Всички имаме коли, нали ?
nikolovvd - майстор
simplex написа:
В спортните коли освен скоростомер и оборотомер задължително има температура и налягане на маслото
Имат и манометър с налягането на турбото, но те се монтират на лявата греда до водача или над радиото. :-D
Когато стане нещо на таблото светва едно двигателче и оборотите се ограничават до 3000. Слава на Бога още не съм виждал такава индикация.

Прикачен файл

ML2.jpeg
ML2.jpeg (92.87 KиБ) Видяна 1216 пъти

Прикачен файл

ML1.JPG
Chefo77 - майстор
И да не ти е през к*ра, все тая. Не се знае, правилно. Освен нея, имаме още една в централната част. И още една в близко градче. И една триетажна виличка. Хайде, като завиждаш, поне да завиждаш както трябва. :wink:
Като свършат, ще му мисля. Няма да седна да рева като най-големия п*тьо във форума :wink:
А Golf GTI истински спортен автомобил ли е? Според мен е автомобил от компактния клас с по-мощен двигател и малко по-спортни настройки. Ще ли го сравниш с Toyota Supra? По писта съм карал колело - и то ли е спортно?
nikolovvd - майстор
Е, ако си толкова луд, че да докараш колата до там, естествено си плащаш. А на климатика не му трябва дисплей, защото той изпълнява каквото му зададеш.
Сега съм се загледал в ето това.
Прикачен файл:
L1.png
L1.png (110.19 KиБ) Видяна 1205 пъти
Kirilpm. - специалист
simplex написа:
Chefo77 написа:
...Парите са за да се харчат...
Само че никога не кеф, когато набутваш парите, за да придобиеш отново нещо, което вече си имал.
Chefo77 написа:
И ще повторя Кирил като ти обясня, че почти няма спортен автомобил с километраж.
Който много ги разбира...Ама Golf GTI-ка нова не е виждал. Най-вероятно и втора ръка непипната в движение. Ти на глупав ли се правиш или тоя с "японската кола" е рали състезател със "спортен автомобил", който кара всеки ден с "навигатор"? Набарал някоя японка с двигател малко по-мощен от най-разпространените и айде големият спортен автомобил.
Аз имам някои познати, които се занимават с проекти, като Golf GTI-ки и разни BMW-та Е30-ки. И представи си, имат километраж, имат оборотомер, имат и стрелки за маслото, антифриза и квото се сетиш. И ги карат къде? По пистатааа...
И искаш ли да ти кажа шибаната причина, по която един автомобил дори и със спортна насоченост, трябва да има всичкото стрелки или уреди? Защото серийните автомобили не се карат само по пистата. Карат се и ежедневно.
И все ми е едно в какво живееш. Имай предвид, че утре може някой такъв Пасатор, каран от идиот и всичко за теб да свърши. Няма да има голямо значение и има няколко неща, които с пари не се купуват.
Тинчо,аре стегни се,че пак ще стане тегаво за обяснение.Помня как колегат Стоянов и още няколко човека се опитаха да ти налеят в умната главица що е то слик и полу слик,резултата беше все едно да наливаш в каца без дъно.Проектите,за които говориш са street legal или в България улични коли и нямат нищо общо,с тези които се карат на рали.Представям си как хората от твоето обкръжение с е30ка за 300лв от пункта в каблешково и голф3 1.6 с лепенка GTI 16v се бъркат в джоба за да карат на писта.И между другото къде е тая писта? :? Заебаното летище в Равнец или пътя Ахелой-Поморие?
Недай си боже електротехник като тебе да ми проектира уредите в колата,още ще си караме с механичен манометър за масло от болгар и термометър завит на капачката на радиатора :lol:
пишман_майстор - майстор
Полезна тема . Научих много интересни неща . Ай наздраве банда, че моя човек не ще да се фанем на втори бас, че темата ще мине до края на месеца стоте листа
Kirilpm. - специалист
Брей решетки имали от страни и спортни гумички на педалите :lol:
За тебе спортно може да е и поло 1.4 16 клапана за мен спортна кола е тази,която се кара по състезания,предполагам и за повечето над една определена възраст това е така.Това.че в очите на някой пубер голф 3 е спортна кола и я кара вечер в града все едно е на специален етап е отделен въпрос.
gogo7777 - майстор
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/auto? ... 24100%3B31
Имах оферта за бартер за такава Тойотка.
С гонките приключих, но тръпката още си я имам. Не е кой знае какво, но като знам с каква лекота се управлява Тойота, бих излязъл с нея на двубой срещу по-мощни и бързи коли. Ще трябва да доплащам обаче и засега е само на приказки :)
TACHO - специалист
simplex написа:
Имай предвид, че утре може някой такъв Пасатор, каран от идиот и всичко за теб да свърши. Няма да има голямо значение и има няколко неща, които с пари не се купуват.
До тук те траях 70 страници, защото си мислех, че си някво жалко мизерниче, което животът по принуда е направил такова, даже се забавлявах с тая тема, обаче с това изказване наистина показа, че си голям боклук.............
Chefo77 - майстор
simplex написа:
Човек, а втори живот имаш ли? Виличките ли ще те оправят тогава? Защо си мислиш, че ти завиждам.
Ха сега, като си карал Тойота Супра, да те питам няма ли тя уред за гориво и водата? Не ме карай да поствам снимки, че ще проличи как лъжеш.
А пък колко е тая Тойота Супра заедно с турбото едвам минава GolfIII 2.9 VR6 без турбо.
ААА, ЕТО ТОВА Е ПРИКАЗКАТА!
Няма НИКАКВО значение какво имаш и какво можеш да имаш, ако нямаш ЗДРАВЕ и близки, с които да споделяш времето си (и не само). Ето нещо такова исках да чуя от теб - че нямаме втори живот. Нямаме и грам не си струва да се ядосваме и да си завиждаме кой какво има и какво няма МАТЕРИАЛНО. Затова исках да спреш да коментираш материалното. Стив Джобс като имаше милиарди, къде е? Майкъл Джексън къде е? Уитни?
И не, не съм карал Супра. Няма и да карам вероятно. Но е чудно защо състезателите не карат ГТИ-та, а карат Супри. И ГТ-Р-и. :wink: Но пък имам едно приятелче - майна - който си купи и поддържа една драг машина - може да ида да покарам неговата :)

П.С. А защо си мисля, че завиждаш ли? Има ли причина да не разтълкувам всичко казано от теб като завист?
Последна промяна от Chefo77 на пон окт 24, 2016 9:19 pm, променено общо 1 път.
nikolovvd - майстор
пишман_майстор написа:
Ай наздраве банда, че моя човек не ще да се фанем на втори бас, че темата ще мине до края на месеца стоте листа
Натискай го, че ние работим здраво по 100-така.
Тинки, ако застанеш на тротоара до някой "легнал полицай" и загледаш как го минават автомобилите ще разбереш кой е със спортно окачване. Обикновено те спират и минават много бавно, за да не повредят окачването.
Състезателните автомобили са съвсем друга бира. Колите за дрифт се подготвят по един начин. Тези за рали по съвсем друг начин. При тях се прави ревизия на двигателя на всеки 1000 км. Колите за драг пък са съвсем в друг свят. Там двигателя трябва да изкара не повече от 10 старта и се разглобява за преглед. Двигателите в Формула 1 са изчислени да изкарат максимум 3000 км, но това не пречи да гръмнат и по-рано.
Да не забравяме, че това са едни от най-скъпите спортове и там нещата не зависят само от автомобила и/или пилота, а от целия отбор, спонсорите и рекламодателите.

Тема "Какъв Пасатко си купих - да ви е яд!" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: