Това е характерно за стари спирачни апарати.
Затова на тази възраст апаратите се свалят и се рециклират - има си китове за тази работа.
Като се разглоби апарата се оказва, че водачите "лагеруват" в ръжда, защото маншончетата са скъсани.
Понякога единият водач направо е блокирал и супорта не се движи, дори затяга.
Ето защо като се започне ремонт на нещо се прави от А до Я, а не на парче.
Като смениш тампоните на предното окачване, се разхлопа шарнира. Като смениш някоя биалетка колата започва да дърпа на ляво или дясно, а понякоха износва гумите отвътре или отвън. Ама какво да се прави, след като икономията е майка на мизерията.
Затова на тази възраст апаратите се свалят и се рециклират - има си китове за тази работа.
Като се разглоби апарата се оказва, че водачите "лагеруват" в ръжда, защото маншончетата са скъсани.
Понякога единият водач направо е блокирал и супорта не се движи, дори затяга.
Ето защо като се започне ремонт на нещо се прави от А до Я, а не на парче.
Като смениш тампоните на предното окачване, се разхлопа шарнира. Като смениш някоя биалетка колата започва да дърпа на ляво или дясно, а понякоха износва гумите отвътре или отвън. Ама какво да се прави, след като икономията е майка на мизерията.