nv952 написа:Случайно някой да знае как се мият шибаните фарове.Има едно малко условие. Първо трябва да се напълни казанчето

nv952 написа:Случайно някой да знае как се мият шибаните фарове.Има едно малко условие. Първо трябва да се напълни казанчето
toolegittoquit написа:Ами то си е до човека, приятелю. До човека, който си възпитал, не до човека, който купува. Интересно ми е, дали ако имаш възможност, ще държиш детето си по квартири до края на живота си, макар да имаш възможност да му вземеш жилище ... щото нали, можело да не оценява парите.nv952 написа:Шест страници тема и си се включи чак след като купих колатаНе си я купил ти, приятелю, а вашите. Чии са парите, да припомним? Не че нещо, но на мое дете не знам дали някога бих му купил кола. Като иска - да работи и да си купува. Такива неща наготово водят после до никакво уважение към парите и респект към труда. И това, което ти се дава на готово, често не го оценяваш и пазиш.
hidrazin написа:Аз нямам желание повече да се,разпавям с теб,чел съм някои от мненията ти във форума,предполагам си специалист в областта на електротехниката,но тук пишеш абсолютни глупости,силно държиш на тях и когато някои се опита да ти обясни по човешки начин,без да си придава важности като твоите,се държиш като ощипан.Аз катализатора съм ти обяснил след,като не хареса общото обяснение че е филтър за твърди частици демек преди него много сажди след него малко сажди,сега след като няма за какво да се заядеш или да ме препиташ реши да се направиш на потресен от това че ти обяснявам нещо,за което си питал.А това че катализатора се задънвал когато колата не е у ред иди го разправяй на някои приятел като седнете на по чашка иначе излиза,че всички коли с катализатори не са у ред и ако си поддържаме колите като твоята,ще слагаме разпръсквачи "БОШ" по 18лв и ще караме вечно,за по-новите коли мисля че по-нагоре ти споменах че няма нужда да се излагаш и да се изказваш меко казано неподготвен,като не ти харесат вземи си форд 1,8D,без гаден катализатор,гадна турбина и скъпи дюзи и зимата го пускай от връх Мусала да запали.Дано поне информацията послужи на някои във форума,който не е тук само,за да се прави на палячо и да си търси кавги от махленски тип.Kirilpm написа:...Но не знам ти колко си в час,щом не си наясно колко струват десетина катализатора и се чудиш на хората за какво са им.....като се беше наел да сменяш разпръсквачите на дюзите на колегата....Ама ти наистина си тълкуваш нещата както ти изнася?
На кого съм тръгнал да сменям разпръсквачите бре? Я прочети какво съм писал - за моите става дума.
И относно цените на катализаторите, какво има в тях и как са устроени ще те замоля да не ми обясняваш.
С колегата kuger се знаем отдавана и въпроса за какво са му катализаторите беше по-скоро риторичен.
А тук във форума си използваме и емотикони. Я погледни дали не съм сложил някой след питането ми към kuger.![]()
Тръгнал да ми обяснява какво има в един катализатор. Ужас ужасна!![]()
Kirilpm написа:... това че катализатора се задънвал когато колата не е у ред иди го разправяй на някои приятел като седнете на по чашка ....Ми сега остава да ни обясниш какво става с един катализатор (не филтър за димни частици) когато колата "гори" масло, турбото се е "разхлопало" и лее масло в изпускателните колектори...
hidrazin написа:Ми сега остава да ни обясниш какво става с един катализатор (не филтър за димни частици) когато колата "гори" масло, турбото се е "разхлопало" и лее масло в изпускателните колектори...Абе не беше ли основната роля на катализатора е да неутрализира поне една част от отровните газове, които са резултат на горенето в ДВГ? Същият при неправилно работещ двигател не се ли задръстваше буквално със сажди, от което активната му повърхнина ставаше никаква и ефективността рязко спадаше?
Сподели форума:
Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:
Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: