нали ?
gogo7777 - майстор
За проверка положението на стрелката осигури термомер и го топни в канчето с датчика и с нагревателче за кафе си направи засечка - Т градуси - положение на стрелката.
И после с флумастер да нанесе показанията /в градуси/ върху скалата на стрелката. Така ще знае по всяко време каква е температурата на антифриза в системата. Същото може да направи и със скалата за гориво.....да разграфи в литри :-D
toolegittoquit - майстор
kozl написа:
За кривата Т/R би трябвало във фродо форума да има. В котешкия има, ама няма да ти е в полза.
За датчиците на таблата на автомобилите без ECU информация няма. А термостатите не са скъпи. Гърч е това да източиш охладителната система. Май се набутах аз в тоя случай с излишна работа.
А като се замисля какъв гърч е да се сваля резервоара, малко сериозно размислих. Може да стане така с дрелката и толкова.
kozl - майстор
И ако до сега не е свалян резервоара се очаква и гняс да има в него. Тъкмо ще го почистиш, пък и сондата за гориво.
За източване на охладителната система кранче има ли. На новите таралясници не слагат кранчета. Дори на 306 като купих нов радиатор и гледам нема кранче :shock: Първата ми работа бе да му инсталирам кранче за източване. Но после друг голем проблем, за който писах вече.
пишман_майстор - майстор
Малко късно видят темата. Имаш три основни варианта за проблема : проблем с термостат, проблем с водна помпа , проблем с гарнитура/глава . Четвърто няма. Не барай датчика, проблема да е оттам е минимален . Дано не е гарнитурата ( или по-лошото: пукната тиква ) . Ако си с червен антифриз и навлизат дори и минимално газове в системата, след известно време той става зеленикав ( със зелен отенък ). На 95% сигурен сигнал, че има такъв проблем. Лесно се открива в кой цилиндър е проблема по свещта.
Като за начало почни със смяна на термостат.
gogo7777 - майстор
Ти го хвърли в джаза бре.... :lol: . Ако е спукал глава ще трябва да търсим нова кола......ти знаеш ли колко ще се изпише у форума.
Тинки, не развивай свещите, ще ти изтече антифриза :lol:
Chefo77 - майстор
Тая тема заплашва да предизвика 50 страници чудене и сърдечен арест на Тинки. Пишмане, имай милост!
gogo7777 - майстор
Тая тема заплашва да предизвика 50 страници чудене и сърдечен арест на Тинки.
Заглавието на темата е покъртително "Температура на Fiesta - сериозен проблем"
Предразполага към дълга тема.....Сега още диагностираме проблема, макар още да не сме сигурни дали изобщо имаме проблем. Вариме датчици и термостати и правим измервания и записвания. Стрелката не може да показва квото си поиска - слагаме резистор. Перката я мързи да работи.....
Локализиране на проблема и търсене на временно решение.
Справка на цените в Бургас, Али Баба, Продавалник, авто морги и т.н.
Евентуална замяна на термостата с друг /само за проба, купуването на нов е последно в приоритетите/
Ще се промива ли системата.....с цвик примерно :)
Търсене на цепнатини по блока и главата.
Констатиране цвета на водата /антифриза де/ :lol:
Водната помпа е нова на 5 години.....нея не я пипаме.

Не стават толкова бързо хубавите работи....требе писанье....
toolegittoquit - майстор
пишман_майстор написа:
Имаш три основни варианта за проблема : проблем с термостат, проблем с водна помпа , проблем с гарнитура/глава . Четвърто няма. Не барай датчика, проблема да е оттам е минимален
Нищо й няма на колата. Оказва се, че термодатчикът дава грешни показания и 100 градуса по табло с тоя датчик са на 3/4 от скалата, а трябва да са по средата плюс още малко, но не 3/4 от скалата. От там се подведох да сменя термостат. А истината е, че колата поддъжа нормална температура и отгоре на всичкото според датчика на вентилатора колата не прегрява, защото вентилаторът нямаше да спре да върти и той се намира точно на металният тройник, закрепен за блока.
Антифризът е син и няма зелен оттенък. Само дето почервеня от ръжда. Не мирише на изгорели газове и не надува системата. И вече съм сменял гарнитура на глава. И не пуши колата бяло. Пуши сиво понякога, нормално за форд, че са спестили от разпръсквачи на дюзите. :finga:
И термостатът вече го смених. :wink:
Chefo77 - майстор
За мен 100 градуса са ок при 3/4 от скалата. Като се има предвид, че на 108-110 градуса включва бързата степен на перката в общия случай.
DundyTheCroc - майстор
Аз още в началото ти разправях да не се занимаваш, ма явно ти се е човъркало ;)
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 22

Тема "Температура на Fiesta - сериозен проблем" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: