crez написа:Толкова писания, и никой не се замисли каква е разликата в химичния състав на зимни,летни и всесезонни гуми. Поради намеления добив на естествен каучук, а е и скъп ( а той е в основата на читава гума) производителите измислиха зимни и летни. В летните силиката(вид пластмаса) е много голям процент, естествения каучук е минимум. В зимните обратно като добавят и друг вид пластмаса имитираща естствени каучук. Формата на шарката влияе на качественото спиране едва 30%, останалото го върши състава на гумата. Всесезонните са с по-голямо съдържани на ест.каучук и затова са по-скъпи. Ако има някой да ми направи гуми по старата технология, само ест.каучук и сажди, ще карам само с тях и ще ми бъде конфортно.Само да кажа, че силика-та замества част от саждите, не каучука.

За всесезонните гуми - май и аз се замислям дали да не премина на такива като им свърши живота на тези. И ги продам на някой, дето се кефи само на грайфер
