Всички имаме коли, нали ?
nikolovvd - майстор
Я кажи нещо за ISO 27001 на нас простите!
Случайно да помниш какво си правил през 1995 година?
Последна промяна от nikolovvd на вт окт 25, 2016 8:55 pm, променено общо 1 път.
пишман_майстор - майстор
simplex написа:
... Защото да работиш хамалин, да слушаш Преслава и да пиеш ракия не се искат много мозъчни гънки....
Аз пък съм работил и скапана работа , ракийка си пийвам по малко , понякога и Преслава съм слушал ( третото в редки изключения, е след ракийката) И сега големият въпрос: мислиш ли, че аз вървя с наведена глава? И знаеш ли какво друго съм разбрал? Че парите не са всичко. Разбрах го по себе си. От здравето няма по-важно.
bulhomes2 - майстор
simplex написа:
...Не смяташ ли, че един висшист трябва да има по-висока стартова заплата от чистач и че никой висшист няма стимул да работи за заплата на чистач, но комбинирана със стократно повече отговорности от чистач? :partyman:
Пак си в грешка. Заплатата ми като инженер беше 180 лв, а стругаря взимаше 350 лв.
iliya_i - майстор
Явно на света все още не се е родил работодател, достоен Тинки да му работи. Нищо, че е гладен, бос и с кола която е трябвало да отиде в моргата.
nikolovvd - майстор
bulhomes2 написа:
Заплатата ми като инженер беше 180 лв, а стругаря взимаше 350 лв.
И я получи в този размер на 9-тия месец, след като мина атестацията.
gogo7777 - майстор
Хамалин с по-малко от 500 кинта на месец бе за присмех. Лекар хирург 380 кинта. :-D
montoya - майстор
nikolovvd написа:
Той иска нещо такова.
Прикачен файл:
Brembo.jpg
Иска ама не му стиска.
Аз почти го докарах :-D
Изображение

Изображение

При стандартен 254мм диск, сложих 280 мм дискове цимерман, това лято ги смених с АТЕ след около 90 хил километра. Чисто нови накладки АТЕ и супорти от Г60 пасат, рециклирани, задни спирачни апарати алуминиеви от голф 4.
Набутах пари, ама карам екстремно, особено по Петрохан и обичам колата да спира. Оригиналните спирачки са от голф двойка, а килата два пъти повече.
Съжалявам само, че не мога да си позволя да си купя спирачни апарати от ауди С2, ама са много редки и скъпи, обаче са дву бутални и спирането със спирачна помпа от бус Т4 става брутално
montoya - майстор
Не го правя за кеф, а за сигурност и не отнема седмица, месец или два. Събираш паричките, АТЕ дисковете са около 240-250 лева, накладки АТЕ от дебелите 90 кинта, апарати със супорти втора ръка 60-80 лева, два ремонтни комплекта за 40 лева, два маркуча за спирачки щото 27 годишните са се понапукали, около 40 лева и литър спирачна течност около 15 лева от хубавата.
Като събереш всичко, разглобяваш апаратите, почистваш идеално, сменяваш гумичките, почистваш водачите, гресираш с медна грес и монтираш на колата, работа с обезвъздушаването около час.

П.П Забравих да спомена помпата, от бус Т4 без АБС помпата е същата само че буталото вътре е 25.4 мм вместо оригиналните на пасата 22,5 мм, евтината на LPR е 97 лева
Chefo77 - майстор
Пичове, аз вече се късам от смях, вие се напиняте да му обяснявате ...
Не разбрахте ли, че този завистлив трол се пука по шевовете, защото иска точно това, срещу което реве. Само дето не се е родил малоумника, който ще му го даде. Иска някой да му даде всичко наготово и той само да го удостои с честта да работи за него.
Г-н неизвестник, нямате шанс да се реализирате никъде, защото никой няма нужда от такива като Вас. Въздухари без покритие много. Още повече пък на запад...
montoya - майстор
simplex написа:
montoya написа:
Не го правя за кеф, а за сигурност
Моят Пасат оригинално е с не вентилирани дискове. Кажи ми, след като VW са го пуснали така, що да не е безопасен - това се чудя? Защо ми е да купувам дискове за 250лв, като за 80лв мога да имам 2 читави диска, ЗА 35лв да взема накладки Textar, помпата хич да не я пипам, а спирачните апарати да ги рециклирам просто?
Ти какво ми казваш - смени дискове, смени помпа с някаква измислена ЛПР, след това вземи други апарати, за да им правя и на тях профилактика, като си имам оригинални хубави апарати? Нямам тоя ентусиазъм да сменям наред с цел тунинг. Иначе маркучите действително е хубаво да се подменят и имам планове за това.
От какъв зор ще правя модификации на спирачната система?
И защо ще сложа помпа боклук LPR, като в момента имам ATE в прилично състояние?
Не те карам, казвам ти какво е хубаво да се направи за да спира тая кола. С тоя спирачен кит съм го докарал дръгела да спира от 100 км до 0 за някъде около 40 метра и това след като съм спуснал 24 км Петрохан за 9 минути. Ако с не вентилираните плътни 256 мм плътни дискове спусна така Петрохан, долу са станали червени и са запалили накладките.
А помпата LPR понеже е с по голямо бутало и подобрява спирането много, докато същият размер помпа АТЕ струва 350 кинта

Тема "Какъв Пасатко си купих - да ви е яд!" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: