• 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 23
Всички имаме коли, нали ?
inspo - майстор
Ми добре. Обаче пропускаш факта, че когато са включени фаровете волтажа пада още и от там дозареждането става по лошо. Особенно пък ако се кара на къси разстояния зимата работата за акумулатора се влошава съвсем.
batkotony - специалист
torbalan написа:
Не съм аз този, дето се перчеше с разряди, дипломи и т.н.

Опитвам се да обясня на възможно най-достъпен език, че при нормално работеща ел. инсталация на автомобила - няма как консуматорите да черпят ток от акумулатора...
Ако те комплексира мога да го изтрия от поста си...И понеже си наистина дървен философ и не слушаш хората ,що не откачиш акумулатора си от клемите и да караш така,щом ти е нормално работеща инсталацията на извънземния ситроен...
Chefo77 - майстор
ArturDent написа:
Chefo77 написа:
bulhomes2, има 101 доказателства (тестове, статистики и т.н.), според които ако не си на сняг, от зимните гуми няма абсолютно никакъв смисъл пред летните.
К'во рече?!
Я гледай малко моторни спортове и разбери защо хората слагат меки и твърди гуми. Става въпрос за материала, а не напомпването.
Ти остави защо слагат меки и твърди гуми. Те нямат връзка с температурата на асфалта, а по-скоро със сцеплението, което е обратнопропорционално на износоустойчивостта.
Не е зле да се прочете това-онова, вярвай ми - спорил съм като идиот, подкрепяйки твоята теза, но ме направиха на пунда и парцали. За начало можеш да започнеш с една форумна тема (http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=14203).

bulhomes2 написа:
Chefo77 написа:
...Булхомес, да не бъркаш оставането на габарит когати си пуснал мигача преди да изгасиш колата - системата на Голф, Поло и компания от началото на 90-те?...
Обърка ме с някой.
За гумите няма как да се съглася, но не искам да наливам масло в огъня. Поне по 1000 км минавам на седмица и чудесно знам с кои гуми как съм закрепен на пътя. Разликата се усеща веднага след смяната.
ИЗВИНЯВАЙ - не за теб, за Баткотони е било :ops: Все сте с "Б" :)
torbalan - Дървен философ
batkotony написа:
torbalan написа:
Не съм аз този, дето се перчеше с разряди, дипломи и т.н.

Опитвам се да обясня на възможно най-достъпен език, че при нормално работеща ел. инсталация на автомобила - няма как консуматорите да черпят ток от акумулатора...
Ако те комплексира мога да го изтрия от поста си...И понеже си наистина дървен философ и не слушаш хората ,що не откачиш акумулатора си от клемите и да караш така,щом ти е нормално работеща инсталацията на извънземния ситроен...

През цялото време говоря за "нормално работеща ел. система на автомобила"
Акумулатора е част от тази нормално работеща система и в упътването пише да не се откача по време на работа на двигателя...
iivanov - майстор
Тоя номер съм го правил на стария джоган.Ама пък то някои не го смятат за кола...А на тойотата...не смея
Chefo77 - майстор
inspo написа:
Ми добре. Обаче пропускаш факта, че когато са включени фаровете волтажа пада още и от там дозареждането става по лошо. Особенно пък ако се кара на къси разстояния зимата работата за акумулатора се влошава съвсем.
Нищо не пада. Затова си има реле-регулатор. Акумулаторът се изтощава не от късите разстояния, а от работата на стартера и утечките. Късите разстояния не дават възможност да се зареди достатъчно заради недостатъчното време. Ако след запалване пътуваш 2 км за 2 часа, това късо разстояние ли е? :) Но са предостатъчни за заряд.
Компонентите по електросистемата черпят ток от акумулатора или когато двигателят не е запален, или когато има повреда, непозволяваща нормално функциониране на атернатора и електрониката покрай него. И както казах, на всички автомобили е така.
Всеки може да закачи един мултицет на акумулатора и да следи САМ как се движи зареждането при включване на различни консуматори. Само да се има предвид, че системата е леко инертна - не реагира веднага. Добра работа на системата означава 13.8-14.2 волта при включени всички консуматори и празен ход.
batkotony - специалист
Chefo77 написа:
ИЗВИНЯВАЙ - не за теб, за Баткотони е било :ops: Все сте с "Б" :)
Хаха,не било компютри,а компоти... :lol: ...Да,Чефо,за тях се сетих.С едничката забележка,че като се бутне мигача се води "паркинт светлина" и свети съответния ляв или десен габарит,а ако колата е на фарове остават да светят всичките.По 5 вата на крушка-20 вата...и ако е поизносен акумулаторът след час палиш с помощта на двама приятели... :-D И това е за цялата гама фолксвагени от това поколение,включая и прословутия Гоуф 2!Само в Перник са няколко милЬОна... :razz:
Chefo77 - майстор
Тони, говорихме за нормално функционираща система :) Каталясалият акумулатор не е част от нея :) :)
Разбрахме се за какво иде реч, хората са се усетили и са го спрели. Пък и последните Голф 2 излязоха 1992-а година, така че сме извън 20-ката :) :)
професионал - специалист
Ех, Тони, Тони - стига с тия гоуфове бе баце - не е интересно вече, пък и не е актуално - ако беше идвал в Перник щеше да видиш, че половината мангали се кипрат в "190"-ки, а другата половина в аудита! :lol: Що се дърлите напразно - всеки с шофьорски стаж повече от две зими има категорично мнение, и за нищо на света не ще си го промени! [-( Лека и спокойна!
jekasus - майстор
Днес дневните светлини не ме спасиха. :x Тръгнах за материалите с Ивеко Дейли и един клон ми отнесе огледалото.
Явно ЕКТО Дизел, дето бях заредил преди два-три дена е виновен. :lol:
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 23

Тема "Дневните светлини?" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: